تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

واترجت بنزینی

واترجت بنزینی

واترجت بنزینی

امروزه از واترجت به منظور شسشتو و نظافت محیط‌های مختلف استفاده می‌شود. کارواش‌ها معمولا با موتوره تک فاز، سه فاز و یا بنزینی تولید می‌شوند. ما در این نوشتار می‌خواهیم درباره انواع واترجت‌های بنزینی اطلاعات مختصری به شما ارائه دهیم. اگر نیاز به استفاده از دستگاه کارواش در فضاهایی بدون دسترسی به برق دارید، استفاده از این دستگاه‌ها می‌تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

واترجت بنزینی مدل HDS 1000 BE کرشر (آب گرم)

دستگاه کارواش صنعتی آب گرم مدل HDS 1000 BE، از سری کارواش‌های بنزینی کرشر آلمان است. این دستگاه بدون نیاز به برق از یک موتور داخلی با سوخت بنزین برای به کار گرفتن پمپ فشار قوی استفاده می‌کنند و برای استفاده در مکان‌هایی که دسترسی به برق وجود ندارد، دستگاه ایده آلی است. موتور این واترجت صنعتی محصول شرکت HONDA ژاپن بوده و فشار عملیاتی آن بین ۴۰ تا ۲۱۰ بار است. علاوه بر آن، حداکثر دبی خروجی آن نیز ۹۰۰ لیتر در ساعت است. بیشینه دمای آب خروجی از این دستگاه به ۹۸ درجه سانتی گراد برسد. شهرداری‌ها، صنایع کشاورزی و صنایع حفاری از جمله اصلی‌ترین مصرف کنندگان این کارواش بنزینی به حساب می‌آیند. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی عکس دستگاه کلیک کنید.
کارواش بنزینی

واترجت بنزینی مدل HDS 7/20 G CLASSIC کرشر (آب سرد)

کارواش آب سرد مدل HD 7/20 G از سری کارواش‌های کرشر با موتور احتراقی است. طراحی حرفه‌ای و ارگونومیک این محصول به گونه‌ای است که جابجایی و حمل و نقل آن بسیار ساده می‌باشد. حداکثر فشار این دستگاه فشار قوی آب صنعتی ۲۵۰ بار بوده و حداکثر دبی خروجی آن نیز ۷۰۰ لیتر در ساعت است. همچنین بیشینه دمای آب ورودی این کارواش به۶۰ درجه سانتی گراد می‌رسد. از این دستگاه کرشر به شکل گسترده در صنایع راهسازی، کشاورزی، ساختمان سازی و خدمات شهری استفاده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این واترجت بر روی عکس آن کلیک کرده تا درباره آن اطلاعات بیشتری کسب نمایید.
واترجت-بنزینی
کمپانی کرشر آلمان بزرگترین و مهمترین تولیدکننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کرشر در ایران تعیین کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع دستگاه‌های کمپانی Kärcher آلمان با شماره تماس‌های شرکت تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان شرکت کارن تجارت مشورت نمایید. دستگاه‌های کمپانی Kärcher آلمان دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد.

مطالب مرتبط:

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید