تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

واترجت تک فاز و کارواش تک فاز Kärcher آلمان

واترجت-تک-فاز

واترجت تک فاز

مدل‌های متنوع واترجت‌های ساخته شده توسط کمپانی کرشر آلمان برای شستشو و نظافت محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی واترجت‌ها را می‌توان به دو دسته واترجت آب گرم و واترجت آب سرد تقسیم کرد. واترجت‌ها به لحاظ نوع موتور نیز به دو دسته واترجت تک فاز و واترجت سه فاز قابل تقسیم می‌باشند.

از انواع کارواش سه فاز برای استفاده در محیط‌های تمام صنعتی که نیاز به شستشو و نظافت آلودگی‌های عمیق و سخت می‌باشد، استفاده می‌شود. ولی انواع کارواش تک فاز به منظور نظافت آلودگی‌های سبک تر به کار می‌رود. در ادامه توضیح مختصری درباره انواع مختلف واترجت‌های صنعتی کرشر داده می‌شود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از آنها بر روی عکس دستگاه کلیک کنید.

واترجت تک فاز مدل HDS 6/14 C کرشر (واترجت آب گرم)

این واترجت صنعتی از دستگاه‌های سری کامپکت شرکت کرشر آلمان می‌باشد. این دستگاه دارای فشار عملیاتی ۳۰ تا ۱۴۰ بار بوده و حداکثر دمای خروجی آن ۱۵۵ درجه سانتی‌گراد است که برای نظافت انواع آلودگی‌های سخت کافی است. بیشینه دبی خروجی این محصول ۵۶۰ لیتر در ساعت است.
واترجت تک فاز

واترجت تک فاز و کارواش تک فاز مدل HDS 5/15 U کرشر (آب گرم)

این واترجت صنعتی دارای فشار عملیاتی ۱۵۰ بار و حداکثر دبی خروجی ۴۵۰ لیتر در ساعت است. بیشینه دمای خروجی این محصول، ۸۰ درجه سانتی گراد می‌باشد. طراحی خاص این محصول (طراحی ایستاده) که در بین واترجت‌های آب گرم کرشر بی‌نظیر بوده، حمل و نقل و جابجایی دستگاه را آسان کرده است.
واترجت تک فاز آب گرم

کارواش تک فاز مدل HD 5/12 کرشر (آب سرد)

این کارواش صنعتی آب سرد دارای حداکثر فشار ۱۷۵ بار و بیشینه دبی خروجی ۵۰۰ لیتر بر ساعت می‌باشد. دمای آب ورودی به این کارواش کارچر (کرشر) می‌تواند به دمای ۶۰ درجه سانتی گراد برسد. این محصول نیز به لحاظ قدرت مانور و قابلیت حمل و نقل در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.
واتر جت تک فاز

دستگاه کارواش مدل HDS 5/17 کمپانی کرشر (آب سرد)

این کارواش آب سرد کرشر فشار عملیاتی تا ۲۰۰ بار را می‌تواند تأمین کند. حداکثر دبی این محصول نیز ۴۸۰ لیتر بر ساعت می‌باشد. دمای آب ورودی این واترجت صنعتی Kärcher تا ۶۰ درجه سانتی گراد می‌تواند باشد. طراحی ارگونومیک این سری از دستگاه‌های تولید شده کمپانی Kärcher جابجایی و استفاده از آن را بسیار ساده کرده است.
کارواش تک فاز

کمپانی کرشر آلمان

شرکت کرشر آلمان بزرگترین و مهمترین تولید کننده انواع دستگاه نظافت صنعتی در جهان، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر در ایران تعیین کرده است.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید