تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

ویژگی‌های کاربردی دستگاه مبل‌شوی صنعتی

مبل-شوی-صنعتی-و-دستگاه-مبل-شوی

ویژگی‌های کاربردی دستگاه مبل‌شوی صنعتی

مبل‌شوی یک دستگاه مکانیزه شستشو و نظافت مبل، انواع صندلی و سایر سطوح مشابه است که امکان شستشو و خشک کردن سریع مبلمان را بدون آسیب رساندن به آن فراهم می‌نماید. باقی ماندن آلودگی بر روی سطح مبل و صندلی نه تنها این سطوح را به منبع رشد و تکثیر انواع میکروب‌ها و باکتری‌ها تبدیل نموده و سلامت افراد حاضر در محیط به خصوص کودکان و سالمندان را به خطر می‌اندازد، بلکه باعث می‌شود مبلمان زیبایی و جلوه ظاهری خود را به مرور زمان به طور کلی از دست داده و حتی پس از شستشوی عمیق همچنان آلوده و نامناسب به نظر آید. در چنین شرایطی نیاز به تعویض مبلمان یا رویه آن به وجود می‌آید که مستلزم صرف هزینه قابل توجه می‌باشد. در نتیجه هزینه‌های جانبی و تعویض روکش و خود مبلمان در مقایسه با قیمت مبل‌شوی صنعتی قابل مقایسه نیست.

دستگاه مبل شوی قابل جابجایی (Portable ) ابزار مناسبی برای کاربرد در برنامه نظافتی مرتب و متناوب محیط‌هایی همچون هتل‌ها، رستوران ها، سینما و … بوده همچنین به دلیل سهولت جابجایی و کاربرد برای استفاده توسط شرکت‌های پیمانکاری و خدمات نظافتی گزینه ای مناسب می‌باشد. از سوی دیگر ماهیت و نحوه عملکرد دستگاه مبل شوی امکان استفاده از آن را برای لکه گیری و شستشوی موضعی فرش و موکت فراهم می نماید.

نظافت فرش با بخارشوی

آیا دستگاه مبل‌شوی برای نظافت فرش و موکت نیز مناسب است؟

فرش‌ها نیز در کنار مبلمان به عنوان بخشی از دکوراسیون می‌باشند که به واسطه استفاده مستمر و مداوم آلوده و کثیف می‌شوند. با توجه به ماهیت و کاربری مبلمان و فرش، شستشو و حذف آلاینده‌ها از روی سطوح بسیار دشوار می‌باشد. مسلما استفاده از شیوه‌های سنتی و دستی توان لازم و کافی در حذف موثر و سریع آلاینده‌ها را ندارد. از سوی دیگر ماندگاری بلند مدت آلاینده‌ها بر روی این سطوح علاوه بر کاهش جلوه‌های بصری محیط می‌تواند منبعی برای رشد و تکثیر انواع قارچ‌ها و باکتری‌ها بوده و موجب انتشار بوی نامطبوع در محیط شود.

با توجه به موارد ذکر شده، شستشو و حذف آلاینده‌ها از میان الیاف و تار پود منسوجاتی چون فرش و روکش مبلمان‌ها و صندلی‌ها امری لازم و ضروری می‌باشد. با توجه به دشواری‌های استفاده از شیوه‌های سنتی در شستشو و نظافت مبلمان و فرش‌ها، استفاده از شیوه‌های نوین و به کارگیری تجهیزات مکانیزه و صنعتی چون دستگاه‌های مبل‌شوی و فرش‌شوی گزینه‌ای ایده‌آل برای شستشو و نظافت می‌باشد.

ویژگی‌های کاربردی دستگاه مبل‌شوی

استفاده از سیستم‌های مکانیزه برای شستشو و نظافت در مقایسه با شیوه‌های سنتی، از کیفیت و سرعت بالاتری برخوردار می‌باشد. این دستگاه‌ها به واسطه استفاده از سیستم پاشش آب در مقایسه با شیوه‌های سنتی از حجم کمتری از آب و مواد شوینده استفاده نموده و علاوه بر سازگاری بالا با محیط زیست، موجب کاهش هزینه‌های مرتبط می‌گردد. استفاده از موتورهای قدرتمند در ساختار این دستگاه‌ها با مکش کامل آب و مایعات آلوده موجب خروج کامل آلاینده‌ها و رطوبت شده و فرآیند خشک شدن را تسریع نموده و از انتشار بوی نامطبوع ناشی از مرطوب بودن منسوجات ممانعت می‌نماید.

استفاده از نازل‌ها و سری‌های گوناگون دستگاه مبل‌شوی، شستشو و نظافت انواع مبلمان، صندلی‌ها، فرش و موکت و حتی سطوح سخت را نیز امکان‌پذیر می‌نماید. ابعاد کوچک و فشرده این دستگاه علاوه بر اینکه جا‌به‌جایی و حمل و نقل آن را آسان می‌کند، موجب کاهش در فضای لازم برای نگهداری می‌شود.

قیمت مبل‌شوی

قیمت مبل‌شوی صنعتی

سرامیک‌، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 5.100

دستگاه سرامیک‌، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 5.100 یکی از بهترین و حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌های شستشوی فرش، موکت و مبل در دنیا می‌باشد. این دستگاه دو مخزنه بوده و کارایی بسیار راحتی دارد.

 

ارسال فوری تنها برای استان تهران می باشد.

سرامیک، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 4001

دستگاه سرامیک، فرش و موکت‌شوی کارچر مدل SE 4001 از محصولات فوق العاده کاربردی و حرفه ای کمپانی Karcher آلمان برای شستشو و تمیز کردن فرش و موکت می‌باشد. این دستگاه قابلیت نظافت عمق فیبرها را داشته و برای افرادی که از آلرژی رنج می‌برند، بسیار مناسب است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید