تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

ویژگی‌های فنی جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی-نصعتی

ویژگی‌های فنی جاروبرقی صنعتی

یکی دیگر از دستگاه‌های نظافت صنعتی که کاربرد فراروانی دارد، جاروبرقی صنعتی است. اما در زمان خرید محصولات مکنده باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ در واقع یکی از نکات مهم در زمان خرید جاروبرقی صنعتی، اطلاع پیدا کردن از ویژگی‌های فنی دستگاه و تأثیر هر یک از آیتم‌های مشخصات فنی در عملکرد محصول جاروبرقی می‌باشد. در این نوشتار قصد داریم شما را با ویژگی‌های فنی جاروبرقی صنعتی آشنا کنیم.

جاروبرقی صنعتی آلمانی

توان هوادهی جاروبرقی صنعتی

یکی از اصلی ترین آیتم‌های مشخص کننده کارایی یک جارو برقی صنعتی میزان هوادهی دستگاه می‌باشد، که معمولاً کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. این مشخصه به معنی حجم هوایی است که در واحد زمان از موتور وسیله عبور می‌کند. به عبارت دیگر این مشخصه سرعت مکش مکنده را مشخص می‌کند. بدیهی است که این آیتم نقش بسیار مهمی در میزان مکش و کارایی مکنده دارد.

توان مکش جاروبرقی صنعتی

یکی دیگر از ویژگی‌های فنی مکنده صنعتی نیز، نقش توان مکش جاروبرقی می‌باشد. این ویژگی میزان فشار دستگاه مکنده یا وکیوم را مشخص می‌کند، که در واقع همان قدرت مکندگی دستگاه است. در واقع دو آیتم اصلی که نشان دهنده میزان قدرت محصولات مکنده است را می‌توان توان هوادهی و توان مکش نیز دانست.

جاروبرقی صنعتی موزه

توان مصرفی جاروبرقی صنعتی

برای بسیاری از خریداران انواع دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی این عامل بسیار مهم بوده و تصور بسیاری از خریداران اینگونه است که توان مصرفی دستگاه نشانگر میزان کارایی آن است. اما این تصور کاملاً اشتباه است، در واقع توان مصرفی دستگاه فقط میزان انرژی است که موتور مکنده در واحد زمان مصرف می‌کند. و همانطور که گفته شد آیتم‌های اصلی نشان دهنده کارایی محصول همان توان مکش و هوادهی می‌باشد. لازم است بدانید که امروزه و با پیشرفت فناوری موتورهای انواع دستگاه‌های نظافتی، از جمله جاروبرقی‌ها، تولیدکنندگان مختلف در پی آن هستند که موتورهایی با توان مصرفی کمتر ولی توان مکش و توان هوادهی بالاتر تولید کنند. کرشر (کارچر) آلمان نیز بر همین مبنا موتور دستگاه‌های خود به شکلی طراحی می‌کند که توان مصرفی و در نتیجه هزینه انرژی کمتری داشته باشند.

حجم مخزن جاروبرقی صنعتی

این ویژگی بسیار واضح و قابل درک است. از جاروبرقی‌های با مخزن بزرگتر می‌توان به منظور نظافت محیط‌های بزرگتر (بدون وقفه به منظور تخلیه مخزن) استفاده کرد. اما این دستگاه‌ها قابلیت جابجایی و مانور کمتری دارند ضمن اینکه قیمت آنها نیز معمولا بالاتر است. به همین دلیل انتخاب دستگاه مکنده یا وکیوم باید متناسب با ویژگی‌های محیط مورد نظافت صورت بگیرد.

جاروی سطلی پرقدرت

حداکثر سطح صدا جاروبرقی

از دیگر ویژگی‌های فنی جاروبرقی صنعتی حداکثر سطح صدای ایجاد شده می‌باشد. هدف مهمی که بسیاری از تولیدکنندگان دستگاه‌های نظافت صنعتی امروزه در پی آن هستند، تولید دستگاه‌های کم صداتر است. تا برای استفاده در محیط‌های مختلف ایجاد مشکل نکنند. از همین روی تکنولوژی‌های موتور دستگاه‌ها و همچنین نحوه عایق بندی آنها همواره در حال پیشرفت می‌باشد.

طول کابل دستگاه جاروبرقی

طول کابل دستگاه نیز به منظور راحت تر شدن استفاده از آن در فضاهایی که بین پریز برق و دستگاه فاصله وجود دارد، کاربرد دارد.

وزن دستگاه مکنده

دیگر ویژگی که درباره انواع دستگاه‌های نظافتی مهم می‌باشد، وزن محصول است. بدیهی است که هر چه قدر وزن دستگاه مکنده کمتر باشد قدرت مانور و جابجایی آن نیز بالاتر می‌رود و این نکته برای انواع محصولات جاروبرقی که لزوماً دستگاهی است که نیاز زیادی به جابجا شدن پیدا می‌کند، بسیار با اهمیت می‌باشد.

ابعاد دستگاه‌های مکنده

ابعاد دستگاه مکنده نیز عامل مهم دیگری است که بر روی قدرت مانور و جابجایی دستگاه تأثیر مستقیم می‌گذارد. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده در بالا، می‌توان گفت که عوامل متعددی بر قیمت جاروبرقی صنعتی تأثیر می‌گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع محصولات Kärcher آلمان با شرکت کارن تجارت تماس حاصل فرمایید.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل T11/1 Classic با فیلتر HEPA

جاروبرقی صنعتی T11/1 Classic HEPA دارای فیلتر HEPA 14 است. این جاروبرقی صنعتی، استحکام بالایی دارد، بادوام و مقرون به صرفه است. موتور ۸۵۰ واتی این مدل، نظافت فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید