تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

پارامتر های کلیدی دستگاه واترجت

دستگاه-واترجت

پارامتر های کلیدی دستگاه واترجت

همانطور که در مقالات پیشین در رابطه با دستگاه شستشو یا نظافتی واترجت صحبت کردیم، در این مقاله به بیان پارامتر های کلیدی این دستگاه می پردازیم.

توضیحاتی در رابطه با عملکرد و کلیات دستگاه

موضوعی که حتی می توان از نام این دستگاه متوجه شد، پاشش آب با فشار قوی بر روی سطوح گوناگون است، در ادامه به بیان عملکرد دستگاه و شیوه ی نظافت با انواع محصولات واترجت می پردازیم.

دستگاه‌های واترجت، دستگاه‌ هایی هستند که آب تمیز شهری را دریافت می‌ نمایند و این آب تمیز را با استفاده از یک تفنگی که در اختیار اپراتور قرار می‌دهند، با فشار بسیار زیاد بر روی سطوح مورد نظر پاشش می‌کنند . فشار بالای آب، جرم‌ ها و کثیفی‌ ها را پاک می‌کند و سطح مورد نظر را عاری از هرگونه آلودگی می‌نماید. نام دیگر این دستگاه های شستشو کارواش نیز می باشد.

شستشوی تجهیزات با واترجت

فرایند نظافت و پارامتر های دستگاه

در این فرایند نظافت چند پارامتر نقش کلیدی دارند. اولین و مهم ترین پارامتر، حداکثر فشار آبی است که دستگاه می‌تواند ایجاد نماید. مسلماً اگر آب با فشار بیشتری به سطح مورد نظر پاشش شود، جرم‌ های سخت‌ تر و کهنه تری را نیز می‌تواند پاک کند. اصولاً فشار آب خروجی دستگاه‌ کارواش با واحدی به نام بار (bar) سنجیده می‌شود. از طرف دیگر پارامتر دیگری در واترجت‌ها وجود دارد که نشان دهنده سرعت کاری دستگاه است.

این پارامتر نشان دهنده حداکثر میزان خروجی آب دستگاه در هر بازه زمانی است که توسط اپراتور از زمان شروع نظافت با دستگاه محاسبه می شود. به طور مثال اگر یک دستگاه واترجت ۲۰ لیتر در دقیقه آب به بیرون پاشش نماید، سطح مورد نظر را تقریباً دو برابر سریعتر از دستگاه واترجت دیگری که تنها ۱۰ لیتر در دقیقه آب به بیرون پاشش می‌نماید، شستشو می‌دهد.

باید توجه داشت که با استفاده از یک دستگاه واترجت، نه تنها سرعت نظافت به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد، بلکه در کل، مصرف آب نیز کاسته و در هزینه ها هم صرفه جویی می شود.

واترجت ها به صورت کلی به دو دسته واترجت آب گرم و آب سرد دسته بندی می شوند که در ذیل به برتری ها و مزیت های این دو دسته نسب به یکدیگر اشاره می کنیم، شما می توانید با خرید واترجت مناسب با محیط و سطوح شستشوی خود بهترین بهره وری را از دستگاه و نظافت خود ببرید.

از آنجا که قدرت پاک کنندگی آب گرم بیشتر از آب سرد است، گروهی از واترجت‌ ها ایجاد شده‌اند که می‌ توانند آب ورودی را به مقدار قابل توجهی گرم نمایند و دمای آب تمیز داخل مخزن را بالا برده و از این آب گرم برای شستشوی سطح مورد نظر استفاده نمایند. اصطلاحاً این دسته از دستگاه ها، واترجت‌ های آب گرم نامیده می‌شوند.

یکی از مواردی که برتری واترجت‌های آب گرم نسبت به آب سرد را بسیار نمایان می‌سازد، شستشوی سطوح چرب است چرا که آب سرد هرگز قادر نخواهد بود تا چربی‌ها را به طور کامل پاک کند بدین منظور در محیط هایی که لکه های روغنی یا آلودگی های چرب موجود است بهتر است از این دسته از کارواش ها استفاده کنیم.

لازمه ی نظافت قبل از استفاده از شستشو با آب فشار قوی

برای انجام عملیات شستشو، ابتدا هرگونه تجهیز ، خودرو ، سنگ یا آلودگی های درشت را از محل بردارید. همچنین به منظور استفاده از کارواش ، جهت جریان آب و محل خروج آب بررسی شود . بهتر است جریان آب طوری تنظیم گردد که آب به صورت مناسب به محیط های مورد نظر برسد و به شیار ها و بخش های مختلف نفوذ کند.

پیشنهاد ما برای درک بهتر و آشنایی بیشتر با این دستگاه شستشو با فشار آب مراجعه به بخش مقالات می باشد.

فروش واترجت

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید