تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

استفاده از اسکرابر برای نظافت اماکن مذهبی

استفاده از دستگاه اسکرابر به منظور نظافت مکان های مذهبی

کاربرد اسکرابر در نظافت مکان‌های مذهبی

اسکرابر از دستگاه هایی است که در محیط های مختلف به منظور فرایند نظافت مورد استفاده قرار می گیرد. از مزیت های استفاده از دستگاه اسکرابر یا زمین شوی صنعتی می توان به بهبود بخشیدن فرایند نظافت و بالا بردن سطح بازدهی و راندمان کاری نسبت به استفاده از شیوه های قدیمی و سنتی اشاره نمود.

شاید در نگاه اول اسکرابر ها، دستگاه های سنگین و بزرگ و با قیمت بالا به نظر برسند، ولی با کمی تحقیق و محاسبه متوجه این امر می شویم که حتی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه نیز می شوند. اسکرابر ها انواع مختلفی دارند و در هر  محیط به نسبت میزان کثیفی و وسعت محیط از مدل های متفاوت زمین شوی استفاده می شود.

در حال حاضر تقریباً در همه ی مجموعه های بزرگ، کارخانه ها و کارگاه ها و حتی مراکز تولید از این دستگاه ها استفاده می شود. هر مجموعه ای که به نظافت خود اهمیت بدهد باید خود را با علم روز همگام سازد. در این مقوله مکان های مذهبی نیز مستثنی نیستند.

قیمت اسکرابر دستی آلمانی

استفاده از اسکرابر در مکان‌های مذهبی

استفاده از اسکرابر در مکان های مذهبی که آمد و شد بسیار زیادی دارند یکی از الزامات نظافتی می باشد. شما حرم ها و امامزاده های بزرگ را در نظر بگیرید، چگونه می توان این محیط وسیع را با استفاده از تی و جارو نظافت کرد؟

نیاز به ارائه توضیحات بیشتر نیست. قطعا دستگاه اسکرابر صنعتی به همین منظور روانه بازار دستگاه های نظافتی شده است. سطوح کف اکثریت مکان های مذهبی از سنگ و سرامیک می باشد که برای نظافت آن به راحتی می توان از زمین شوی صنعتی بهره برد.

اسکرابر بهینه

شیوه عملکرد دستگاه اسکرابر صنعتی

در مقالات پیشین درباره محیط های مختلفی که دستگاه زمین شوی صنعتی در آن ها فرایند نظافت را بر عهده داشته صحبت کردیم. اسکرابر ها دارای اجزایی از قبیل: برس، تیغه ی لاستیکی، موتور مکنده با خرطومی، موتور برس، مخزن آب کثیف و آب تمیز می باشند.

برس های دستگاه های شستشوی کف از نوع دیسکی و رولی می باشند. این برس ها در جلو و پایین دستگاه تعبیه شده اند، آب ترکیب شده با مواد شوینده بر روی سطح زمین پاشیده می شود و توسط برس شستشو انجام شده و سپس با تیغه لاستیکی و موتور مکنده ای که در پشت دستگاه قرار گرفته، مایعات باقی مانده روی سطح زمین را جمع آوری شده و به مخزن آب کثیف دستگاه منتقل داده می شود. پس از پر شدن مخزن آب کثیف، بایستی در مکانی مناسب آن را تخلیه نماییم.

حال تصور کنید در محیطی که روزانه هزاران نفر در آنجا حضور دارند و رفت و آمد می کنند (مانند مکان های مذهبی) چه حجم از آلودگی روی سطوح قرار می گیرد و چقدر دشوار است اگر بخواهیم طوری فرایند نظافت را به سرانجام برسانیم که در آن زمان هیچ رفت و آمدی روی محیط مرطوب و دارای نم پس از شستشو انجام نپذیرد.

اسکرابر ها با طراحی استاندارد خود باقی ماندن نم و خیسی روی سطح شستشو شده را به حداقل می رسانند که همین امر موجب نظافت بهتر و صرفه جویی در انرژی و زمان می شود.

از دیگر مزیت های این زمین شوی ها می توان به سهولت استفاده از آن ها اشاره نمود. کمپانی کرشر آلمان بزرگترین و معتبر ترین کمپانی در زمینه تولید دستگاه های نظافت صنعتی، سهولت در استفاده از دستگاه توسط اپراتور را به عنوان امری مهم در دستور العمل خود قرار داده است و بدین منظور از تکنولوژی های پیشرفته ای در این زمینه استفاده کرده است.

اسکرابر صنعتی کرشر مدل B 200 R D 90

این مدل اسکرابر دارای مخزن ۲۰۰ لیتری بوده و برای نظافت فضاهای بزرگتر از ۴۰۰۰ متر، دستگاه مناسبی است. این اسکرابر قابلیت ارائه برس غلطکی و دیسکی را دارد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/1 C Bp

استفاده از اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/1 C Bp، راه حلی منطقی برای نظافت محیط‌های کوچک است. این اسکرابر بدون سیم بوده و در صورت استفاده از ماده شوینده توان ضدعفونی کردن محیط را نیز دارد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید