تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کاربرد انواع واترجت صنعتی

واترجت

امروزه کاربرد انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی به شکل فزاینده‌ای در حال افزایش می‌باشد. کارایی بیشتر و کیفیت بالاتر ارائه شده توسط این دستگاه‌ها در مقایسه با روش‌های سنتی مهمترین دلایل محبوبیت یافتن این دستگاه‌ها است. یکی از مهمترین دستگاه‌های نظافتی که به شکل گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد، انواع واترجت است. واترجت‌ها در دو نوع صنعتی و خانگی تولید می‌شوند. این دستگاه‌ها به وسیله پاشش پر فشار آب می‌توانند انواع لکه‌ها مانند لکه‌های روغنی و چربی را به شکل کامل از بین ببرند. کارواش‌ها در دو نوع آب گرم و سرد می‌باشند، که هر یک کاربرد خاص خود را دارند. اما در این مقاله می‌خواهیم اطلاعات مختصری درباره انواع دستگاه کارواش صنعتی و آیتم‌های تأثیرگذار در انتخاب آن ارائه دهیم.

واترجت آب گرم و سرد

کارواش‌های آبگرم دارای یک Heater در درون خود هستند که دمای آب ورودی را افزایش می‌دهند. متناسب با اینکه نیاز به نظافت چه نوع آلودگی دارید، می‌توانید یکی از انواع واترجت آب گرم و سرد را انتخاب کنید. معمولا واترجت‌های آب گرم به منظور از بین بردن آلودگی‌های روغنی و چرب و از انواع واترجت آب سرد برای از بین بردن آلودگی‌هایی همچون خاک، گل و یا هرگونه آلودگی دیگر استفاده می‌شود.

حمل و نقل ساده واترجت

یکی دیگر از مواردی که در طراحی انواع واترجت باید مد نظر قرار گیرد، توانایی حمل و نقل ساده دستگاه بوده که کاربری را بسیار ساده می‌کند. با توجه به شرایط محیط‌های صنعتی که معمولا جابجایی دستگاه‌ها در آنها با مشکل مواجه است، تمرکز بر روی این بخش از طراحی بسیار حیاتی می‌باشد.

منبع تأمین انرژی واترجت

کارواش‌ها از لحاظ تأمین انرژی به دو دسته واترجت برقی و بنزینی تقسیم می‌شوند. دستگاه‌های برقی به وسیله انرژی برق فعالیت می‌کنند. این کارواش‌ها در دو نوع کارواش برقی تک فاز و سه فاز تولید می‌شوند که با توجه به برق موجود در محیط‌های صنعتی هر یک از آنها انتخاب می‌شود. اما به منظور استفاده از این دستگاه‌ها در محیط‌هایی که دسترسی به برق وجود ندارد، کارواش‌های بنزینی طراحی و ساخته شده‌اند.

میزان فشار و دبی واترجت

واترجت‌ها نیز مانند سایر دستگاه‌های صنعتی دارای مشخصات فنی گوناگونی هستند که عملکرد هر یک از آنها را مشخص می‌کند. اما مسلما مهمترین مشخصه فنی یک دستگاه کارواش، میزان دبی و فشار هر یک از دستگاه‌های واترجت است که کارایی هر دستگاه را مشخص می‌کند. اگر نیازمند نظافت محیط‌هایی با میزان آلودگی بسیار زیاد هستید، قطعا دستگاه‌هایی که میزان فشار و دبی بیشتری را تامین می‌کنند برای شما مناسب تر است. اما برای نظافت محیط‌هایی با آلودگی کمتر، می‌توانید از دستگاه‌های سبک تر استفاده کنید.

کارواش آب گرم

نازل‌های حرفه‌ای واترجت‌ها

یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند حیطه فعالیت‌های یک واترجت صنعتی را افزایش دهد، نازل‌های حرفه‌ای آن است. با اتصال هر یک از نازل‌ها به واترجت می‌توانید فعالیت خاصی انجام دهید. برای مثال چند عدد از نازل‌های واترجت‌ها را به طور مثال برای شما تشریح می‌دهیم.

نازل Wet Sand Blast

با استفاده از این نازل کاربر می‌تواند با پاشش همزمان آب و شن سطوح پوشیده شده از رنگ و یا زنگ زدگی را به شکل کامل پاک کند.

نازل لوله باز کن

این نوع از نازل‌ها در تنوع بالایی تولید شده و به منظور باز کردن لوله‌هایی که دارای گرفتگی کلی و یا رسوب گرفتگی دیواره‌ها هستند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نازل فوم پاش

این نازل دارای یک مخزن یک لیتری بوده که مواد شوینده در داخل آن ریخته می‌شود. طراحی این نازل به گونه‌ای است که آب خروجی از کارواش یا واترجت را با مقدار مشخصی هوا ترکیب کرده و فوم (کف) تولید می‌کند تا به منظور نظافت کامل تر سطوح از آن استفاده شود.

نازل برسی چرخشی

این نازل دارای یک برس بوده که به وسیله آب خروجی از کارواش به حرکت در آمده و موجب تمیز تر شدن سطح در حال شستشو می‌باشد. علاوه بر اینها کارواش‌ها دارای انواع دیگری نازل مخصوص هستند که هر یک به منظور خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربری واترجت را افزایش می‌دهند. اما به طور کلی انتخاب واترجت مورد نیاز و مناسب هر کاربری امری کاملا تخصصی بوده که باید با مشاوره کارشناسان حرفه‌ای این صنعت صورت بگیرد. شما می‌توانید با تماس با کارشناسان کارن تجارت از راهنمایی و مشاوره حرفه‌ای در زمینه انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی بهره بگیرید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید