تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کرشر آلمان (طراحی‌های متناسب با نیازهای روز)

کارشر آلمان طراحی‌های متناسب با نیازهای روز

کرشر آلمان

با توجه به آمار تولید، فروش و ارزش برند، شرکت کرشر یا همان کارچر آلمان بزرگترین تولیدکننده دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان است. این فقط یک ادعای تبلیغاتی نیست و با بررسی آمارهای ارائه شده توسط  شرکت‌های مختلف، می‌توان به این مسئله رسید.
بدون شک یکی از اصلی‌ترین دلایل اصلی این تفاوت طراحی و مهندسی پیشرفته محصولات کرشر است. مهندسی محصولات، اساسا وجه تمایز صنایع معتبر آلمانی با یکدیگر است. ما در این مقاله نگاهی دقیق به فاکتورهای مهم طراحی دستگاه‌های مختلف کرشر آلمان می‌اندازیم.

جنس بدنه محصولات کرشر

در محیط‌های صنعتی و شلوغ، امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد. برای مثال برخورد دستگاه‌ها با موانع مختلف (که برای مثال این اتفاق برای جاروبرقی های صنعتی به کرات رخ  می‌دهد) و یا سقوط اجسام روی دستگاه‌ها، به همین دلیل توجه به جنس بدنه محصولات عامل بسیار مهمی است.

یکی از مهمترین عواملی که شرکت کرشر آلمان در طراحی‌های خود به آن توجه ویژه‌ای دارد، جنس بدنه محصولات است. دستگاه‌های با بدنه فلزی مانند برخی از جاروبرقی‌های کرشر و یا آیس بلاست و محصولاتی که از پلاستیک فشرده ساخته شده، مانند اسکرابرهای مختلف، در تمامی این محصولات جنس بدنه از عوامل اصلی مورد توجه کرشر می‌باشد.

قدرت مانور بالای محصولات کرشر

به جرأت می‌توان گفت که قدرت مانور بالا، از فاکتورهای اصلی مورد نیاز در دستگاه‌های نظافت صنعتی می‌باشد. این اهمیت برای برخی از این دستگاه‌ها مهم تر است. به همین دلیل کرشر با در نظر گرفتن ویژگی‌های فنی مختلفی در پی تحقق این هدف بوده است.

توزیع وزنی مناسب دستگاه‌های کرشر

این عامل موجب حفظ بهتر تعادل دستگاه در شرایط گوناگون می‌شود. برای مثال، کار بر روی سطوح ناهموار را امکان پذیر می‌کند. در طراحی دستگاه‌های نظافت صنعتی کرشر نیز این توزیع وزنی رعایت شده است. این ویژگی در دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر بیشتر از سایر دستگاه‌ها خود را نشان می‌دهد.

استفاده از تایر مناسب برای محصولات کرشر

تایرهایی که به درستی و متناسب با عملکرد دستگاه‌ها طراحی و ساخته شده‌اند، یکی از تاثیرگذارترین عوامل در افزایش قدرت مانور و حرکت محصولات است. روان بودن چرخ‌ها و حرکت راحت آنها، از الزامات دستگاه‌های نظافت صنعتی است که در طراحی‌ محصولات کرشر به خوبی به آن توجه شده است. برای مثال، در جاروبرقی صنعتی و یا واترجت‌های کرشر این عامل اهمیت خود را به وضوح نشان می‌دهد.

موتورهای قدرتمند و مناسب

کرشر، همواره توجه ویژه‌ای به نیازهای نظافتی در محیط‌های مختلف و دستگاه‌های تأمین‌کننده این نیازها دارد. داشتن موتور قدرتمند، یکی از الزامات هر دستگاهی است. به همین دلیل کرشر از موتورهای متفاوتی برای دستگاه‌های خود استفاده کرده که در چند مورد با هم خصوصیت مشترک دارند. استفاده از آلیاژ جدید، طراحی مناسب در جهت عدم نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه و مصرف انرژی کم همه این موارد در طراحی موتور مخصولات مد نظر قرار گرفته می‌شود.

مصرف کم انرژی

در سال‌های اخیر، با بالا رفتن قیمت انرژی و همچنین وضع استانداردهای سختگیرانه در زمینه حفظ محیط زیست به خصوص در کشورهای اروپایی، تولیدکنندگان مختلف طراحی‌های خود را به سمت تکنولوژی‌های نوین با مصرف کمتر انرژی برده اند. در همین راستا، کمپانی کرشر نیز مصرف حداقلی انرژی را به یکی از اصول پایه‌ای طراحی‌های خود قرار داده است.

تا جایی که امروزه در این مورد، تفاوت کرشر با شرکت‌های رقیب بسیار مشخص و نمایان است. به همین خاطر می‌توان گفت که با توجه به تکنولوژی امروزی، مصرف انرژی (بنزین یا برق) در محصولات کرشر به حداقل میزان ممکن رسیده است.

کاربری آسان دستگاه‌های کرشر

یکی از مشکلاتی که همواره در استفاده از دستگاه‌های نظافت صنعتی وجود دارد، آموزش اپراتورها درباره نحوه عملکرد دستگاه‌ها می‌باشد.این موضوع مستلزم صرف وقت و هزینه بوده و هم اینکه در صورت استفاده نامناسب اپراتور از این دستگاه‌ها، خسارات جبران ناپذیری به بار می آورد.

به هیمن منظور،کرشر با طراحی کنترل پنل‌های بسیار ساده و واضح سعی در به حداقل رساندن هزینه‌های ناشی از آموزش و راه اندازی دستگاه‌ها داشته و در ضمن اینکه سیستم‌های کنترلی خاصی در محصولات کارچر به کار رفته است تا حتی اگر اپراتور دچار اشتباه شود، دستگاه دچار مشکل جدی نشود.

قیمت گذاری منطقی کرشر آلمان

کلیه محصولات کارچر به شکل جهانی قیمت گذاری شده و نمایندگی‌های شرکت نیز ملزم به رعایت همین اصول هستند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه قیمت گذاری انواع مختلف دستگاه‌های نظافت صنعتی کرشر، به صفحه قیمت اسکرابر و یا قیمت جاروبرقی صنعتی مراجعه کنید.

اصولی که در بالا ذکر شد از جمله عواملی بود که در طراحی و عرضه دستگاه‌های مختلف کرشر (اسکرابر یا همان دستگاه زمین‌شوی، بخارشوی صنعتی، جاروبرقی صنعتی، سوییپر، آیس بلاست، پله‌برقی شوی و کارواش اتوماتیک) به کار رفته است. لازم به ذکر است که محصولات کرشر، این برند معتبر جهانی در ایران توسط شرکت کارن تجارت (نمایندگی کارشر) عرضه می‌شود.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید