تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کارواش کارچر

کارواش کارچر

کارواش کارچر آلمان با قابلیت های بالا در شستشوی مکانیزه

کارواش کارچر آلمان دارای انواع آب گرم و آب سرد بوده که در زیر مشاهده می فرمایید.

کارواش کارچر ( آب سرد )

کارواش کارچر آب سرد

کارواش کارچر ( آب گرم )

کارواش کارچر آب گرم
انواع کارواش Kärcher آلمان در دو نوع آبگرم و آبسرد و به منظور استفاده در محیط های مختلف طراحی و ساخته می شوند. این دستگاه ها که با نام واترجت صنعتی نیز شناخته می شوند به منظور استفاده خانگی و یا صنعتی کاربرد دارند. در این مقاله می خواهیم توضیحات مختصری درباره مزایای استفاده از انواع واترجت های آبسرد و آبگرم Kärcher ارائه دهیم.
دستگاه کارواش کارچر امتیازات ویژه‌ای را برای کاربران در امور نظافتی ایجاد می کنند. واترجت های آب گرم Kärcher به دلیل دارا بودن دمای بالای آب خروجی، سرعت و کارایی بالاتری به خصوص برای از بین بردن آلودگی های روغنی در محیط های صنعتی دارند. این دستگاه ها بهترین راه حل های نظافتی را برای صنایع مختلف ارائه می دهند.

مزایای شستشو با دستگاه های شستشوی فشار قوی آب گرم

کیفیت بالاتر شستشو با استفاده از کارواش کارچر

آب گرم کمک می کند چربی و روغن های سفت شده به راحتی با کمک دمای بالای آب از سطح جدا شده و عمل شستشو تسهیل و تسریع گرددهمچنین کمک می کند عمل جرم زدایی حتی هنگامی که از هیچگونه ماده شوینده ای استفاده نشود و بسیار راحت تر صورت قابل انجام است.

تسریع خشک شدن سطوح

سطوحی که با استفاده از آب گرم شستشو شده اند بسیار سریع تر خشک شده و برای استفاده آماده می شوند.

کاهش مصرف مواد شوینده توسط کارواش کارچر

در بسیاری از موارد امکان پاک کردن چربی، روغن و مواد چسبناک بدون استفاده از ماده شوینده وجود ندارد.اما استفاده از واترجت آب گرم حذف و یا استفاده کمتر از مواد شوینده را ممکن می سازد که این امر موجب کاهش آسیب به محیط زیست وصرفه جویی در هزینه ها منابع می گردد.

عدم آسیب رسانی به سطوح توسط کارواش کارچر

شستشو با کارواش آب گرم پاک کنندگی بیشتری را با فشار کمتر ممکن می سازد که این امر احتمال آسیب رسیدن به سطوح حساس را به حداقل می رساند.

صرفه جویی در زمان

آب گرم در زمانی بسیار کوتاه تر می تواند آلودگی ها را پاک کند به این معنی که تا ۳۵ درصد صرفه جویی در زمان را امکان پذیر می سازد.بنابراین طیف وسیعی از امور نظافتی را می توانید با هزینه کمتر و صرف زمان کوتاه تر به انجام برسانید.

دارای تاییدیه سازمان Eunited

کارچر به دلیل رعایت استانداردهای انتشار گاز های زیان آور و همچنین عملکرد بهینه دستگاه هایش به عنوان برترین تولید کننده دستگاه های شستشوی فشار قوی آبگرم یا کارواش توسط اتحادیه مذکور شناخته شده است، که این گواهی تضمینی بر کارایی بالای سیستم گرم کننده، صرفه جویی در مصرف سوخت و اتشار کمتر گازهای ناشی از احتراق می باشد.

پمپ های با کیفیت و عمر بالاتر انواع کارواش کارچر

تمامی پمپ های دستگاه های کارواش صنعتی کارچر توسط مهندسین همین شرکت طراحی و ساخته می شوند.این موضوع کیفیت بالای کارواش های کارچر را تضمین می نماید.سیستم یکپارچه تعدیل نوسانات فشار هیدرولیک دستگاه موجب افزایش طول عمر واترجت های کارچر می شود.

صرفه جویی در مصرف انرژی و سازگاری با محیط زیست

سری جدید انواع کارواش کارچر اولین واترجت های جهان می باشند که مجهز به حالت کارایی بهینه هستند زمانی که شما از این حالت استفاده می کنید، کارواش به طور خودکار از بهینه ترین دمای آب استفاده می کند، در حالیکه دبی آب در حداکثر مقدار خود خواهد بود.مصرف سوخت کارواش کارچر در این حالت تا ۲۰۰ درصد کاهش می یابد.
کارواش آبسرد کارچر که معمولا حجم کمتری نسبت به واترجت های آبگرم دارند با آب تا دمای ۶۰ درجه سانتی گراد می توانند کار کنند.

مزایای شستشو با دستگاه های شستشوی فشار قوی یا کارواش آب سرد

مزایای استفاده از انواع کارواش آبسرد کارچر

کارواش های فوق فشار قوی کارچر برای شستشوی نمای ساختمان ها، سیلوها ، تانکرها و همچنین برای انجام عملیات رنگ برداری و لایه برداری ایده آل هستند.این دستگاه ها به لطف دارا بودن فشار آب قابل توجه هیچگونه نیازی به به مواد شوینده ندارند. بسته به مدل های مختلف از این کلاس کارواش، این دستگاه ها می توانند برای کاربری های گوناگون دیگری استفاده شوند.

طراحی تخصصی برای صنایع گوناگون و خاص

علاوه بر دسته بندی های استاندارد، کارچر واترجت های آبسردی را نیز برای استفاده در موارد خاص طراحی و ارائه نموده است، که به طور تخصصی بر مبنای نیاز و کاربری های آنان طراحی و ساخته شده اند.
به طور مثال کارواش کارچر مدل HD cage food 4-10/15 به طور تخصصی برای پاسخگوی به نیاز ای نظافتی صنایع غذایی طراحی شده است.

حمل و نقل و جابجایی بسیار ساده انواع کارواش کارچر

مهندسین شرکت کارچر در طراحی واترجت های کلاس کامپکت تمامی اصول و قواعد ارگونومی را به کار گرفته اند تا به بهترین طراحی فیزیکی و در عین حال حداقل ابعاد و وزن ممکن در این گروه از دستگاه ها دست یابند.همچنین دسته ارگونومیک این کارواش ها حمل و نقل آن را ساده تر کرده است. در سری جدید کارواش کامپکت یک دسته اضافی در جلوی کارواش و همچنین یک دسته با قابلیت تنظیم ارتفاع در نظر گرفته شده است، تا بلند کردن و حمل واترجت صنعتی را ساده تر سازد.
کارچر آلمان ( بزرگترین و مهمترین تولید کننده انواع دستگاه نظافت صنعتی در جهان )،شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر در ایران تعیین کرده است.
مطالب مرتبط:

  1. واترجت برقی
  2. واترجت آب سرد
  3. واترجت آب گرم
  4. واترجت بنزینی
  5. واترجت تک فاز
  6. واترجت سه فاز

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید