تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

استفاده از بخارشوی صنعتی در نظافت شیشه

بخارشوی صنعتی

اساس کار دستگاه بخارشوی صنعتی

دستگاه بخارشوی یک دستگاه نظافت مکانیزه است که در آن از بخار آب برای خشک کردن، نظافت و ضدعفونی کردن انواع سطوح استفاده می شود. استفاده از بخارشوی غالباً برای ضدعفونی کردن یا حتی استرلیزه کردن سطوح استفاده می شود. در این دستگاه بخار داخل یک بویلر (محفظه ای که در آن آب به حرارت بالا میرسد) ایجاد می شود.

بویلر بخشی از دستگاه است که دمای آب ورودی را افزایش می دهد تا بخاری با فشار و رطوبت کم ایجاد نماید. توانایی بخار خارج شده از دستگاه بخارشوی در نظافت و شستشوی سطح اساسا وابسته به حرارت آن می باشد. حرارت بخار، انرژی مورد نیاز برای از بین بردن پیوند بین آلودگی و سطح را فراهم نموده و مواد آلاینده را بصورت معلق در آب، آزاد می سازد.

در اصل باعث تحریک شدن چرک ها و آلودگی ها می شود. در مرحله بعد این آب و الودگی از روی سطح مکش و جمع آوری می گردد و به مخزن آب کثیف بخارشوی منتقل می شوند.

پرقدرت ترین بخارشوی

استفاده بخارشوی صنعتی در نظافت شیشه

محصولاتی که برای شستشو و نظافت شیشه ها استفاده می شوند بسیار سودمند و کاربردی می باشند زیرا فرایند نظافت و تمیز کاری شیشه را بدون هیچ گونه آسیبی به خود شیشه انجام می دهند.

اخیرا کاربرد این دستگاه ها در صنایع تجاری و صنعتی، پیشرفت چشمگیری داشته است، به اصطلاح می توان گفت بخارشوی صنعتی به دستگاه شستشوی تجاری تبدیل شده است. دوام بالا ، کارایی چشمگیر و قابلیت انطباق با شرایط گوناگون از ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت بیشتر این وسیله ها نسبت به روش های دیگر شستشو شده اند. نام دستگاه نظافت تجاری به همین منظور روی این دستگاه ها گذاشته شده است.

همانطور که اشاره شد از نمونه استفاده های دستگاه بخارشوی صنعتی (شستشو با بخار)، نظافت و شستشوی شیشه است. تمیز کردن با این روش ها دارای مزایای بسیار بیشتری نسبت به شیوه ها و دستگاه های دیگر است. یکی از دلایل این حرف نیز استفاده کمتر از آب می باشد.

این دستگاه ها از بخار خشک برای شستشو استفاده میکنند که طبیعتا مصرف آب را به حداقل می رسانند.

این محصولات با طیف وسیعی از لوازم جانبی و ابزار های دقیق ارائه می شوند که خیال شما را برای نظافت شیشه ها به بهترین شکل ممکن راحت و آسوده می کند.

از مزیت های دیگر استفاده از دستگاه بخارشوی صنعتی قابلیت استفاده از همه ی ابزار های آن در نظافت سایر سطوح نیز می باشد. سطوحی همچون کاشی ها ، انواع سطوح سخت، کفپوش ها و … را نیز می توانید توسط همین دستگاه های بخار شوی و با بهره بردن از لوازم جانبی و نازل های تخصصی آن نظافت کنید.

دیگر مزایای استفاده از بخارشوی صنعتی

لازم به ذکر است از بهترین مزایای استفاده از بخار برای شستشوی سطوح مختلف علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب و بازدهی بالای شستشو، خاصیت باکتری زدایی و از بین بردن میکروب ها می باشد. توجه داشته باشید همه ی بخارشوی ها این قابلیت را ندارند پس در هنگام انتخاب دستگاه مورد نظر خود حتما به بخش های مختلف آن دقت کنید. پیشنهاد ما به شما مطالعه دقیق کاتالوگ یا راهنمای استفاده از بخار شوی است.

اگر بخواهیم بخش های اصلی یک دستگاه بخارشوی صنعتی را تفکیک کنیم . قعطا بویلر دستگاه و محفظه و نازل های مکش از مهم ترین بخش های دستگاه می باشد.

قیمت بخارشوی صنعتی

بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix

این بخارشوی، نظافت عمیق بدون نگرانی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. از بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix می‌توان برای نظافت آسان بر روی سطوح سخت استفاده کرد. EasyFix بودن دستگاه سبب می‌شود تا جداسازی و اتصال حوله به نازل تسهیل شود. مخزن این بخارشوی، در حین استفاده نیز قابلیت پر کردن دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix، توان تمیز کردن تمامی سطوح را دارد. این مدل بخارشوی، توان از بین بردن ۹۹.۹۹۹٪ ویروس کرونا و ۹۹.۹۹٪ از باکتری‌های معمول خانگی را دارد. گرم شدن بخارشوی تنها چند ثانیه طول می‌کشد و بلافاصله آماده استفاده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید