تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

انتخاب اسکرابر مناسب

انتخاب اسکرابر مناسب

انتخاب اسکرابر مناسب

نظافت و پاکیزه نگه داشتن محیط کار به دلایل مختلفی مانند نگهداری مناسب تجهیزات، ایجاد فضای مناسب برای کارکنان و مشتریان مجموعه اهمیت دارد. بدیهی است که نظافت و تمیز نگه داشتن محیط در ادارجات، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز خرید و دیگر مکان‌ها، حیاتی است. انتخاب اسکرابر مناسب برای هر محیط، تصمیمی کاملا تخصصی است که در این نوشتار قصد داریم به طور مختصر درباره آن توضیحاتی به شما ارائه کنیم.

نظافت صنعتی با اسکرابر

عوامل مؤثر در انتخاب اسکرابر مناسب

منبع تغذیه اسکرابر

اسکرابرها معمولا انرژی مورد نیاز خود را از طریق باطری و یا جریان برق مستقیم تأمین می‌کنند (البته یک استثنا وجود دارد). به طور کلی انتخاب اسکرابر برقی و یا باطری‌دار، به محیط و اولویت‌های آن بستگی دارد. اگر دستگاه زمین‌شوی را برای استفاده در محیطی که دسترسی به برق وجود ندارد نیاز دارید، بدیهی است که باید از مدل باطری‌دار استفاده کنید. کاربرد دیگر زمین‌شوی باطری‌دار، در هنگام استفاده در محیط‌های پر رفت و آمد مانند مراکز تجاری است. با استفاده از این نوع اسکرابر، سیم برق برای عابران مشکلی ایجاد نمی‌کند. اما برای کارآیی در محیط‌هایی که به برق دسترسی دارد و ملاحظات دیگری نیز در این زمینه وجود ندارد، از زمین‌شوی‌های برقی استفاده می‌شود.

باطری اسکرابرهای کارچر

جالب است بدانید کرشر آلمان، تنها تولیدکننده اسکرابر است که از باطری‌ لیتیومی در محصولات خود استفاده می‌کند. باطری لیتیومی، قابلیت زیادی مانند شارژ ناقص، وزن بسیار کمتر، طول عمر بالاتر و زمان شارژ کمتر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. منظور از شارژ ناقص این است که در صورت شارژ نبودن باطری‌های دستگاه و در صورتی که نیاز به استفاده از اگر به زمین‌شوی باشد، شارژ کامل باطری ضروری نیست. بلکه عرض چند دقیقه می‌توانید دستگاه را از برق جدا کرده و از آن استفاده کنید و در فرصت مناسب، دستگاه کف‌شوی را می‌توانید کامل شارژ کنید.

اسکرابر هتلی

اسکرابر بیمارستانی

اسکرابر مدل B 60/10 C تنها زمین‌شوی بدون برق و باطری در جهان است که از هیچ موتور الکتریکی برای مکش مایعات و یا حرکت استفاده نمی‌کند. همین موضوع باعث می‌شود این زمین‌شوی برای استفاده در محیط‌هایی حساس به صدا، دستگاه ایده‌آلی باشد.

حجم اسکرابر

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب اسکرابر، حجم مخزن آن است. با توجه به مساحت محیط مورد نظر و البته موانع موجود، دستگاه‌های زمین‌شوی مختلفی می‌توان استفاده کرد. همچنین کف‌شو‌ی‌های با حجم‌ مختلف، دارای پهنای شستشو و خشک کنندگی متفاوتی نیز هستند. برای محیط‌های بزرگ، معمولا از زمین‌شوی‌های سرنشین دار و همچنین برای محیط‌های کوچکتر می‌توان از کف‌شوی دستی استفاده کرد.

سبک ترین اسکرابر دستی

میزان صدای ایجاد شده توسط زمین شوی

میزان صدای تولید شده توسط زمین‌شوی‌ها با یکدیگر تفاوت دارند. برای مثال یک کارگاه صنعتی در برابر صدا نسبت به مراکز درمانی و بیمارستانی، حساسیت بسیار کمتری دارد. کمپانی کرشر آلمان به طور کلی دستگاه‌های نظافتی بسیار کم صدایی تولید می‌کند. برای نظافت محیط‌های با شرایط خاص، باید از دستگاه‌های مخصوص نظافتی استفاده شود. شرکت کارن تجارت نیز انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی مانند اسکرابر یا دستگاه زمین‌شوی، جاروبرقی صنعتی، بخارشوی صنعتی، واترجت صنعتی، سوییپر، فرش‌شوی، پله‌برقی شوی، کارواش اتوماتیک و آیس بلاست را برای پاسخ به نیازهای متفاوت نظافتی طراحی و به بازار عرضه کرده است.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 530 Bp

دستگاه اسکرابر سرنشین‌دار مدل BD 530 Bp دستگاهی است که با کمک باتری کار می‌کند. این دستگاه با استفاده از برس دیسکی خود نظافتی عمقی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 40/25 C Bp

دستگاه اسکرابر خشک کن BD 40/25 C Bp یک دستگاه سرنشین‌دار است که برای نظافت عمقی، پاکسازی گاه به گاه و نظافت سریع استفاده می‌شود. کارایی این دستگاه اسکرابر بسیار راحت بوده و طراحی جمع و جوری دارد. علاوه بر آن به دلیل طراحی ارگونومیک دستگاه، جابجایی دستگاه در محیط به راحتی انجام می‌گیرد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید