تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

بخارشوی بیمارستانی

بخارشوی-بیمارستانی

بخارشوی بیمارستانی

امروزه استفاده از دستگاه‌های مکانیزه نظافت صنعتی به منظور نظافت محیط‌های مختلف، در سطح وسیعی به کار می‌رود. از انواع این محصولات می‌توان به اسکرابر بیمارستانی و یا بخارشوی بیمارستانی اشاره کرد. این دستگاه‌ها به شکل تخصصی و به منظور پاسخگویی به نیاز‌های نظافتی محیط‌های درمانی و بیمارستان‌ها طراحی و ساخته شده است. در این نوشتار قصد داریم اطلاعات مختصری درباره بخارشوی بیمارستانی کارچر ارائه دهیم.

به طور معمول محیط‌های بیمارستانی به دلیل شرایط خاص خود و به منظور از بین بردن عوامل بیماری‌زا، نیاز به رعایت قوانین بسیار سختگیرانه بهداشتی دارند. از همین جهت از دستگاه‌های پر قدرت نظافتی استفاده می‌شود. اما علاوه بر قدرت نظافتی بالا، دستگاه‌های نظافتی بیمارستانی ملزم به داشتن ویژگی‌های دیگری نیز هستند. از بین الزامات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بخارشوی بیمارستانی مدل SGV کمپانی کارچر آلمان

بخارشوی صنعتی مدل SGV دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد:

عدم ایجاد آلودگی صوتی

با توجه به شرایط خاص محیط‌های درمانی و الزام آرامش محیط، دستگاه‌های نظافتی نیز باید کمترین صدا را تولید کرده تا برای بیماران و کادر درمانی مشکلی ایجاد نشود.

بهترین بخارشوی صنعتی

کاربری گوناگون

معمولا در بیمارستان‌ها و محیط‌های درمانی نیاز به نظافت محیط‌های گوناگون و متفاوتی وجود دارد. به همین دلیل به بخارشویی نیاز است که با به کارگیری از نازل‌های مختلف محیط‌های مختلفی را نظافت کند. بخارشوی سری sgv کرشر نیز در همین راستا می‌تواند محیط‌های مختلفی مانند کف و دیوارهای اتاق‌های عمل، اتاق بیماران، آزمایشگاه‌ها، آشپزخانه، محیط‌های عمومی و حتی سرویس‌های بهداشتی را نظافت کند. همچنین این دستگاه قادر به نظافت شیشه‌ها با استفاده از نازل مخصوص است.

حمل و نقل آسان

برای جابجایی آسان دستگاه به بخش‌های گوناگون بیمارستانها، این محصول باید قدرت مانور بالایی نیز داشته باشد. بخارشوی بیمارستانی سری sgv کارچر نیز از قدرت حمل و نقل و جابجایی بالایی برخوردار است. به منظور آشنایی بیشتر با این دستگاه بر روی عکس آن کلیک کنید.

بخارشوی مکنده دار
محصولات کرشر آلمان

کرشر آلمان بزرگترین و مهمترین تولیدکننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری خود در ایران تعیین کرده است.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید