تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

برتری جاروبرقی آب‌ و خاک صنعتی نسبت به خانگی

برتری جاروبرقی آب و خاک صنعتی نسبت به نمونه های خانگی

جاروبرقی آب و خاک صنعتی از جمله تجهیزات نظافتی مکانیزه است که با استفاده از سیستم مکش پرقدرت خود، انواع آلودگی‌های خشک و تر را از روی سطوح جمع کرده و به مخزن زباله خود منتقل می‌نماید. وقتی از واژه صنعتی در مقابل جاروبرقی استفاده می‌کنیم این مفهوم را بیان می‌کند که این محصولات با نمونه‌های رایج خانگی که در خانه همه ما پیدا می‌شود تفاوت‌ها یا بهتر است بگوییم، برتری‌هایی دارد.

جاروبرقی آب و خاک صنعتی با قدرت مکش بسیار بالا و در بعضی نمونه‌ها با بهره‌گیری از دو یا سه موتور مکش همزمان فعال، فرآیند نظافت را تسریع و کیفیت نظافت را بالا می‌برد. همچنین فیلترهای استفاده شده در دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی پخش شدن آلاینده‌ها و گرد و غبار را به حداقل رسانده و موجب حفظ سلامتی افراد حاضر در محیط به خصوص کودکان و سالمندان که بیشتر از سایرین در معرض خطر بیماری‌های تنفسی قرار دارند، می‌گردد.

برتری جاروبرقی آب و خاک صنعتی نسبت به مدل‌های خانگی

همانطور که بیان شد قدرت مکش موتور یا موتورهای تعبیه شده بر روی دستگاه، فیلترهای بسیار قوی و کاربردی، دائم کار بودن و استفاده از چند موتور مکنده به صورت همزمان و البته به انتخاب اپراتور، از اصلی‌ترین دلایلی است که این تجهیزات را با جاروبرقی‌های خانگی متفاوت می‌سازد. از دیگر مواردی که باید مورد توجه قرار بگیرد، حجم مخازن این دستگاه‌ها است. در جاروبرقی‌های آب و خاک صنعتی، حجم مخازن بیشتری در نظر گرفته شده است. زیرا، مدت طولانی تری فرآیند نظافت را به انجام می‌رسانند، و این امر موجب می‌شود که نیاز به خالی کردن مخزن در فواصل زمانی کوتاه نباشد و مدت بیشتری بدون توقف جارو کرد.

جاروبرقی صنعتی سری nt tact

سیستم یکپارچه نظافت فیلتر جاروبرقی آب و خاک صنعتی

از دیگر فواید استفاده از جاروبرقی صنعتی می‌توان به سیستم یکپارچه تمیز کردن فیلتر اشاره نمود. دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی مجهز به سیستم یکپارچه نظافت فیلتر هستند که رایج ترین این سیستم‌ها، تکاننده فیلتر می‌باشد. شیوه نظافت فیلتر به این صورت است که با به حرکت در آوردن تکاننده، فیلتر در جهت عمودی حرکت پیدا می‌کند و در نتیجه ذرات و مواد باقی مانده از سطح فیلتر جدا شده و به درون مخزن مکنده می‌ریزد.

صرفه جویی در هزینه، زمان و انرژی

در مقالات پیشین بارها در مورد مزایای استفاده از تجهیزات نظافتی صحبت کردیم. همه دستگاه‌ها از جمله اسکرابرها، واترجت‌ها و جاروبرقی‌ها علاوه بر مزیت‌های خاصی که دارند، در بعضی ویژگی‌ها نیز مشترک است. ویژگی‌هایی از جمله صرفه‌جویی در هزینه، زمان نظافت و همچنین حفظ انرژی، مانع از هدر رفتن انرژی از طرف کاربر نمونه‌هایی از این ویژگی‌ها است. با کوتاه تر شدن زمان نظافت، بالطبع انرژی و هزینه نظافت هم کمتر شده و از همه جوانب به نفع اپراتور خواهد بود. در انتها یادآور می‌شویم به منظور نظافت محیط خود و انتخاب دستگاه موردنظر، حتماً از کارشناسان حوزه صنعت نظافت مشاوره و راهنمایی بگیرید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید