تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

بهترین دستگاه زمین‌شوی برای محیط شما

بهترین و کاربردی ترین دستگاه های زمین شوی برای محیط شما

نظافت، بخش جدایی ناپذیر کسب و کارها، شرکت ها و محیط های صنعتی می باشند. حتما شما هم مانند بسیاری از صاحبان شرکت ها که روش های سنتی نظافت را کنار گذاشته و رو به روش ها و متدهای جدید نظافت آورده اند، قصد دارید محیط خود را به شکل کاملا مکانیزه نظافت نمایید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه و تجهیزات حرفه ای می باشد. نظافت از جهت زیبا نگه داشتن محیط و حفظ بهداشت و سلامتی افراد مهم است. همچنین وقتی مردم وارد مجموعه شما می شوند، اولین چیزی که برایشان مهم می باشد، تمیز بودن مجموعه است. شما خودتان را جای افرادی که وارد مجموعه شما می شوند بگذارید، آیا دوست دارید جایی که آلوده است پا بگذاریذ.

امروزه شستشوی کف برای بسیاری از مکان ها علی الخصوص فروشگاه ها، هایپرمارکت ها، کارخانه ها و مجتمع های تجاری و مسکونی بسیار حائز اهمیت است. نوع پوشش کف در بسیاری از محیط ها متفاوت است. سطوح می تواند از سنگ، سرامیک، اپوکسی، سیمان و … پوشیده شده باشند.

قیمت زمین شوی کارچر B50/70 R

معرفی دستگاه مناسب نظافت و شستشوی سطوح کف

اسکرابر (زمین شوی صنعتی)، تجهیزاتی مکانیزه و بسیار حرفه ای به منظور نظافت و شستشوی انواع سطوح می باشند. این تجهیزات فوق العاده حرفه ای با توجه به اینکه قادرند به طور همزمان سطوح کف را شستشو و خشک نمایند بسیار محبوب و مورد استقبال صاحبان کسب و کار شده اند.

دستگاه های زمین شوی یا اسکرابر با استفاده از آب و مواد شوینده سطوح را شسته و برس زده و آلودگی های حاصل را با استفاده از سیستم مکنده قدرتمند خود به مخزن آب کثیف انتقال می دهند. بدین صورت که در پشت دستگاه اسکرابر سیستم مکش فوق العاده قدرتمندی وجود دارد که تمامی آلودگی ها را جمع کرده و به مخزن انتقال می دهد.

به طوریکه پس از عملیات شستشو هیچگونه ردی از پا بر روی سطح باقی نمی گذارد. با دستگاه های اسکرابر می توانید انواع سطوح سنگ، سرامیک، اپوکسی و سیمان را به راحتی نظافت کنید.

حال که با کارکرد دستگاه های شستشوی کف آشنا شدید، حال باید این شوال را از خود بپرسید که بهترین و مناسب ترین دستگاه برای محیط من چه نوع دستگاهی است؟ در ادامه به صورت مختصر به این مورد اشاره می نماییم.

اولین عامل میزان آلودگی و مساحت محیط مورد نظافت است. اگر مساحت محیط کوچک باشد از ۵۰۰۰ متر باشد بهتر است از زمین شوی های دستی و در غیر این صورت از زمین شوی های سرنشین دار یا با راننده استفاده نمایید.

حتی ممکن است محیط نظافتی دارای چند طبقه باشد. در صورت لزوم می واتن برای هر طبقه یک دستگاه تهیه نمود. مورد بعدی نوع پوشش کف می باشد. همانطور که پیش تر ذکر شد؛ اسکرابرها می توانند سطوح سنگ، سرامیک، اپوکسی و سیمان را به راحتی شستشو و خشک نمایند و هیچ مشکلی برای نظافت این گونه سطوح ها ندارند. عامل بعدی بودجه ی تعیین شده مجموعه است.

در صورتی که مشکل بودجه نداشته باشید می توانید دستگاهی تهیه نمایید که هم از لحاظ برند معروف باشد و هم در نظافت از تکنولوژی ها و فناوری های نوین بهره ببرد. به علاوه آنکه از لحاظ مصرف انرژی هم بهینه باشد. بدین منظور شما عزیزان می توانید با کارشناسان و کسانی که در حوزه صنعت نظافت تجربه حرفه ای دارند مشورت نمایید که علاوه بر کارشناسی صحیح چه به صورت حضوری و چه به صورت تلفنی، بتوانند بهترین راهنمایی و مشاوره به شما عزیزان ارائه دهند.

یک نکته که بسیار حائز اهمیت این است که دستگاه اسکرابر می توانند در هزینه و زمان شما صرفه جویی نمایند و بهترین امکانات را در زمینه نظافت و شستشوی کف در اختیار شما بگذارند.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید