تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی تک فاز و مکنده تک فاز

جاروبرقی تک فاز

جاروبرقی تک فاز

انواع مختلف جاروبرقی صنعتی به منظور استفاده در محیط‍‌های مختلف اداری، تجاری و صنعتی طراحی و ساخته می شود. این جاروبرقی ها را از جهات مختلف می توان به دسته بندی های مختلفی تقسیم کرد. از میان این دسته ها می توان به جاروبرقی خشک و تر، جاروبرقی دائم کار، جارو برقی ضد انفجار و جاروبرقی هتلی اشاره کرد. از لحاظ نوع موتور نیز این جارو برقی ها به دو دسته جاروبرقی تک فاز و جاروبرقی سه فاز تقسیم کرد.

از انواع مکنده سه فاز  می توان به منظور استفاده در محیط های تمام صنعتی که نیاز به کار مداوم و یا طولانی مدت دستگاه می باشد، بهره گرفت و از انواع جاروبرقی تک فاز برای محیط هایی که نیاز به فعالیت کمتر دستگاه می باشد و یا دسترسی به برق سه فاز جود ندارد استفاده می شود. در ادامه توضیح کوتاهی درباره انواع مکنده تک فاز کارچر ارائه می شود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از این محصولات بر روی عکس آن کلیک کنید.

جاروبرقی تک فاز مدل NT 70/3 کارچر

این دستگاه کارچر از نوع جاروبرقی سه موتوره می باشد که امکان فعالیت جداگانه هر یک از موتورها را به شما می دهد.این مکنده صنعتی دارای شاسی بسیار مقاوم، چرخ‌های روان و بی صدا، موتورهای کم صدا و پر قدرت و خرطومی مکش ۴ متری با کیفیت ممتاز است.
جاروبرقی تک فاز سه موتوره

مکنده تک فاز مدل NT 38/1 ME CLASSIC کارچر

مکش بسیار قوی ، بدنه از جنس استیل همچنین وزن کم و حمل و نقل ساده از ویژگی های این مکنده صنعتی می باشد.ظرفیت مخزن این دستگاه ۳۸ لیتر بوده و قدرت مکش آن ۲۲۷ میلی بار است.
جارو برقی تک فاز

جاروبرقی تک فاز مدل NT 90/2 ME CLASSIC کارچر

این جارو برقی صنعتی دو موتوره نیز دارای بدنه مستحکم ساخته شده از جنس استیل است.ظرفیت بالای این محصول استفاده از آن را در محیط های صنعتی بسیار مناسب ساخته است.فیلتر دستگاه از نوع کارتریجی بوده و قدرت مکش آن ۲۲۵ میلی بار است.
جاروبرقی تک فاز بدنه استیل

مکنده تک فاز مدل NT 45/1 TACT کارچر

این جاروبرقی آب و خاک دارای سیستم تمیز کننده خودکار فیلتر (TACT) می باشد، که طول عمر موتور دستگاه را افزایش داده و همواره قدرت مکش بالایی را در اختیار شما می گذارد.حجم مخزن این جارو برقی ۴۵ لیتر بوده و قدرت مکش آن نیز ۲۵۴ میلی بار است.
جاروبرقی تک فاز آب و خاک

جاروبرقی تک فاز مدل NT 35/1 Ap کارچر

دستگاه مکنده آب و خاک NT 35/1 Ap کارچر آلمان نیز دارای مخزن ۳۵ لیتری بوده و از سیستم نیمه خودکار تمیز کننده فیلتر(AP) بهره می برد.طراحی این دستگاه‌ به شکلی است که فضایی مناسب جهت قرار گیری متعلقات دستگاه بر روی آن تعبیه شده است.قدرت مکش این مکنده صنعتی ۲۵۴ میلی بار می باشد.
مکنده آب و خاک تک فاز

مکنده تک فاز مدل T 7/1 کارچر

این جاروبرقی صنعتی توانایی جمع کردن زباله های خشک را دارد.ظرفیت مخزن این دستگاه ۷/۵ لیتر می باشد.وزن سبک و بدنه مستحکم و ابعاد کوچک این محصول ، حمل و نقل و جابجایی آن را بسیار ساده ساخته است.
جاروبرقی تک فاز

جاروبرقی تک فاز مدل T 14/1 کارچر

این محصول کارچر دارای ظرفیت ۱۴ لیتر بوده و از نوع مکنده های خاک کارچر می باشد.این مکنده صنعتی به عنوان یکی از کاربردی ترین جاروبرقی های هتلی کارچر آلمان دارای طراحی کاملا ارگونومیک بوده و متناسب با نیازهای صنعتی طراحی شده است.
مکنده تک فاز

مکنده تک فاز مدل IV 60/24-2 کارچر

این وکیوم صنعتی کارچر دارای دو موتور AC می باشد که توان کارکرد ۳ ساعت مداوم و بدون وقفه را دارد.ظرفیت این دستگاه ۶۰ لیتر بوده و طراحی آن به گونه‌ای است که به منظور استفاده در محیط های تمام صنعتی نیز مناسب می باشد.قدرت مکش موتور این دستگاه ۲۳۵ میلی بار است. این جاروبرقی دارای تکان دهنده دستی فیلتر بوده که موجب تمیز شدن فیلتر و تداوم قدرت مکش بالای آن می شود.مخزن مخصوصی داخل این دستگاه تعبیه شده است تا متعلقات دستگاه به سادگی داخل آن قرار بگیرد.
جاروبرقی تک فاز دو موتوره

جاروبرقی تک فاز مدل IV 60/36-3 کارچر

این محصول نیز تمامی مشخصات و ویژگی های مدل IV 60/24-2 را دارا می باشد، با این تفاوت که مجهز به ۳ موتور AC  است. قدرت مکش این جاروبرقی صنعتی نیز ۲۳۵ میلی بار است.از دیگر ویژگی های این سری از جاروبرقی های کارچر می توان به : بدنه بسیار مقاوم و آنتی استاتیک، نشان دهنده وضعیت فیلتر، بدنه آنتی استاتیک و حالت چرخش معکوس موتور برای دمنده باد می باشد.
وکیوم تک فاز

مکنده تک فاز ضد انفجار مدل IVC 60/12-1 EC H Z22 کارچر

این جاروبرقی صنعتی به منظور استفاده در محیط های مستعد انفجار از نوع Z22 و Z22+H تولید شده است.موتور قدرتمند این دستگاه به همراه خروجی باد فشار قوی و فیلتر کلاس H از این جاروبرقی دستگاهی ایده آل برای محیط های مستعد انفجار ساخته است. ظرفیت مخزن این محصول ۶۰ لیتر بوده و قدرت مکش موتور آن نیز ۲۴۴ میلی بار است.ضمنا این جاروبرقی صنعتی دارای بدنه بسیار مقاوم و مستحکم و آنتی استاتیک و تکان دهنده دستس فیلتر نیز می باشد.
جاروبرقی تک فاز صنعتی
کارچر آلمان (بزرگترین و مهمترین تولید کننده انواع دستگاه نظافت صنعتی در جهان)، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر در ایران تعیین کرده است.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید