تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی کرشر مؤثر در جلوگیری از گرد و غبار

جاروبرقی کارچر

نکاتی برای جلوگیری از گرد و خاک در منزل به کمک جاروبرقی کارچر

گرد و غبار چیزی است که ما با آن آشنا هستیم جاروبرقی کارچر تا حد زیادی به رفع این مشکل کمک می‌کند. جای تعجب نیست که ما کار نظافت خانه را دوست نداریم. در اینجا چند نکته برای مراقبت از خانه در مقابل گرد و خاک آورده شده‌ است. علاوه بر این نکات، توجه داشته باشید که ابزارهای نظافت نیز نقش مهمی دارند.

برای مثال جاروبرقی اغلب در زمان کار گرد و غبار ریز از خود منتشر می‌کند که به روی وسایل می‌نشیند. از این نظر جاروبرقی خانگی کارچر بهترین عملکرد را داشته چرا که هیچگونه غباری به محیط پس نمی‌دهد. این امر هم به خاطر نوع فیلترها و هم به خاطر جریان صحیح خروج هوای موتور می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی کارچر در ایران بر روی لینک شرکت کارشر در ایران کلیک کنید.

تأثیر جاروبرقی کارچر در کاهش گرد و خاک

افزایش رطوبت باعث کاهش گرد و غبار می‌شود. از پخش آن به خصوص در فصل زمستان در خانه جلوگیری می‌کند. به دلیل اینکه گرما باعث خشک شدن رطوبت از سطح اجسام می‌شود که همین امر پخش شدن گرد و غبار را به دنبال دارد. یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه‌های ساخته شده توسط کمپانی کرشر کمک به افزایش رطوبت در دمای هوای محیط است که این فناوری باعث کاهش گرد و خاک می‌شود به این دلیل جاروبرقی کرشر در رده بهترین‌ها است.

با توجه به موارد ذکر شده شما می‌توانید در فصل سرما، یک کاسه آب روی شوفاژ قرار دهید. آب تبخیر شده باعث مرطوب شدن دمای محیط می‌شود. اما فقط برای مدت کوتاهی تهویه می‌شود و دائمی نیست، راه دیگر باز گذاشتن پنجره‌ها برای مدتی کوتاه است چون باز گذاشتن پنجره‌ها برای مدت زیادی باعث می‌شود گرد و غبار از بیرون وارد خانه شما شود.

پارچه‌های microfiber یا حوله‌ای

این پارچه‌ها به خاطر اثر آنتی استاتیک، به خوبی کار می‌کنند. چون حتی بدون رطوبت، ذرات گرد و غبار به بافت microfibre می‌چسبند. این به این معنی است که آن‌ها برای نظافت مبلمان که به آب حساسند عالی هستند. اما هنگام استفاده از پارچه حوله‌ای برای اساسیه براق دقت کنید. چرا که الیاف microfibres می‌توانند آن‌ها را خراش دهند و یا جلای آنها را از بین ببرند. قفسه‌هایی که خاک زیادی برویشان می‌نشیند را نیز می‌توانید با استفاده از یک قلم مو تمیز کنید.

نبرد با گرد و غبار در خانه

مبلمان عتیقه در خانه، وسیله جذب خاک هستند. با این حال هرگز نباید این اقلام حساس را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. برای تمیز کردن منظم، پس از جاروبرقی کارچر از یک duster خشک استفاده کنید. همچنین برای عتیقه جات که با برس زبر مشکل دارند. سعی کنید از آب به هیچ وجه استفاده نکنید و تنها مواد شوینده مناسب را بر روی چوب و یا روکش استفاده کنید.

شوفاژها

در طول زمستان بعد از استفاده جاروبرقی کارچر، هیچ گونه گرد و غباری در شیارهای شوفاژ جمع نمی‌شود. و در تابستان با یک برس باریک به راحتی شیارها را تمیز کنید. اگر برس باریک در خانه ندارید یک پارچه برزنتی بر روی یک خمیر سیلیکونی بکشید تا گرد و خاک را از شکاف‌ها محو کنید. همچنین می‌توانید از بخارشوی کارچر برای شوفاژها استفاده کنید. یک حوله را پشت و یکی را زیر شوفاژ نگه دارید و شیارها را با استفاده از جت بخار تمیز کنید.

جاروبرقی karcher

فرش‌ها و پرده‌ها

فرش‌ها و پرده‌ها از جمله جذاب ترین مکان‌ها برای مکش گرد و غبار هستند. بنابراین فرش باید به طور مرتب جارو شود. از پرده‌های سبک برای متوقف کردن ذرات گرد و غبار در همه جای خانه استفاده کنید. چرا که این پرده‌ها با جریان هوا تکان می‌خورند به همین دلیل باد حاصل از درون خانه گرد و غبار را به بیرون انتقال می‌دهند.

جاروبرقی مخصوص نظافت فرش

پس از جارو کردن فرش‌ها با جاروبرقی کرشر نوبت نظافت پرده‌هاست. پرده‌ها را چندین بار در سال بشویید. زمانی که هنوز مرطوب هستند پرده‌ها را دوباره آویزان کنید تا از چروک شدن آنها جلوگیری شود.

پنجره‌ها

جاروبرقی کرشر بهترین گزینه برای داخل خانه

نردبان متحرک و سطل‌های زباله برای تمیز کردن پنجره‌های مرتفع برای مثال در یک گلخانه کافی است اما این کار بسیار خسته کننده و سخت است. در اینجا یک راه‌حل بهتر وجود دارد دستگاه شیشه شوی کرشر همراه با لوله‌های تلسکوپی که با سرعت زیادی شیشه‌ها شستشو می‌دهد و زمان لکه شدن مجدد آنها افزایش می‌دهد. زیرا با این دستگاه به قدری سطح شیشه‌ها خوب پاک می‌شود که به سختی دوباره گرد غبار روی آن می‌نشیند. و در حالی که تمیز کردن شیشه‌ها نیمی از راه است, از قاب پنجره غافل نشوید. آنها را با مقداری آب همراه یک پاک کننده و یک دستمال تمیز کنید. از یک حوله کمی مرطوب استفاده کنید. شکاف‌های موجود در کنج قاب پنجره‌ها را می‌توان با جاروبرقی کرشر تمیز کرد.

لینک‌های مرتبط

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل T11/1 Classic با فیلتر HEPA

جاروبرقی صنعتی T11/1 Classic HEPA دارای فیلتر HEPA 14 است. این جاروبرقی صنعتی، استحکام بالایی دارد، بادوام و مقرون به صرفه است. موتور ۸۵۰ واتی این مدل، نظافت فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

جاروبرقی صنعتی مدل T 10/1

جاروبرقی خاک قدرتمند، و بسیار مقاوم T 10/1. برای نیازهای صنایع هتلداری، صنایع غذایی و نظافت ساختمان های تجاری مورد استفاده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید