تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مزایای دستگاه‌های زمین‌شوی کارشر آلمان

دستگاه زمین شوی کارشر

دستگاه‌های زمین‌شوی کارشر آلمان:

زمین یا کف فضاهای صنعتی در حین انجام فرآیند تولید، از نظر نوع پوشش، نظافت و نگهداری به توجه و مراقبت‌های ویژه‌ای نیاز دارد. به این دلیل که این سطوح نه تنها باید مقادیر قابل توجهی از فشار و کشش و تردد را تحمل کنند، بلکه باید همزمان با استانداردهای ایمنی شغلی نیز هماهنگ شده و اینکه برای نظافت آنها از چه شیوه‌ای استفاده شود تا حد زیادی بستگی به نوع یا پوشش سطح کف دارد.

کف‌های صنعتی تنها برای زیبایی از نظر ظاهری نظافت نمی‌شوند، بلکه از آنجایی‌که این سطوح به صورت روزانه در معرض فشار و تنش زیادی هستند (هم از نظر فشار فیزیکی و هم از جنبه مواد مختلفی که باعث واکنش‌های شیمیایی بر روی این سطوح می‌شود) تمیز کردن و نظافت آنها، برای ایمنی و سلامت پرسنل، بهداشت محیط و اطمینان از ادامه یافتن روند فرآیند تولید، بسیار ضروری است.

گاهی در حالت‌های بد ماجرا، آسیب به پوشش کف می‌تواند منجر به آسیب‌ها و حوادث گوناگون و پی در پی نظیر روغن، اسید و سایر مواد مخرب ابزارها و ماشین‌آلات شود.

گاهی نیز ممکن است آسیب‌دیدگی پوشش کف وجود لکه‌های روغن، گریس و سایر مواد مخرب بر روی سطح حادثه و آسیب پرسنل را در محیط کار به همراه داشته باشد. اتخاذ روش صحیحی برای تمیز کردن محیط در فواصل منظم می‌تواند این خطر را به حداقل برساند.

به خصوص نگهداری درست از کف در بخش صنعتی به پوشش کف و ساختمان‌ها کمک شایانی کرده که این امر ارزش خود را در طول زمان حفظ نموده و از دست نمی‌دهد و باعث افزایش طول عمر سطح کف خواهد شد.

برای نظافت و شستشوی سطوح کف، روش‌های گوناگونی پیشنهاد می‌شود و یک تمایز اساسی و کلیدی بین روش یک مرحله‌ای و دو مرحله‌ای نظافت کف وجود دارد. دستگاه زمین‌شوی یکی از این دستگاه‌ها است که به نظافت و شستشوی محیط کمک شایانی می‌کند.

نظافت صنایع با اسکرابر

روش‌های نظافت کف با دستگاه‌های زمین‌شوی

روش یک مرحله‌ای:

سطوح کف را با استفاده از مواد شوینده پوشانده و سپس همزمان و در همان مرحله، آلودگی موجود بر روی سطح را پاک می‌نمایید. یعنی پاشش ماده شوینده، برس زدن زمین، وکیوم کردن آب کثیف ناشی از شستشو و خشک کردن زمین به صورت همزمان که کل این عملیات توسط دستگاه‌های زمین‌شوی به راحتی و بدون هیچ مشکلی انجام میگیرد.

روش دو مرحله‌ای:

اولین گام این است که کل فضا را با آب و ماده شوینده بپوشانیم و سپس در مرحله بعد، مواد روی سطح را با یک زمین‌شوی مکش نموده و خشک نماییم.

اکثریت کف‌های صنعتی با کف‌پوش صاف و پیوسته‌ای ساخته شده‌اند که بسیار فشرده شده است و دوام آن را تا حد زیادی بالا می‌برد. وقتی این کف‌پوش‌ها در حال اجرا و اعمال شدن بر روی سطح هستند به صورت یک خمیر صاف می‌باشند که به صورت مستقیم بر روی سطح هدف پاشیده می‌شود و سپس آن را به حال خود رها می‌کنند تا سفت شود.

انواع گوناگونی از کف‌پوش‌ها وجود دارد که هر یک دارای مشخصات خاص خود می‌باشد. لازم است در جریان نظافت و تمیز کردن محیط این را در ذهن داشته باشیم تا روش، دستگاه، برس و ماده شوینده مناسبی را برای فرآیند شستشو انتخاب نماییم.

نظافت صنعتی با اسکرابر

معرفی انواع کفپوش‌ها در محیط‌های صنعتی

کفپوش‌های سیمانی

این نوع از کفپوش‌ها، رایج‌ترین نوع کف‌پوش در محیط‌های صنعتی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد و متشکل از شن و ماسه بعلاوه سیمان و آب است. تنها نوع کف‌پوش تولید شده در بخش صنعت “کف سنگ سخت” است که می‌تواند با توجه به درجه قدرتش مقادیر بالایی از عبور و مرور را تحمل کند و در حقیقت ضخامت آن به درستی اندازه‌گیری شده است (برای این کار مناسب محاسبه شده است).

مشخصات: غیر مقاوم در برابر اسید و قلیایی قوی. در برابر اسید قوی واکنشی مشابه بتن نشان می‌دهد و در برابر تمیز کردن سخت و مقاوم‌تر می‌شود.

کفپوش‌های کلسیم سولفات

این بخش شامل تمام کفپوش‌هایی می‌شود که با یک عامل اتصال دهنده که در واقع کلسیم سولفات بدون آب است اجزای آن به هم وصل می‌شوند. این گونه کف پوش رنگ پریده یا در واقع دارای رنگ روشن است و سطح بسیار سخت، صاف و فشرده‌ای دارد که عملا هیچ سوراخ یا خلل و فرجی ندارد.

خصوصیات: به خاطر نوع اتصال دهنده خود نسبت به رطوبت حساس است. این بدین معناست که از تماس طولانی مدت آب با آن باید جلوگیری شود، به ویژه زمانی که نظافت عمقی و کامل انجام می‌دهیم. این نوع کفپوش را تنها با روش یک مرحله‌ای می‌بایست نظافت کرد.

کفپوش‌های منیزیومی

این کفپوش‌ها اغلب به عنوان کفپوش مگنزیت شناخته می‌شوند و شامل اتصال دهنده اکسید منیزیم و کلرید منیزیم می‌شوند. این کفپوش یک پوشش فوق‌العاده سخت است و این توانایی را دارد که مواد معدنی را به شدت محکم به هم وصل نماید. افزودن رنگ اکسید فلزی مناسب این امکان رو به وجود می‌آورد که رنگ یکنواختی را در این کفپوش به دست آورد.

مشخصات: معمولا در همان روزی که ساخته می‌شود مورد استفاده قرار می‌گیرد. پوشش مگنزیت با یک بتونه ارگانیک کف گرمتر اما حساس‌تری نسبت به رطوبت را زیر پاهای ما می‌سازد. تمیز کردن و نظافت این نوع سطح تنها با روش یک مرحله‌ای توصیه می‌شود.

کفپوش‌های آسفالت ماسه‌ای

این کفپوش متشکل از ترکیبی متراکم و بدون خلل و فرجی از پر کننده‌ها مثل سنگ، شن، ماسه سنگ یا سنگ ریزه و قیر طبیعی است. قیر ماده تیره رنگ و نیمه فراری است از انواع مواد آلی که از تقطیر نفت خام استخراج می‌شود.

مشخصات: گرد و غبار را به خود نمی‌گیرد، ضدآب، نسبت به اسید و قلیا بسیار مقاوم است، اما نسبت به حلال‌ها مقاوم نیست.
نظافت عمقی: پاک کردن و از بین بردن لکه‌های سخت

اسکرابر کارچر

نظافت حرفه‌ای با دستگاه‌های زمین‌شوی کارشر آلمان

در نظافت‌های عمقی برای پاک کردن اثر روغن و گریس و لکه‌های گل و آلودگی‌های سخت از نظافت به روش مرطوب استفاده می‌شود. این کار نیاز به یک دستگاه زمین‌شوی قوی که مجهز به برس رولی است، نیاز دارد.

زمین‌شویهای کارشر بهترین و حرفه‌ای‌ترین دستگاه‌های زمین‌شوی در دنیا هستند و نظافت حرفه‌ای را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

اگر نوع پوشش زمین مشکلی نداشته باشد، نظافت باید دومرحله‌ای، با نهایت فشار برس و با استفاده از برس‌ها یا رول‌های سبز رنگ زمین‌شوی‌های کارشر آلمان انجام شود. این روش باید همیشه گام به گام و مرحله به مرحله بلافاصله پشت سرهم انجام شده تا از تماس زیاد (طولانی مدت) آب با زمین ممانعت شود و دستگاه‌های زمین‌شوی به سرعت زمین را خشک نمایند.

برس زمین شوی صنعتی

مرحله ۱: ابتدا از یک دستگاه زمین‌شوی صنعتی کارشر برای نظافت سطحی که نیاز به ماده شوینده دارد استفاده نمایید و پس از پوشاندن سطح با ماده شوینده دو یا سه مرتبه کف را با دستگاه زمین‌شوی بشویید تا تمام آلودگی‌ها از بین بروند.

مرحله ۲: آب کثیف را به کمک تیغه زمین‌شوی و سیستم مکش آب از روی زمین جمع‌آوری نمایید. دو مرتبه کل منطقه را با آب تمیز شستشو داده و روش یک مرحله‌ای را اجرا نمایید. یعنی پوشاندن سطح با آب تمیز و همزمان شستشو و مکش آب کثیف و آلودگی‌ها به کمک دستگاه زمین‌شوی کارشر.

اگر علاوه بر روغن و گریس لایه‌های محافظتی نیز باید پاک شوند ما پیشنهاد می‌کنیم RM 754 پاک کننده عمقی قلیایی همه کاره را استفاده نمایید. RM 69 ASF که پاک کننده عمقی زمین است هم می‌تواند بدین منظور مورد استفاده قرار گیرد. مواد شوینده باید تا ۵ الی ۱۰ درصد رقیق شوند (یعنی به نسبت ۱ به ۱۰ تا ۱ به ۲۰ به مواد شوینده آب اضافه شود)، بسته به اینکه سطح موردنظر چه نوع آلودگی داشته باشد.

نکته: برای نظافت عمقی کفپوش‌های صنعتی که نسبت به آب مقاوم‌سازی نشده و یا ضدآب نیستند تنها نظافت یک مرحله‌ای پیشنهاد می‌شود. در غیر این صورت سطوح با آب زیاد مواجه شده و ممکن است صدمات جدی به کف وارد نماید.

نظافت صنعتی با اسکرابر

نظافت از جهت نگهداری (نظافت روزمره): از بین بردن لکه‌های سبک و سطحی

نظافت از جهت نگهداری سطح با روش یک مرحله‌ای قابل انجام است. برای از بین بردن لکه‌های سطحی و روزمره از رول‌ها یا پدهای استاندارد قرمز رنگ کارشر آلمان استفاده نمایید.

در این حالت لازم است زمین‌شوی‌های دارای برس دیسکی با فشار برس کمتر و زمین‌شوی‌های دارای برس رولی با دور کمتر برس کار نمایند. مواد شوینده بسته به اینکه سطح مورد نظافت چقدر کثیف است باید به مقدار ۰٫۵ تا ۳ درصد رقیق شود. یعنی حداقل به نسبت ۱ به ۳۰ لیتر آب با ماده شوینده ( RM 69 ASF) مخلوط شود.

همچنین ما پیشنهاد می‌کنیم برای کاهش مصرف و صرفه‌جویی در مصرف ماده شوینده از ویژگی Chem Dose system (مدیریت مصرف ماده شوینده) که تنها در دستگاه‌های زمین‌شوی کارشر وجود دارند، استفاده نمایید. در این نوع از شستشو پس از انجام کار و در انتهای فرآیند نظافت، به شستشوی زمین با آب خالی برای پاک کردن رد ماده شوینده نیازی نیست و سطح کف می‌تواند بلافاصله پس از عملیات شستشو مورد استفاده قرار گیرد.

بهترین دستگاه زمین شوی

اگر زمین آلودگی کمی دارد و نیازی به شستشو به آب و ماده شوینده نیست می‌توان نظافت روتین و روزمره را تنها با استفاده از دستگاه‌های سوییپر کارشر که نوعی جاروب صنعتی برای محوطه‌های بزرگ و وسیع محسوب می‌شود انجام داد.

پاک کردن رد لاستیک و خط ترمز ماشین‌های داخل سالنی

برای پاک کردن رد ترمز به جا مانده از لودرها و سایش ناشی از تایر آنها بر روی سطح کف، ماده شوینده Rm 776 که اختصاصاً برای این منظور طراحی شده است می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

ماده شوینده را به صورت رقیق نشده روی نقاط کثیف شده بریزید، برای اینکار از یک بطری اسپری‌دار استفاده نمایید. و برای اینکه اثر آن اعمال شود چند دقیقه آن را روی سطح به حال خود رها کنید سپس سطح را با یک زمین‌شوی شسته و تمیز نمایید. برای شستشو لازم است از برس‌های رولی سبز رنگ کارشر استفاده نمایید و یا اگر جنس سطح حساس است، نوع برس را با توجه به ساختار سطح انتخاب نمایید.

در مرحله بعد آب کثیف را با دستگاه جمع‌آوری نموده و مجددا سطح را با آب تمیز شستشو نمایید.

نکته: این روش را روی سطوح پلیمری و یا سطوح دارای واکس استفاده ننمایید چرا که ماده شوینده آنها را از بین خواهد برد.

نکاتی در مورد برس‌های رولی دستگاه‌های زمین‌شوی کارشر

کثیفی‌های سرسخت و آلودگی‌های بسیار زیاد بخشی از حوزه صنعت به حساب می‌آیند، به همین دلیل دستگاه‌های زمین‌شوی با هد رولی برای زمین‌های صنعتی پیشنهاد می‌شود (و نه زمین‌شوی‌هایی با هد دیسکی که برای زمین‌هایی با سطح بزرگتر و سطوح حساس‌تر کاربرد دارد).

سطوح صاف و هموار با استفاده از برس‌های دیسکی تمیز می‌شوند در حالی‌که برای سطوح سخت‌تر هد برس رولی استفاده می‌شود. و در کل راندمان تمیز کردن بالا در این برس‌ها حاصل موارد زیر است:

پدهای دیسکی و برس‌های رولی که در توان چرخش در جهت‌های مخالف را داشته باشند.
توان برس‌ها در برقراری تماس پرفشار (۲۶۰ گرم بر سانتی‌مترمربع) و یکنواخت با سطح مورد نظافت
سرعت فوق‌العاده بالای چرخش برس‌ها
تماس کامل و عالی با سطح

این شرایط پاک کردن آلودگی‌ها از سطح زمین را به صورت ایمن و بدون آسیب به سطح کف فراهم می‌کند. سرعت بالای برس دستگاه‌های زمین‌شوی همچنین یک اثر خود تمیز کنندگی دارد، بدین ترتیب به علت تمیزی همیشگی سطح برس، این برس‌ها همواره در نظافت راندمان بالایی دارند.

با برس‌های رولی جارو کردن (سویپ کردن) سطح قبل از شستشو اغلب غیرضروری است چرا که هدهای برس‌های رولی در هنگام کار در جهت مخالف یکدیگر چرخش نموده و آلودگی‌ها و زباله‌های درشت‌تر را در داخل مخزنی که برای این عمل بر روی هدهای برس رولی تعبیه شده است جمع‌آوری می‌نمایند.

مطالب مرتبط:

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

بهداشت محیط چطور بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد، بهره‌وری کارخانجات است. بهره‌وری یک کارخانه به موارد زیادی بستگی دارد. افراد همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند بیشترین و بهترین نتیجه را از دستگاه‌ها و شرایط موجود بگیرند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید