تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مزایا و نحوه کارکرد دستگاه‌ شستشوی پله برقی

مزیت ها و نحوه کارکرد دستگاه های شستشوی پله برقی

امروزه پله برقی ها در بسیاری از مکان های عمومی و خصوصی مشاهده می شوند. مکان هایی از قبیل مجتمع های تجاری، ایستگاه های مترو، هتل ها، فروشگاه های زنجیره ای، برخی سازمان های بزرگ و … از این تجهیزات در محیط خود به منظور راحتی افراد در رفت و آمد استفاده می کنند. پله برقی ها همانند سطوح دیگر دچار آلودگی های گوناگونی می شوند و صاحبان مراکز ذکر شده علاوه بر اهمیت قائل شدن به تمیز بودن سطوح های دیگر و کل مجموعه، به نظافت و شستشوی پله برقی ها هم اهمیت می دهند.

حتماً شما عزیزان بسیار شنیده اید که در اکثر موارد اولین چیزی که عموم مردم به آن بسیار توجه می کنند، مسئله نظافت و تمیز بودن محیط است. به خصوص سطوح کف. این بدان علت است که آن ها به سلامت و ایمنی خود در هر جایی که حضور داشته باشند، اهمیت قائل شده و قضاوت در مورد کل محیط را بر اساس شرایط تمیز بودن محیط و بسیاری موارد دیگر انجام می دهند.

همین امر برای پله برقی هم صادق است. بر اثر گذشت زمان و بر اثر عوامل گوناگون مانند تردد بالا، ریخته شدن انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها و بسیاری عوامل دیگر باعث آلوده شدن پله ها می شوند و به صورت لکه های گوناگون، گرد و خاک و … بر روی سطوح پله ها قرار می گیرند. کثیف ماندن پله ها هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ بهداشتی مشکلات بسیار عدیده ای را ایجاد می نماید. به علاوه اینکه نفوذ آلودگی ها به بخش موتور پله برقی، آسیب جدی به پله برقی وارد می نماید. در مکان های تجاری اگر طبق زمانبندی و به موقع نظافت پله ها انجام نشود، نه تنها باعث می شود افراد از وارد شدن به محیط احساس ناخوشایندی نمایند، بلکه ممکن است افراد دیگر به آن مرکز تجاری مراجعه نکنند و اینگونه تجارت شما دچار چالش های بسیار زیادی می کند.

سوال اینجاست که چگونه و به چه طریقی می بایست نظافت پله ها را انجام داد؟ آیا تجهیزات خاصی بدین منظور در نظر گرفته شده است؟

نظافت و شستشوی پله ها به دو روش سنتی و مکانیزه انجام می شود. در روش سنتی یا قدیمی که دیگر کاربردی ندارد بدین صورت است که پس از خاموش کردن پله برقی، به وسیله سطل آب و تی نظافت پله ها انجام می گیرد. این روش نظافت بسیار وقت گیر و پیچیده بوده و مشکلات فراوانی دارد.

در روش مکانیزه از دستگاه خاصی به نام دستگاه پله برقی شوی به منظور نظافت سطوح پله ها استفاده می شود. روش مکانیزه و استفاده از تجهیزات حرفه ای نه تنها سرعت فرایند نظافت را بالا می برند بلکه کیفیت بسیار بالایی برای شما به ارمغان خواهند آورد. کمتر کمپانی تولید کننده ای در دنیا به تولید دستگاه های مخصوص شستشوی پله برقی ها پرداخته است.

در ادامه مقاله با دستگاه پله برقی شوی بیشتر آشنا می شویم.

نظافت پله برقی با دستگاه های شستشوی پله برقی

روش کارکرد در دستگاه های شستشوی پله برقی بدین صورت است که ابتدا مخزن آب تمیز دستگاه را با آب و مواد شوینده پر نموده و سپس دستگاه را در بالاترین یا پایین ترین نقطه قرار می دهیم. نکته قابل توجه این است که دیگر نیازی به خاموش کردن پله برقی در هنگام نظافت با این دستگاه ها نیست و نظافت را می توانید در زمان روشن بودن پله برقی انجام دهید. در پایین دستگاه برس هایی مخصوص برای نظافت شیارهای پله برقی وجود دارد. این برس ها وارد شیارها شده و طوری عمل می کنند که قادرند آلودگی های چسبیده شده به سطح پله ها را جدا نموده و عملیات نظافت را به راحتی انجام دهند. این برس ها بنابر مدل و برند دستگاه متفاوت می باشند. با عبور پله ها از زیر برس، تمامی پله ها به وسیله آب و مواد شوینده شستشو شده و توسط مکنده قدرتمند دستگاه تمامی آلودگی آلودگی ها و محلول آب و مواد شوینده به مخزن اب کثیف دستگاه انتقال داده می شود و در انتها سطحی خشک، تمیز و عاری از هرگونه آلودگی خواهید داشت. لازم به ذکر این دستگاه ها به هیچ وجه به موتور پله برقی آسیبی وارد نمی کنند. همچنین این گونه تجهیزات سازگار با محیط زیست بوده و از هیچ گونه مواد شیمیایی مضر و خطرناک استفاده نمی نمایند.

همچنین این تجهیزات فوق حرفه ای نظافت و شستشو، از لحاظ انرژی، زمان و هزینه بیسار مقرون به صرفه هستند.

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله به اهمیت دستگاه های پله برقی شوی به منظور شستشوی مکانیزه پله برقی ها اشاره نماییم.

قبل از خرید انواع تجهیزات مکانیزه نظافت و شستشوی حتماً با کارشناسان مربوطه مشورت نمایید و مشاوره های لازم را جهت خرید تجهیزات موردنیاز خود دریافت نمایید. همچنین در صورت لزوم کارشناسان می توانند از محیط مربوطه بازدید نمایند و

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید