تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

معرفی جاروبرقی صنعتی کلاس ایستاده کارچر

جاروبرقی کلاس ایستاده

جاروبرقی صنعتی کلاس ایستاده ی کارچر مدل CV30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV30/1 با پهنای ۳۰۰ میلی‌متری، با طراحی ایستاده خود یک جاروبرقی ایده آل برای محیط‌های با مساحت بالا می‌باشد. در محیط‌هایی نظیر مغازه‌های خرده فروشی، شوروم‌ها، بخش هتلداری، رستوران‌ها و دیگر مکان‌های مشابه این جاروبرقی ایستاده کاربردهای فراوانی دارد. همچنین لبه‌ها، شیارها و کنج‌های دیوار به راحتی و بدون کوچک ترین زحمتی با این جاروبرقی تمیز می‌شود. همچنین این جاروبرقی دارای لوله خرطومی جداشونده می‌باشد. فشردگی این لوله خرطومی، سبب شده تا بتواند افزایش طول قابل توجهی داشته باشد و مانند یک جاروبرقی معمولی می‌تواند سطوحی که در ارتفاع قرار دارند را تمیز نماید.

جاروبرقی صنعتی سری t

در این جاروبرقی سیستم آزادسازی برس دارای حق ثبت اختراع می‌باشد. این سیستم به گونه‌ای می‌باشد که در صورت گیر کردن برس در اثر تجمع مو و پرز به صورت خودکار محور گردش برس آزاد شده تا آسیبی به محور و پرزهای خود برس وارد نشود. در این روش از قفل شدن برس و ایجاد فشار برای برس جلوگیری می‌شود. دو لولای قوی بین قسمت سری دستگاه و قسمت مکنده قرار دارد و همچین یک پلیت پلاستیکی شیاردار بسیار مستحکم از برس محافظت می‌کند که نشان از کیفیت بالای بدنه دستگاه‌های کرشر دارد. طراحی این جاروبرقی صنعتی به گونه‌ای می‌باشد که استفاده از دستگاه برای کاربر بسیار ساده می‌باشد و قدرت مانور جاروبرقی در فضاهای تنگ بالا می‌باشد. همچنین بدنه و دسته جاروبرقی CV30/1 در حین کارکردن قابلیت خم شدن دارد که امکان جاروکردن فضاهایی نظیر زیر میز و صندلی را فراهم می‌کند.

لوازم مصرفی و نحوه نگهداری

جاروبرقی CV 30/1 دارای پیچ تنظیم فشار برس بر روی سطح بوده که بنا به نوع سطح قابل تنظیم است. همچنین تعویض برس در این جاروبرقی بدون نیاز به ابزار و در کمترین زمان ممکن به راحتی انجام می‌شود. این دستگاه دارای پاکت‌هایی می‌باشد که به عنوان فیلتر هم عمل می‌کند. لوله خرطومی این مدل نیز بسیار قدرتمند و مستحکم می‌باشد.

جاروبرقی صنعتی

کاربردهای جاروبرقی CV30/1 برای جمع کردن مو و پرز در خانه

با توجه به اینکه این مدل جاروبرقی دارای برس استوانه‌ای چرخان می‌باشد بسیار در جمع کردن مو و پرز ار روی سطح فرش و موکت کارآمد عمل می‌کند. این مدل حتی دارای یک برس جمع‌آوری مو به صورت تخصصی می‌باشد که باید سفارش داده شود. در خانه‌هایی که دارای حیوانات خانگی هستند با توجه به ریزش موی حیوانات این جاروبرقی بسیار کارآمد است.

جاروبرقی برس دار

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید