تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کاربرد مکنده صنعتی در صنایع غذایی و کشتیرانی

مکنده صنعتی

کاربرد مکنده صنعتی در صنایع غذایی

پایین آوردن تعداد اپراتورهایی که برای انجام فرآیند نظافت به آنها احتیاج داریم، به بهبود سرعت نظافت کمک می‌کند، به همین خاطر باید مکنده صنعتی مناسب کار خود را انتخاب کنیم. بخش‌های مختلف در صنایع غذایی، به دلیل انجام فعالیت‌های ویژه در حین تولید و انتقال مواد نیازمند امور نظافتی می‌باشند. با توجه به حساسیت‌های بهداشتی موجود در این صنایع، باید از ابزاری استفاده شود که سطح ایمنی را افزایش دهد. جاروبرقی صنعتی در مدل‌های مختلف، راهکار مناسبی جهت این امر بوده به طوری که ایمنی و بهداشت را تضمین می‌نمایند.

جاروبرقی آب و خاک کرشر

چرا باید از مکنده صنعتی در صنایع غذایی استفاده کنیم؟

یکی از مهم ترین موضوعات در صنایع غذایی، کنترل آلاینده‌های مواد غذایی می‌باشد، این آلاینده‌ها شامل خطرات میکروبی و شیمیایی می‌شوند، در فرآیند تولید و نگهدرای مواد پودری مانند شکر، طعم دهنده‌ها، قهوه و کاکائو از اهمیت بیشتری برخوردار است. جاروهای دستی و حتی کمپرسور هوا توان حذف گرد و غبار را نداشته و تنها آن را جابجا می‌نمایند. همچنین عدم رعایت نکات ایمنی و بهداشتی توسط بخش‌های تولیدی، موجب ضرر اقتصادی افراد شده و حتی می‌تواند به وجهه برند تجاری آسیب بسیار جدی وارد کند. برای جلوگیری از انفجار ناشی از گرد و غبار قابل اشتعال در صنایع غذایی، می‌توان از مدل‌های خاص جاروبرقی‌های صنعتی استفاده کرد.

جاروبرقی بهینه

کاربرد مکنده صنعتی در صنایع کشتیرانی

صنایع کشتیرانی با حمل کالا از یک بندر به بندری دیگر، سهم عمده‌ای در واردات و صادرات ایفا می‌نماید. در فرآیند ساخت کشتی‌ها، ضایعات فراوانی ایجاد می‌شود که باید از میان برداشته شوند. همچنین تمیز نگه داشتن قسمت‌های مختلف کشتی در پیشگیری از حوادثی که سلامتی افراد و خدمه را تهدید می‌نماید، تأثیر به سزایی دارد. از این رو مبحث نظافت در صنایع کشتیرانی، از اهمیت زیادی برخوردار بوده که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

دلایل استفاده از جاروبرقی سطلی در کشتیرانی

جاروبرقی سطلی یا مکنده صنعتی یک دستگاه نظافتی است که در ساختار آن از یک مخزن زباله، پمپ و موتور قدرتمند بهره ساخته شده است. مواد و آلاینده‌ها به طور موثر توسط این دستگاه‌ها جمع آوری شده و پس از اتمام نظافت، محیط ایمنی را ایجاد می‌کند. از مکنده صنعتی می‌توان برای جمع آوری مواد جامد و مایع در صنایع کشتیرانی استفاده کرد. دشوار بودن دسترسی به بعضی نقاط به خصوص در قسمت‌های زیرین کشتی موجب شده تا جاروبرقی صنعتی با خرطومی بلند امر نظافت را تسهیل بخشد.

صحبت آخر

موارد استفاده از جاروبرقی صنعتی یا همان مکنده صنعتی به نمونه‌هایی که تا به حال درباره آنها صحبت کردیم محدود نمی‌شود و در بسیاری از صنایع دیگر نیز کاربرد دارد. بدین منظور پیشنهاد می‌شود قبل از خرید مکنده صنعتی مورد نظر خود تحقیقات لازم را به عمل آورده تا بتوانید بهترین دستگاه را متناسب با کاربرد دستگاه انتخاب کنید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

آخرین مطالب نظافتی

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید