تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت مجاری هوا با دستگاه واترجت صنعتی

نظافت مجاری هوا با دستگاه واترجت صنعتی

نظافت و شستشوی مجاری هوا به منظور تأمین هوای پاکیزه در داخل ساختمان ها، سازمان ها، برج ها و منازل مسکونی امری بسیار حیاتی است. در طی زمان گرد و غبار، خاک، رسوبات، ضایعات و … می توانند افزایش یافته و بر دیواره یا سطوح مجاری قرار گرفته و باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل ایجاد آلودگی شوند.

این آلودگی ها و ضایعات، اشکالات فراوانی را در سیستم ایجاد می نمایند. زمانی که شما مجاری هوا را تمیز نمایید، آن ها کارآمدتر عمل خواهند کرد و هوا به راحتی و بدون هیچ مشکلی جریان پیدا می کند. در نتیجه شما محیطی عاری از هرگونه آلودگی و ذرات مضر خواهید داشت.

روش های گوناگون و متنوعی به منظور نظافت مجاری و کانال های هوا وجود دارد که یکی از بهترین راه ها، استفاده از دستگاه ها یا تجهیزات واترجت صنعتی می باشد. تجهیزاتی که بسیار محبوب و حرفه ای بوده و جریان کم آب را به یک جریان آب با فشار و قدرت بسیار بالا تبدیل می نماید.

با استفاده از این تجهیزات به راحتی انواع آلودگی ها و ضایعات را می توان حذف نمود. انواع کانال های هوا که به صورت فولاد، استیل، با روکش عایق و … می باشند، با دستگاه های شستشوی فشار قوی آب به راحتی تمیز می گردند.

کارواش دستی

کانال ها یا مجاری هوا معمولاً به صورت گرد یا مربعی شکل می باشند. نظافت گوشه و کناره های مجاری که پر از ذرات، گرد و غبار و ضایعات می باشند بسیار مشکل است. برای همین بر روی دستگاه های کارواش نازل ها و لوازم جانبی متنوعی وجود داشته که نظافت این ناحیه ها را برای شما بسیار آسان می نماید.

این تجهیزات جانبی از  مواد مقاوم در برابر خوردگی و ضد زنگ ساخته شده اند و کیفیت بسیار بالایی دارند. توجه داشته باشید که هنگام انجام عملیات شستشو، برخی از آلودگی های موجود در مجاری هوا ممکن است بسیار خطرناک و سمی باشند که این آلودگی های خطرناک مشکلات بسیار زیادی برای افراد ایجاد می کند.

به خصوص برای افرادی که دچار حساسیت و بیماری های آلرژی زا هستند. پس لازم است احتیاطات لازم را انجام داده و عملیات شستشو با دستگاه واترجت صنعتی را انجام دهید تا مجراها عاری از هرگونه آلودگی شده و پاک شوند.

عملیات شستشوی مجاری هوا باید هر چند وقت یکبار و به صورت منظم انجام شود. البته این مورد بستگی به میزان آلودگی هم دارد. مثلاً مجرایی هرروز دچار رسوب شده پس نیاز است که هر روز شستشوی صنعتی شود و اگر میزان انباشته شدن آلودگی ها زیاد نباشد بهتر است هر ماه یکبار شستشو و نظافت انجام بگیرد.

کارواش های صنعتی که برای شستشوی مجاری و کانال های هوا مورد استفاده قرار می گیرند، در انواع، ابعاد و فشارهای عملیاتی متنوعی هستند. شما عزیزان با توجه به شرایط آلودگی و محیط موردنظر خود می بایست دستگاه مناسب را انتخاب نمایید. حتماً توصیه می شود قبل از خرید دستگاه واترجت با کارشناسان حوزه صنعت نظافت مشورت نمایید تا بتوانند بهترین مشاوره را به شما به منظور انتخاب دستگاه موردنظر بدهند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید