تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت مکانیزه

نظافت-مکانیزه

نظافت مکانیزه

امروزه استفاده از دستگاه‌های نظافت صنعتی به منظور نظافت مکانیزه محیط‌های مختلف به شکل فزاینده‌ای در حال گسترش است. از این دستگاه، در فضاهای مختلف مانند محیط‌های صنعتی، تجاری، اداری، صنعتی و مسکونی استفاده می‌شود. کارایی بالا، کیفیت بالا، انجام امور نظافتی به بهترین شکل، نیاز کمتر به نیروی انسانی و صرفه جویی در منابع انرژی از دلایل گسترش کاربری این محصولات می‌باشد. از همین روی شرکت‌های مختلفی در سراسر جهان اقدام به طراحی و تولید دستگاه‌های نظافت مکانیزه می‌کنند. بزرگترین شرکت تولیدکننده این محصولات نیز در سراسر جهان کرشر آلمان می‌باشد. به منظور آشنایی بیشتر با جایگاه این برند اینجا کلیک کنید. در ادامه با برخی دستگاه‌های نظافتی این برند آشنا شوید. به منظور آشنایی بیشتر با هر یک از این دستگاه ها بر روی نام آن کلیک کنید.

اسکرابر

اسکرابر که با نام دستگاه زمین شوی و یا کف شور نیز شناخته می‌شود، برای نظافت کف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها دارای انواع مختلف اسکرابر با راننده، دستی، برقی و اسکرابر باطری‌دار می‌باشد.

واترجت صنعتی

انواع دستگاه شستشوی فشار قوی آب به منظور شستشوی محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع این محصولات عبارتند از:

واترجت آب گرم

از دستگاه فشار قوی آب گرم به منظور نظافت و شستشوی آلودگی‌های چرب و روغنی استفاده می‌شود.

واترجت آب سرد

در محیط‌هایی که نیاز به بر طرف کردن آلودگی‌ها و لکه‌های بسیار چرب نیستید، از این دسته‌بندی محصولات استفاده می‌شود.

واترجت بنزینی

در صورت نیاز به نظافت و شستشوی محیط هایی که دسترسی به برق در آنها وجود ندارد، از این دستگاه‌ها می‌توانید استفاده کنید.

واترجت برقی

انواع واترجت برقی به منظور استفاده از دستگاه واترجت در محیط‌هایی که هم دسترسی به برق وجود دارد و هم به هیچ عنوان نباید هیچ گونه آلودگی ناشی از سوختن بنزین و یا سوخت فسیلی دیگری وجود داشته باشد، استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی

انواع مکنده صنعتی به منظور استفاده در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. انواع این دستگاه‌ها عبارتند از جاروبرقی دائم کار، ضد انفجار، خاک و خشک و تر.

سوییپر

به منظور جمع آوری زباله‌ها از روی زمین معمولا از این دستگاه‌ها استفاده می‌شود. اگر نیاز به نظافت محیط‌های شهری دارید استفاده از دستگاه‌های سوییپر شهری می‌تواند برای شما ایده آل باشد.

بخارشوی صنعتی

بخارشوی صنعتی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافت مکانیزه می‌باشد، که به منظور شستشو و ضد عفونی کردن محیط از آن استفاده می‌شود.

فرش شوی

به منظور شستشوی فرش و موکت در محیط‌های مختلف از این دستگاه نظافت مکانیزه استفاده می‌شود.
سایر محصولات
کرشر آلمان همچنین انواع دستگاه‌های تخصصی دیگری نیز تولید می‌کند. این دستگاه‌ها عبارتند از:

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

بهداشت محیط چطور بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد، بهره‌وری کارخانجات است. بهره‌وری یک کارخانه به موارد زیادی بستگی دارد. افراد همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند بیشترین و بهترین نتیجه را از دستگاه‌ها و شرایط موجود بگیرند.

تاریخچه اسکرابر

اسکرابر اولین بار در حدود ۱۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه نظافتی امروزه در جایگاهی قرار گرفته که نظافت بدون اسکرابر، بدون معنی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید