تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

بخارشوی صنعتی مکنده‌دار در صنعت هوافضا

استفاده از دستگاه بخارشوی صنعتی مکنده دار در صنعت هوافضا

بدون چون و چرا صنعت هوافضا را می توان مهم ترین و اساسی ترین صنعت در هر کشوری دانست. از این رو بودجه های بسیاری هنگفت و کلانی در این زمینه چه در حوزه نظامی و چه در حوزه غیر نظامی در این صنعت مهم انجام می گیرد.

در این صنعت تحقیقات و پروژه های بسیار گسترده ای به منظور طراحی و ساخت انواع ماشین آلات گوناگون مانند هواپیماها، هلیکوپترها، ماهواره ها، گلایدرها، پهپادها، جت های جنگنده، فضاپیماها و … انجام گرفته و علاوه بر این همچنین عملیات نگه داری از تجهیزات در این صنایع انجام می شود.

کاربرد های بخارشوی صنعتی

نظافت صنایع هوافضا نیز همانند صنایع مهم دیگر جزو اولویت های بسیار مهم می باشد. در این صنایع از الزامات و روش های خاصی به منظور نظافت، شستشو و ضد عفونی کردن محیط استفاده می شود. یکی از تجهیزات فوق العاده کاربردی و حرفه ای در نظافت داخل هواپیماها، سفینه های فضایی و …،

استفاده از دستگاه یا تجهیزات بخارشوی صنعتی با قابلیت مکندگی می باشد. استفاده از این تجهیزات صنعتی نه تنها نظافت و تمیزی داخل هواپیما و فضاپیما را به نحو احسن انجام می دهد، بلکه بهداشتی بودن آن ها را تضمین کرده و باعث می شود که افراد و خدمه ای که داخل آن می باشند از حساسیت و بیماری های مختلف در امان باشند.

میکروب زدایی محیط به کمک دستگاه بخارشوی صنعتی

چرا یک دستگاه بخارشوی صنعتی مکنده دار برای نظافت داخل هواپیماها و تجهیزات هوایی مناسب است؟

ایمنی، مهم ترین رکن در صنعت هوافضا است. یکی از روش های ایمنی، نظافت است. نظافت انواع سطوح، تمیز کردن صندلی ها، سطح کف، ضد عفونی کردن سرویس های بهداشتی، کابین، سقف و … علاوه بر زیبایی، بهداشت و ایمنی را به ارمغان می آورد. حال اگر از روش های قدیمی و سنتی به منظور شستشوی صنعتی هواپیماها و فضاپیماها استفاده نمایید، می تواند مشکلات بسیار جدی ای برای شما ایجاد نماید.

به عنوان مثال اگر از مواد شیمیایی به منظور تمیز کردن سطوح استفاده نمایید، علاوه بر اینکه ممکن است به سطح آسیب جدی برساند، مشکلات جبران ناپذیر از لحاظ تنفسی و پوستی را برای افراد ایجاد می کند. این خطر از طریق تولید گازهای سمی در محیط انجام می گیرد.

با توجه به موارد ذکر شده، دیگر استفاده از مواد شیمیایی مضر و خطرناک جایگاهی در نظافت هواپیماها و فضاپیماها ندارد. از این رو کمپانی معتبر دنیا، دستگاه هایی را بدین منظور طراحی و تولید کرده اند که علاوه بر اینکه هیچگونه آسیبی به سطوح وارد نمی نماید، با محیط زیست بسیار سازگار بوده و هیچگونه خطری برای افراد در محیط ندارد.

طرز کار یک دستگاه بخارشوی صنعتی

یک دستگاه شستشوی بخار از نوع صنعتی قابلیت پاشش همزمان بخار با فشار و درجه حرارت بالا به همراه مواد شوینده و مکندگی و دمندگی را دارا می باشد. بخار با فشار بالا تمامی لکه های سخت و چسبنده را که برروی سطوح قرار دارند تحریک کرده و بعد از آن با استفاده از قابلیت مکندگی بخار شور به راحتی و بدون هیچ دردسری قادر هستید این آلودگی ها را به مخزن آب کثیف دستگاه انتقال دهید.

بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix

این بخارشوی، نظافت عمیق بدون نگرانی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. از بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix می‌توان برای نظافت آسان بر روی سطوح سخت استفاده کرد. EasyFix بودن دستگاه سبب می‌شود تا جداسازی و اتصال حوله به نازل تسهیل شود. مخزن این بخارشوی، در حین استفاده نیز قابلیت پر کردن دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix، توان تمیز کردن تمامی سطوح را دارد. این مدل بخارشوی، توان از بین بردن ۹۹.۹۹۹٪ ویروس کرونا و ۹۹.۹۹٪ از باکتری‌های معمول خانگی را دارد. گرم شدن بخارشوی تنها چند ثانیه طول می‌کشد و بلافاصله آماده استفاده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید