تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مصارف و کاربرد تجاری مکنده صنعتی

مکنده-صنعتی

مصارف و کاربرد تجاری مکنده صنعتی

مکنده صنعتی یا همان جاروبرقی صنعتی دستگاهی با استانداردهای مورد نیاز برای مصارف خانگی و تجاری بوده که برای مصارفی همچون عملیات جمع آوری، غبارگیری، انتقال مواد، نگهداری مواد، جداسازی مایعات و بسیاری مصارف دیگر در صنایع و مراکز مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی استفاده از مکنده صنعتی در صنایع ممکن است لزوماً جمع آوری بالای مواد را عهده دار نباشد اما به علت محیطی که دستگاه در آن استفاده می‌شود، لازم است جاروبرقی دارای بدنه، جنس و قدرت مناسبی باشد.

جاروبرقی‌های تجاری با توجه به میزان قدرت کاری و نوع محیط کاری، تقسیم بندی می‌شوند. هر دستگاه مکنده دارای لوازم جانبی بسیار متعددی بوده که از آن در مصارف مختلف نظافتی به منظور داشتن عملکردی بهتر و سرعت عملی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگاه‌های جاروبرقی از لحاظ حجم مخازن، تعداد موتورهای استفاده شده، قدرت یا توان مکش، میزان هوادهی و نوع بدنه با هم تفاون دارند.

جاروبرقی صنعتی سری nt tact

نحوه عملکرد دستگاه مکنده صنعتی

دستگاه جاروبرقی یا مکنده صرف نظر از نوع آن، دستگاهی است که توسط یک پمپ درون مخزن آن فشار منفی یا همان خلأ ایجاد می‌شود و به دلیل اختلاف فشار میان هوای بیرون مخزن و درون مخزن مواد از سمت بیرون به داخل آن کشیده شده و به این ترتیب مواد داخل مخزن باقی می‌مانند. مکنده صنعتی جهت انجام عملیات‌های مختلف قابل استفاده خواهد بود. به این معنا که در بیشتر مواد برای جمع آوری آلودگی‌ها و مواد انباشت شده در محیط از وکیوم استفاده می‌شود. هم چنین به منظور انتقال مواد نیز در صنایع، دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی قابل به کارگیری بوده و به دلیل داشتن مخزن با گنجایش بالا و قدرت فوق‌العاده حجم زیادی از مواد را جابجا می‌کنند. یکی دیگر از کاربردهای مکنده‌های صنعتی انجام عملیات غبارگیری بوده که در محیط‌های حساس به آلودگی و غبارات سمی که سلامت کارکنان را تهدید می‌کنند، کاربرد ویژه دارد.

جاروبرقی مرغداری

مزیت‌های استفاده از انواع مکنده صنعتی

مکنده‌ها، مواد را به طور کامل و صحیح جمع آوری نموده و مانع از بازگشت گرد و خاک به محیط می‌شود . از تجمع گرد و غبار و آلودگی جلوگیری کرده و سبب حفظ ایمنی محیط کار و کاهش خطرات می‌گردد. با استفاده از دستگاه‌های مکنده یا جاروبرقی زمان مورد نیاز برای انجام عملیات نظافت کاهش قابل توجهی یافته و متناسب با آن بازده کاری افزایش می‌یابد. این تجهیزات قادر به مکش مواد سمی بوده و به این طریق سلامت کارکنان و ایمنی محیط کار حفظ می‌شود. همچنین با بهره‌مندی از دستگاه‌های جاروبرقی نیز می‌توان میزان هدر رفت مواد ارزشمند را کاهش داد و مواد از دست رفته و قابل بازگشت را به چرخه تولید بازگرداند که در نتیجه آن هزینه‌های گزاف و خسارات مالی از میان برداشته می‌شود.

جاروی آب و خاک

دیگر کاربردهای دستگاه مکنده صنعتی در نظافت

۱- جارو کردن کارخانجات

۲- نظافت مکانیزه سوله ها

۳- بهداشت محیط در فرودگاه ها

۴- نظافت مکانیزه سالن های تولید

آخرین مطالب نظافتی

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید