تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی صنعتی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

کاربرد جاروبرقی صنعتی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

نظافت صنایع پالایش و پتروشیمی توسط دستگاه جاروبرقی صنعتی

دستگاه جاروبرقی صنعتی به منظور رفع نیاز های نظافتی در محیط های گوناگون استفاده می شود. دستگاه جاروبرقی صنعتی در صنایع مختلفی کاربرد دارد ، جاروبرقی صنعتی یا مکنده صنعتی دستگاهی دارای یک مخزن با ظرفیت های مختلف است که درون آن توسط یک پمپ خلأ نسبی ایجاد می شود و این خلأ یا فشار منفی آلودگی ها را به داخل مخزن مکنده می کشاند.

جاروبرقی صنعتی یک وسیله کاربردی و موثر با توانایی فوق العاده می باشد که به منظور نظافت، جمع آوری انواع آلودگی های سخت و فشرده، غبار گیری، و انتقال مواد مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی دستگاه های جاروبرقی در رده های خانگی، نیمه صنعتی، صنعتی و صنعتی سنگین کار نیز دارای دو مؤلفه اصلی تحت عنوان قدرت مکش و سرعت مکش هستند.

هر چه قدرت مکش یک جاروبرقی بیشتر باشد توانایی آن در مکش مواد سنگین با چگالی بالا بیشتر می شود. هم چنین افزایش شاخصه سرعت مکش توانایی مکنده را در جمع آوری ذرات سبک و از بین بردن غبار ها بیشتر می کند و سرعت عملیات نظافت نیز به نسبت افزایش می یابد. قدرت و سرعت مکش در هر کدام از رده های دستگاه جارو برقی متفاوت است و متناسب با نوع کاربرد دستگاه موتور و پمپ مناسب بر روی جارو نصب می شود.

شاید به شیوه ی فعالیت پالایشگاه ها و صنایع مرتبط با نفت و گاز و اینکه دقیقا به چه نوع آلودگی هایی سرو کار دارند آشنا نباشید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیح و تشریح شیوه ی نظافت این صنایع بپردازیم.

جاروبرقی پرقدرت

نظافت در صنایع پتروشیمی و نفت و گاز

یکی از قدیمی ترین و مهم ترین صنایع در ایران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی است. این صنعت یکی از صنایع مادر به شمار می آید.

هر گونه نوسانی در رونق بازارهای جهانی می تواند بر کل اقتصاد جهان تاثیر مستقیم بگذارد که شامل واردات و رونق کسب و کارهای صنعتی می گردد و پیوند جدایی ناپذیری در صنعت هر کشور دارد. که به اسم طلای سیاه معروف است.

پس بر همگان آشکار است که چنانچه کوچکترین مشکلی در خطوط تولید و یا پالایش نفت بوجود بیاید موجب خسارات جدی برای اقتصاد کشور خواهد شد که جهت پیشگیری از این مشکلات بحث نظافت صنعتی شاید یکی از اصلی ترین نکاتی باشد که می بایست به آن توجه اساسی شود.

با توجه به مطالبی که در فوق به آن ها اشاره کردیم دستگاه جاروبرقی صنعتی در نظافت صنایع پتروشیمی و نفت و گاز جایگاه مهم و تاثیر گذاری دارد، پس در انتخاب آن باید نهایت دقت را داشته باشیم. جاروبرقی ها در دسته بندی های مختلفی گنجانده شده اند که از اصلی ترین فاکتور های این گروه بندی می توان به حجم مخزن، قدرت موتور، توان کارکرد طولاتی مدت و همچنین تعداد موتور های آن نام برد.

وظیفه اصلی دستگاه جاروبرقی صنعتی در نظافت این صنایع جمع آوری انواع آلودگی ها از جمله مایعات، براده های آهن، خاک، پلیسه و لجن ها می باشد. برای جارو کردن محیط های بزرگ با آلودگی های بیشتر طبیعتا باید از جاروهای قوی تر استفاده نمود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید