تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کاربرد نازل سوزنی در دستگاه های کارواش صنعتی

کاربرد نازل سوزنی در دستگاه های کارواش صنعتی

دستگاه های کارواش یا واترجت های صنعتی، یکی از محبوب ترین تجهیزات مورد استفاده در مصارف خانگی و صنعتی می باشند. لوازم جانبی و تجهیزات متنوعی برای این دستگاه ها ارائه می شوند که در این مقاله می خواهیم به یکی از حرفه ای تجهیزات یا لوازم جانبی مورد استتفاده در این دستگاه ها اشاره نماییم.

آیا تا به حال درباره نازل سوزنی سا صفر درجه چیزی شنیده اید؟ کاربرد این نازل چیست؟ در چه مواردی می توان از آن استفاده نمود؟ در ادامه با این نازل حرفه ای بیشتر آشنا خواهید شد.

شما می توانید نام خود را بر روی چوب با تنظیم زاویه صفر درجه حک کنید. جالب است نه.

نازل سوزنی یک نازل حرفه ای و کابردی به منظور پاک کردن انواع آلودگی های سخت بر روی سطوح گوناگون می باشد. نحوه کار بدین گونه است که پس از اتصال نازل به سر لانس دستگاه ، با متمرکز کردن کامل نازل بر روی یک نقطه ی خاص که در این حالت زاویه صفر درجه می باشد، عملیات شستشو انجام می گیرد. زاویه صفر درجه حداکثر فشار و کارایی را به همراه خواهد داشت.

همچنین از فناوری ساچمه دوار در این نازل استفاده شده است که قدرت فوق العاده ای دارد.

کلیه تجهیزات دستگاه کارواش صنعتی و کارواش خانگی بسته به نوع مدل و کارخانه سازنده شان می توانند از این نازل استفاده نمایند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید