تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کارن تجارت بهین در شبکه‌های اجتماعی

پارکت شوی

سیستم ۱۶ پره خورشیدی برای اتصال برس زمین‌شوی به دستگاه

برس مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش یک دستگاه زمین‌شوی است. برس زمین‌شوی در کیفیت نظافت تأثیر فوق‌العاده‌ای می‌گذارد. یکی از نکته‌های مهم در برس‌های زمین‌شوی این است که به آسانی به دستگاه وصل و از آن جدا شود. بدین منظور امروزه در دستگاه‌های اسکرابر، شیوه اتصال برس به صورت سه نظام است. بدین معنی که نیازی نیست برای جداسازی برس، اپراتور کامل خم شود.

از ویژگی‌های خاص دستگاه‌های زمین‌شوی کارچر سیستم اتصال برس به دستگاه است. کمپانی کارچر برای این امر سیستم اتصال ۱۶ پره خورشیدی را ابداع و اجرایی نموده است. در این روش پس از انجام کار شستشو و نظافت، برس دستگاه به کمک یک پدال فلزی به راحتی با فشار پای کاربر بر روی پدال از دستگاه جدا می‌شود.

معرفی دستگاه‌های اسکرابر صنعتی سری BD 50

دستگاه‌های اسکرابر دستی سری BD 50 در اکتبر سال ۲۰۱۵ در نمایشگاه ISSA Interclean در شهر لاس وگاس آمریکا رونمایی گردید. برخی ویژگی‌های این سری از اسکرابرها به شرح زیر می‌باشد:

  • دستگاه زمین‌شوی دارای محفظه بزرگ برای قراردادن باطری‌های دستگاه است (مدل BD 50/50 C Bp)
  • مجهز بودن کف شور به فرمان حرفه‌ای که کنترل هدایت دستگاه به آسانی صورت می‌پذیرد.
  • تی دستگاه زمین‌شوی به آسانی با یک اهرم بالا می‌آید
  • مخرن آب کثیف به راحتی از دستگاه جدا می‌شود.
  • به راحتی می‌توانید نشانگر مخزن آب اسکرابر را از طریق ساچمه پلاستیک مشاهده فرمایید.
  • قابلیت نصب و حمل تجهیزات نظافتی بر روی دستگاه
  • دارای پدال پایی جدا کننده برس از دستگاه
    گارانتی کارن تجارت بهین = ضمانت در خرید

دستگاه‌های فرش‌شوی صنعتی مناسب مساجد، حسینیه‌ها، تکیه‌ها و هیئت‌های مذهبی

دستگاه‌های فرش‌شوی صنعتی کاربردهای زیادی در نظافت صنعتی اماکن و محیط‌های مذهبی دارند. وجود انواع آلودگی‌ها در بافت و عمق سطوح پرزدار باعث از بین رفتن الیاف و تار و پود آنها می‌شود. از این رو توصیه شرکت کارن تجارت بهین استفاده از دستگاه‌های فرش و مبل‌شوی صنعتی برای نظافت روزانه و منظم فرش و موکت است. شیوه کارکرد این دستگاه‌ها بدین شکل است که آب و مواد شوینده را بر روی سطح فرش و موکت پاشش کرده و تمامی آلودگی‌ها را از عمق الیاف فرش بیرون می‌کشد و سطحی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی برای شما به ارمغان می‌آورد.

دستگاه فرش شوی صنعتی
دستگاه زمین شوی خارجی
برس زمین شوی

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید