تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

بهترین راه‌حل برای شستن کف پارکینگ‌ها

کفشوی پارکینگ

کفشوی پارکینگ

شما چگونه کف پارکینگ‌ها را نظافت می‌کنید؟ چه میزان زمان برای نظافت پارکینگ‌ها لازم است؟ پارکینگ شما چند طبقه است؟ دستگاه‌ها و تجهیزات نظافتی چگونه در فرآیند نظافت شما را کمک می‌کنند؟ چه تفاوتی بین دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر وجود دارد؟

در ادامه مطالبی درباره استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات نظافتی (به خصوص دستگاه‌های زمین‌شوی پارکینگ)، به منظور نظافت مکانیزه و کاربردی سطوح کف پارکینگ‌ها برای شما آورده‌ایم و پاسخ سوالات بالا را برای شما خواهیم گفت.

با ما همراه باشید.

مجتمع‌های تجاری، مجتمع‌های مسکونی، مجتمع‌های اداری، شهرک‌های صنعتی و بسیاری اماکن دیگر دارای پارکینگ‌های با مساحت‌های بزرگ و کوچک هستند. جنس کف پارکینگ‌ها می‌تواند از بتن، سنگ، اپوکسی و پلی‌اورتان باشد. عوامل و موارد گوناگونی باعث آلودگی و کثیفی سطوح پارکینگ‌ها می‌شوند. از جمله رد لاستیک‌ها، دوده‌ها، گرد و خاک، رنگ، مواد روغنی و بسیاری آلودگی‌های خشک و تر دیگر.

آلودگی‌های ذکر شده در طول زمان باعث ایجاد مشکلات گوناگونی می‌شوند و علاوه بر آن ظاهر محیط را بسیار آلوده زشت و ناپسند جلوه می‌دهد. پس لازم است صاحبان مجتمع‌ها، مراکز صنعتی و بسیاری اماکن دیگر به فکر چاره‌ای در باب نظافت کف پارکینگ‌ها باشند.

نظافت صنعتی با اسکرابر

روش‌های نظافت کف پارکینگ‌ها

قبلاً نظافت پارکینگ‌ها به روش قدیمی یا سنتی انجام می‌گرفت. بدین صورت که اپراتور یا مسئول خدمات مجموعه مربوطه با استفاده از لوازم نظافتی‌ای مانند سطل آب، تی و مواد شوینده شستشو را انجام می‌داد. این روش نظافت بسیار پیچیده، سخت و طاقت فرسا بود.

زیرا علاوه بر افزایش زمان نظافت، در کیفیت نظافت تأثیر آنچنانی نداشت. هم اینکه اپراتور بسیار خسته می‌شد و در برخی مواقع باید از مواد شوینده خطرناک و مضر استفاده می‌شد که برای خود اپراتور و افرادی در محدوده موردنظر بودند از لحاظ سلامتی بسیار خطرناک بود. ضمناً مساحت و متراژ پارکینگ و تعداد طبقان آن سختی فرایند نظافت را دوچندان می‌کند.

در روش جدید نظافت و شستشو که امروزه در بسیاری از محیط‌‌های محبوب شده است از دستگاه‌ها و تجهیزات مکانیزاسیون نظافت نظیر دستگاه اسکرابر (زمین‌شوی‌های صنعتی)، سوییپر (ماشین‌های جاروب) و دستگاه‌های کارواش (واترجت) استفاده می‌شود. هریک از این دستگاه‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و براساس تناسب، میزان آلودگی، جنس کف و متراژ محیط مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این روش نظافت نسبت به روش سنتی یا قدیمی کاربرد فوق‌العاده‌ای دارد و علاوه بر افزایش کیفیت نظافت، زمان نظافت و شستشو را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد. به علاوه اینکه کیفیت بهداشت محیط را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

اسکرابر کارچر

کفشوی و سوییپر چگونه سطوح پارکینگ را نظافت می‌کنند

اول از همه باید تفاوت دستگاه‌های کف‌شوی و سوییپر را بدانید. شیوه نظافت با استفاده از دستگاه‌های کف‌شور و سوییپر متفاوت است. از این رو این دستگاه‌ها می‌توانند در کنار هم مورد استفاده قرار بگیرند. با ما همراه باشید تا با روش نظافت این تجهیزات حرفه‌ای آشنا شوید.

از دستگاه‌های سوییپر به منظور جمع‌آوری آلودگی‌ها و زباله‌های خشک و همچنین گرد و خاک ریز و درشت موجود بر روی سطوح استفاده می‌شود. طرز کار دستگاه بدین صورت است که دستگاه دارای یک یا دو عدد برس کناری و یک برس مرکزی است.

در زمان حرکت دستگاه جاروب صنعتی، برس‌ها به صورت دوار و در جهت عکس عقربه‌های ساعت چرخیده و تمام زباله‌ها به برس مرکزی و سپس بعد از آن به مخزن زباله انتقال داده می‌شوند. سپس بعد از اینکه مخزن زباله دستگاه پر شد، باید در جای مناسب آن را تخلیه نمود تا برای استفاده مجدد آماده شود.

لازم است بدانید که دستگاه‌های سوییپر صنعتی در انواع دستی و با راننده طراحی، ساخته و به بازارهای جهانی عرضه می‌شوند. از انواع دستی در پارکینگ‌های با مساحت کمتر استفاده شده و از انواع سرنشین‌دار یا با راننده به منظور نظافت پارکینگ‌های با مساحت یا متراژ بالا استفاده می‌شود.

اسکرابر صنعتی

اما کفشوی پارکینگ چگونه فرآیند نظافت را انجام می‌دهد؟

دستگاه‌های اسکرابر در انواع دستی و سرنشین‌دار توسط کمپانی‌های مشهور دنیا به بازارهای جهانی عرضه می‌شوند. پارکینگ‌هایی که دارای موانع زیادی هستند از نوع دستی این تجهیزات نظافتی استفاده می‌کنند و در غیر این صورت اگر مساحت پارکینگ بزرگ باشد و و موانع کمی وجود داشته باشد، از دستگاه‌های با راننده یا سرنشین‌دار استفاده می‌شود.

اسکرابر یا کفشوی پارکینگ چگونه کار می‌کند؟

تمامی دستگاه‌های زمین‌شوی طرز عملکردشان یکی است. این دستگاه‌ها از برس برای شستشوی سطوح و از سیستم مکنده که در عقب دستگاه قرار دارد و از دو بخش (تی لاستیکی و شلنگ مکش) تشکیل شده است، برای جمع‌آوری آلودگی‌ها و محلول‌های تولید شده بر روی سطوح استفاده می‌کند.

مکش آلودگی‌ها باعث می‌شود که هیچ‌گونه آلودگی‌ای بر روی سطح باقی نمانده و سطح کاملاً خشک باشد. در انتها شما سطحی تمیز و عاری از هرگونه آلودگی خواهید داشت.

حال سوال این است که از زمین شوی استفاده کنیم یا سوییپر؟

این دستگاه‌ها مکمل یکدیگر هستند و هر کدام کار خاصی انجام می‌دهند. شما می‌توانید از دستگاه سوییپر برای جمع‌آوری زباله‌های خشک و گرد و خاک استفاده نمایید و سپس از دستگاه زمین‌شوی برای عملیات و فرآیند شستشو استفاده کنید.

در انتها اگر نکته، نقطه‌نظر خاص یا پرسشی درباره انواع تجهیزات نظافتی به خصوص دستگاه‌های کفشوی پارکینگ دارید، با شرکت کارن تجارت بهین تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان ما مشورت نمایید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید