تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

گذری بر دستگاه های زمین شوی برقی کارچر

زمین-شوی-برقی

معرفی انواع زمین شوی برقی کارچر آلمان

در این توشتار به معرفی انواع دستگاه زمین شوی برقی یا اسکرابر برقی کارچر آلمان اشاره می کنیم. با کلیک بر روی عکس هر محصول، به صفحه موردنظر هدایت می شوید.

زمین شوی برقی BD 50/60 ساخت Kärcher آلمان

این زمین شوی صنعتی از نوع کابلی یا برقی می باشد. طراحی بدنه اسکرابر برقی مدل BD 50/60 بسیار ویژه و کاربردی صورت گرفته است به طوری که حتی با وجود ابعاد نه چندان بزرگ، دارای مخازن ۶۰ لیتری (آب تمیز و آب کثیف) می باشد. ضمن اینکه با توجه به عرض کم بدنه زمین شوی برقی، این دستگاه برای نظافت محیط های باریک ایده آل می باشد.

بازار هدف این کف شوی برقی مدل BD 50/60 C بیمارستان ها، مجتمع های تجاری، فروشگاه های زنجیره ای و شرکت های خدماتی می باشد.

زمین-شوی-برقی-دستی

زمین‌شوی برقی BD 43/35 ساخت Kärcher آلمان

کارایی این دستگاه زمین شوی صنعتی ۱۷۲۰ متر مربع در ساعت می باشد. تیغه خشک کن این زمین‌شوی صنعتی بزرگترین تیغه خشک کن در اسکرابر های دستی می باشد که دوام و کارایی آن برای مدت ۳ سال توسط شرکت کارن تجارت تضمین می شود.

امکان تنظیم میزان فشار برس بر روی زمین از ویژگی های خاص اسکرابر مدل BD 43/35 C EP کارچر می باشد که این ویژگی دستگاه را برای استفاده در محیط های مختلف با میزان آلودگی های متفاوت ایده آل ساخته است.

کنترل پنل این دستگاه زمین شوی بسیار بزرگ و دارای علائمی است که نحوه عمکلرد هر یک از کلید ها را مشخص می کند. اهرم های کنترلی این اسکرابر نیز در ابعادی بزرگ و به رنگ زرد ساخته شده اند تا دسترسی  و استفاده از آنها بسیار ساده باشد.

اسکرابر-برقی

اسکرابر برقی Br 30/4 ساخت کمپانی Kärcher آلمان

معمولا یکی از محدودیت‌هایی که انواع دستگاه زمین شوی برقی با آن مواجه هستند، ابعاد بزرگ و قیمت بالای آنها است که موجب می شود این محصولات برای استفاده در محیط‌های کوچک و خانگی مناسب نباشند. اما کارچر آلمان به منظور غلبه بر همین محدودیت‌ها اسکرابر مدل BR 30/4 C را طراحی و تولید کرده است. قدرت مانور فوق العاده این اسکرابر آن را برای استفاده در فضاهای کوچک مناسب ساخته است.

این اسکرابر به منظور استفاده در فضاهایی همچون، رستوران، کافی شاپ، دفترکار،هتل، فروشگاه، آشپزخانه صنعتی و منازل مسکونی  ایده آل می‌باشد. طراحی این محصول به گونه‌ای است که بخش ایستاده بدنه آن تا ۹۰ درجه خم شده و کاملا بر روی زمین قرار می‌گیرد.

همین ویژگی باعث می‌شود تا این زمین شوی بتواند به شکل کامل تمامی محیط‌ها از جمله زیر مبلمان و میزها را نظافت نماید.

کف-شوی-برقی

این دستگاه زمین شوی صنعتی یکی از معدود اسکرابر های جهان است که در هر دو حالت حرکت رو به جلو و حرکت رو به عقب امکان شستشو و خشک کردن سطوح را دارد. همچنین برس این زمین شوی قابلیت نظافت نمودن کامل شیارهای موجود در میان کفپوش‌ها را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 530 Bp

دستگاه اسکرابر سرنشین‌دار مدل BD 530 Bp دستگاهی است که با کمک باتری کار می‌کند. این دستگاه با استفاده از برس دیسکی خود نظافتی عمقی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید