تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

آنچه باید درباره از بین بردن حشرات با بخارشوی بدانید

از بین بردن حشرات با دستگاه بخارشوی

از بین بردن حشرات با استفاده از دستگاه بخارشوی

حشرات و جانوران موذی، یکی از علل اساسی ایجاد آلودگی بر روی سطوح گوناگون در اماکن مختلف می‌باشند. حشراتی مانند سوسک، کنه، ساس، کک و موریانه از لحاظ بهداشتی و سلامتی باعث ایجاد مشکلاتی هم در محیط و هم برای افراد مجموعه می‌شوند. به خصوص افرادی که حساسیت و آلرژی دارند. در ادامه راهکار از بین بردن حشرات موذی همچون ساس با بخارشوی را بررسی می‌کنیم.

از بین بردن ساس و حشرات در سطوح پرزدار

در سطوح پرزدار مانند فرش، موکت و مبل وجود حشرات بسیار مشهود و غیر قابل انکار است. این حشرات به راحتی می‌توانند الیافی مانند پشم، ابریشم، مو و مواد دیگر را هضم کنند. لذا با نفوذ به الیاف یا بافت فرش و موکت، باعث آسیب جدی به این سطوح می‌شوند.

به منظور از بین بردن حشرات در این سطوح، استفاده از تجهیزاتی که بتواند کلیه این حشرات و آلودگی‌ها را در عمق پرزهای فرش و موکت نابود کند، توصیه می‌شود. این تجهیزات نظافتی علاوه بر آنکه باعث از بین بردن این جانوران موذی می‌شود، محیط را تمیز و بهداشتی می‌کند. دستگاهی که برای این منظور معرفی می‌شود، دستگاه بخارشوی صنعتی نام دارد.

این دستگاه حرفه‌ای و کاربردی با تولید بخار با درجه حرارت و فشار بسیار بالا، می‌تواند علاوه بر آنکه این موجودات را از بین می‌برد، باعث ضد عفونی شدن سطوح شود. به علاوه آلاینده‌هایی که برای تغذیه حشرات و جانوران استفاده می‌شود، به راحتی با دستگاه‌های شستشو با بخار از بین می‌روند.

دستگاه کشتن ساس

یک دستگاه بخارشوی صنعتی چگونه عمل می‌کند؟

قبل از استفاده از دستگاه بخارشور، حتماً مخزن رزرو آب را پر کرده و همچنین در صورت لزوم مخزن مواد شوینده نیز باید پر شود. پس از روشن کردن بخارشوی، مدت زمان کوتاهی صرف آماده شدن دستگاه می‌شود. بر روی دسته دستگاه دکمه‌هایی برای پاشش بخار، مواد شوینده و مکندگی وجود دارد.

به این نکته توجه داشته باشید که می‌توانید هر سه فرآیند پاشش بخار، مواد شوینده و مکندگی را به صورت همزمان انجام دهید. کافی است بخار خشک با درجه حرارت و فشار بالا بر روی سطح مورد نظر اعمال شود، تا هم جانوران موذی از بین بروند و هم سطح مورد نظر تمیز شود. سپس به منظور شستشو و ضد عفونی کردن کل سطح می‌توانید از مواد شوینده استفاده نمایید که کیفیت نظافت را بسیار بالا می برد.

پس از انجام این عملیات، با روشن کردن مکنده یا جاروبرقی آب و خاک دستگاه بخارشوی، تمامی محلول‌ها و آلودگی‌ها را به راحتی می‌توانید مکش نمایید تا تمامی آلودگی‌ها از عمق تار و پود سطوح (به خصوص سطوح پرزدار و پارچه ای) بیرون کشیده شود. سپس این آلودگی‌ها به مخزن آب کثیف دستگاه انتقال پیدا می‌کند. توجه داشته باشید پس از کثیف شدن مخزن آب، بایستی آن را در محلی خاص تخلیه کرده تا برای استفاده مجدد آماده شود.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید