تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

راهکارهایی برای نظافت مناسب مدارس

راهکارهای نظافت مدارس

برای خرید جاروبرقی صنعتی کارچر و یا استعلام قیمت این محصولات با شماره ۰۲۱۵۴۰۹۱ تماس بگیرید.

در مدارس علاوه بر وجود اولویت‌های آموزشی و لزوم بالا بودن سطح کیفیت آموزشی مساله بهداشت محیط نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. لازم است که فرزندانمان در محیط پاکیزه آمد و شد داشته باشند و از باب مسئله بهداشت نگرانی و دغدغه خاصی برای والدین وجود نداشته باشد. نظافت مدارس ابعاد گسترده‌ای دارد. یک محیط آموزشی شامل قسمت‌های مختلفی بوده که ممکن است لازم باشد برای نظافت مدارس و هر قسمت از آن دستگاهی متفاوت و مناسب با شرایط محیط انتخاب و استفاده گردد.

نظافت صنعتی مدارس

نظافت مدارس، کف راهروها و کلاس‌های آموزشی

معمولا کلاس‌ها و راهروها مورد استفاده روزانه تعداد زیادی از دانش آموزان قرار می‌گیرند. آنچه بیش از هر چیز در این قسمت لازم و ضروری به نظر می‌رسد، وجود یک جاروبرقی صنعتی مناسب برای نظافت مدارس جهت نظافت کلاس‌ها و راهروهای مدرسه می‌باشد. به کمک یک جاروبرقی صنعتی مناسب شما می‌توانید آلودگی‌های نسبتا درشت تا کاملا ریز (در حد میکرون) را از روی زمین، کناره دیوارها، گوشه‌های کلاس‌ها، زیر میزها و حتی روی نیمکت‌ها و میزها جارو و جمع‌آوری نمایید.

اما عواملی که سبب می‌شود یک جاروبرقی صنعتی برای مدارس مناسب و مطلوب باشد متعدد و گوناگون است. اولا لازم است که جاروبرقی توانایی چند ساعت کار ممتد را داشته باشد تا امکان نظافت هر روزه‌ی کلاس‌ها و راهروها که مساحتی نسبتا زیاد محسوب می‌شود و فعالیتی وقت‌گیر است، مهیا باشد.

جاروبرقی صنعتی سری nt tact

در مرحله دوم مسئله گنجایش مخزن زباله مطرح است. یک جاروبرقی مناسب برای مدارس لازم است از مخزن زباله نسبتا بزرگی برخوردار باشد. جاروبرقی‌های خانگی با مخزن کوچک به هیچ وجه برای این کاربری مناسب نیستند. از طرف دیگر اغلب مدارس ساختمان‌هایی دو یا سه طبقه هستند که فاقد آسانسور می‌باشند. لذا، لازم است که جاروبرقی صنعتی انتخابی علاوه بر برخورداری از توان بالای موتور و گنجایش بالای مخزن، وزن زیادی نداشته باشد تا امکان جابه‌جایی بین طبقات برای اپراتور فراهم شود.

کمپانی کارچر آلمان جاروبرقی‌های صنعتی متعددی را طراحی و تولید کرده است. اما تنها برخی از جاروبرقی‌های کمپانی کارچر یک جاروبرقی صنعتی مناسب برای مدارس محسوب می‌شوند. چرا که برخی از آنها در عین برخورداری از یک یا چند موتور صنعتی قوی برای استفاده در یک محیط آموزشی بیش از اندازه بزرگ یا سنگین محسوب می‌شوند.

جاروبرقی صنعتی مدارس

برای نظافت مطلوب محیط کلاس‌ها و راهروها در یک مدرسه شما می‌توانید از برخی مدل‌های سری NT کرشر بهره‌مند شوید. جاروبرقی NT 27/1 کارچر آلمان گزینه مناسبی برای این نوع کاربری محسوب می‌شود. این جاروبرقی از یک موتور صنعتی قوی برخوردار بوده که اجازه چندین ساعت کار متمادی را برای اپراتور فراهم می‌نماید. علاوه بر آن، مخزن زباله آن ۲۷ لیتر گنجایش داشته که برای نظافت یک محیط آموزشی کافی و مطلوب است.

جاروبرقی صنعتی مدل NT 27/1 کارچر آلمان از نوعی فیلتر کاتریجی بهره می‌برد که از عملکرد عالی و طول عمر بالایی برخوردار است. فیلترهای کارتریجی کارچر با عملکرد فوق‌العاده خود مانع از خروج مجدد گرد و غبار از طریق موتور جاروبرقی می‌شوند. لازم است بدانید که جاروبرقی NT 27/1 یک جاروبرقی صنعتی آب و خاک است. لذا در هنگام نظافت کف راهروها و کلاس‌ها چنانچه در محلی آب بر روی زمین ریخته باشد، می‌توانید با خارج کردن پاکت و استفاده از فیلتر مخصوص مایعات، جاروبرقی را برای جمع‌آوری آب ریخته شده روی سطح مورد استفاده قرار دهید.

جاروبرقی NT 27/1 کارچر با وجود یک موتور صنعتی و یک مخزن بزرگ ۲۷ لیتری تنها ۷.۵ کیلو وزن داشته و به راحتی قابل جابجایی است. این جاروبرقی در دو مدل مختلف با بدنه پلی‌اتیلن و بدنه استیل تولید و به بازار عرضه می‌شود. که هر دو مدل دارای مقاومت خوبی برای استفاده در انواع محیط‌های عمومی و صنعتی از جمله مدارس می‌باشند. جاروبرقی صنعتی NT 27/1 از طراحی ارگونومیک و قدرت مانور خوبی برخودار است که به عنوان یک جاروبرقی مناسب برای مدارس به راحتی می‌تواند در کلاس‌ها بین میزها حرکت کرده و عمل نظافت را برای شما به انجام رساند.

جاروبرقی مجتمع تجاری

نظافت سالن‌های ورزشی با مکنده حرفه‌ای و زمین‌شوی صنعتی

همانند کلاس‌ها و راهرو سالن‌های ورزشی نیز مکان پر ترددی محسوب می‌شود. البته شاید نیاز به نظافت روزانه حس نشود اما قطعا در طول یک هفته لازم است دو تا سه مرتبه نظافت سالن انجام شود تا بهداشت محیط در سطح مطلوبی حفظ شود. برای نظافت سالن‌های ورزشی نیز استفاده از یک جاروبرقی صنعتی مناسب برای مدارس که از ویژگی آب و خاک برخوردار است همانند جاروبرقی مدل NT 27/1 و یا جاروبرقی مدل NT 38/1 امری مطلوب است.

به کمک یک جاروبرقی سری NT با فیلتر کارتریجی به راحتی می‌توانید آلودگی‌ها را حتی اگر ابعاد آنها در حد میکرون کوچک باشد جمع‌آوری نمایید همان‌طور که پیش‌تر مطرح شد وجود یک فیلتر کارتریجی در جاروبرقی باعث می‌شود که تا حد بسیار زیادی از خروج مجدد ذرات غبار از طریق موتور جلوگیری شود و علاوه بر آن موتور جاروبرقی تا حد زیادی محافظت شود. این امر منجر به افزایش طول عمر مفید دستگاه می‌شود. به کمک یک جاروبرقی آب و خاک شما به راحتی می‌توانید آلودگی‌های مایع را نیز از سطح سالن‌های ورزشی جمع‌آوری نمایید.

بهترین جاروبرقی آب

برای نظافت سالن‌های ورزشی در صورتی که کف سالن شما از جنس سخت مانند اپوکسی باشد می‌توانید از یک دستگاه زمین‌شوی نیز استفاده نمایید. کمپانی کارچر دستگاه‌های زمین‌شوی متعددی را در سبد محصولات خود دارد که درمیان آنها یک دستگاه زمین‌شوی دستی با ابعاد متوسط می‌تواند برای یک سالن ورزشی در محیط آموزشی مناسب و کافی باشد.

دستگاه اسکرابر Bd 43/25 یک زمین‌شوی دستی با قطر برس شستشوی ۴۳۰ سانتی‌متر و پهنای خشک‌کنندگی ۸۵ سانتی‌متر می‌باشد. این دستگاه از مخزن آب تمیز و آب کثیف مجزا بهره می‌برد که گنجایش هر کدام ۳۵ لیتر است. دستگاه از قدرت مانور بالایی برخوردار است و در عین حال حجم کمی دارد و فضای زیادی برای نگهداری آن لازم نخواهد بود. مخزن آب کثیف آن به راحتی پس از اتمام کار قابل جداسازی و شستشو می‌باشد.

دستگاه دارای یک پدال جداکننده برس است که به راحتی برس را از دستگاه جدا نموده و امکان نظافت آن را برای اپراتور فراهم می‌نماید. این زمین‌شوی صنعتی نیز مانند تمام دستگاه‌های اسکرابر کارچر از یک تیغه Oil resistant مقاوم در برابر سایش بهره می‌برد که به راحتی پس از شستشو آب را جمع‌آوری نموده و زمین را کاملا خشک می‌نماید. یک دستگاه زمین‌شوی BD 43/35 به شما کمک می‌کند تا پس از جمع‌آوری زباله‌های بزرگتر به کمک جاروبرقی با استفاده از این دستگاه تمام سطح کف را با آب و ماده شوینده شستشو نموده و کاملا خشک نمایید به طوری که بالافاصله پس از اتمام کار شما به راحتی سالن قابل استفاده خواهد بود.

زمین شوی صنعتی مدارس

نظافت آزمایشگاه‌ها با جاروبرقی‌های سری NT

معمولا در آزمایشگاه انواع مواد مایع و یا مواد جامد پودر مانند مورد استفاده قرار می‌گیرند یک جاروبرقی صنعتی مناسب برای مدارس باید امکان جمع‌آوری و نظافت این مواد را داشته باشد. یک جاروبرقی سریNT کارچر آلمان به علت برخورداری از یک فیلتر کارتریجی به راحتی می‌تواند مواد جامد را حتی در ابعاد بسیار ریز (در حد میکرون) نظافت نماید. علاوه بر اینکه در صورت ریختن مایعات در کف آزمایشگاه نیز یک جاروی صنعتی سری NT به راحتی قادر به جمع‌آوری آن خواهد بود.

نظافت کتابخانه‌ها، سالن اجتماعات و سایر فضاهای سر پوشیده با جاروهای حرفه‌ای کارچر آلمان

کتابخانه، سالن اجتماعات، دفتر مدیر، سالن استراحت معلمان، کارگاه‌های رباتیک و …. سایر فضاهای سرپوشیده‌ای هستند که در مدارس وجود دارند و ممکن است نیاز به نظافت هر روزه‌ی آنها وجود نداشته باشد اما قطعا لازم است در فواصل زمانی معین نظافت و تمیز شوند. برای نطافت کلیه این فضاهای سرگوشیده نیز می‌توانید از یک جاروبرقی صنعتی مناسب برای مدارس استفاده نمایید.

همچنان برای یک محیط آموزشی پیشنهاد ما به شما یک جاروبرقی صنعتی سری NT کارچر آلمان می‌باشد که البته لازم است با توجه به حجم کار، مساحت محیط و … پس از مشورت با کارشناسان ما مدلی را که از نظر قدرت موتور، گنجایش مخزن، میزان مکش، ابعاد و وزن متناسب با نیاز شما می‌باشد انتخاب نمایید و البته همچنان به خاطر داشته باشید که شما به یک جاوربرقی صنعتی با موتور مقاوم، مکش قوی، گنجایش مخزن بالا و در عین‌حال وزن کم نیازمندید که در عین برخورداری از توان بالا و بدنه مقاوم امکان جابه‌جایی آن ساده و قدرت مانور آن بالا باشد.

نظافت حیاط و محوطه با سوییپر

در کنار سایر بخش‌ها در یک محیط آموزشی حیاط نیز به عنوان قسمتی از مدرسه که مورد استفاده روزانه و متعدد دانش آموزان قرار می‌گیرد بخش مهم و قابل توجهی محسوب می‌شود. به طور معمول آلودگی‌هایی که در حیاط مدارس وجود دارد بزرگ‌تر و درشت‌تر از زباله‌های محوطه داخلی مانند راهروها، کلاس‌ها، کتابخانه و … می‌باشد. برای نظافت حیاط یک محیط آموزشی می‌توانید از یک دستگاه سوییپر استفاده نمایید.

سوییپر

دستگاه سوییپر یک جاروی شهری محسوب می‌شود که جهت نظافت فضاهای بیرونی مجتمع‌ها و اماکن عمومی و همچینین معابر شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد. کمپانی کارچر دستگاه‌های سوییپر متنوع و متعددی را در ابعاد گوناگون متناسب با انواع نیازهای کاربران طراحی و تولید نموده است. به طور قطع دستگاهی که برای نظافت محوطه‌های بزرگی مثل پارک‌ها و یا معابر شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد برای نظافت یک حیاط در مدرسه دستگاه مناسبی نخواهد بود اما کارچر سوییپرهای کوچکتری مناسب برای نظافت محوطه‌های نسبتا کوچکتر نیز به بازار عرضه نموده است.

دستگاه سوییپر KM 70/20 کارچر یک دستگاه سوییپر مکانیکی است که بدون و برق و باطری کار می‌کند و در عین‌حال عملکرد آن ۷ برابر سریعتر از عملکرد سیستم سنتی می‌باشد. مخزن نسبتا بزرگ ۲۰ لیتری این سوییپر، دستگاه را برای استفاده در انواع محیط‌هایی با مساحت متوسط و همچنین نسبتا بزرگ مانند حیاط مدارس مناسب و کاربردی نموده است.

این جارو دارای یک برس مرکزی و دو برس کناری برای جاروی گوشه‌ها و زوایا می‌باشد و تمامی زباله‌ها و گرد و خاک را به راحتی از روی زمین برداشته و در مخزن زباله می‌ریزد. دسته دستگاه جهت راحتی اپراتور و بسته به قد کاربر در زوایای مختلف قابل تنظیم است. ارتفاع و میزان فشار وارده از طرف برس‌ها بر روی زمین بسته به شرایط و نیاز اپراتور قابل تنظیم است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل T11/1 Classic با فیلتر HEPA

جاروبرقی صنعتی T11/1 Classic HEPA دارای فیلتر HEPA 14 است. این جاروبرقی صنعتی، استحکام بالایی دارد، بادوام و مقرون به صرفه است. موتور ۸۵۰ واتی این مدل، نظافت فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

جاروبرقی صنعتی مدل T 10/1

جاروبرقی خاک قدرتمند، و بسیار مقاوم T 10/1. برای نیازهای صنایع هتلداری، صنایع غذایی و نظافت ساختمان های تجاری مورد استفاده است.

جاروبرقی صنعتی مدل T 8/1 Classic

جاروبرقی صنعتی مدل T 8/1 Classic با عملکرد بسیار عالی  و وزن سبک از جمله جاروهای صنعتی سبک و بسیار پر کاربرد است که کارچر تولید کرده و بسیار مقرون به صرفه است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل NT 50/1 Tact

جاروبرقی صنعتی مدل NT 50/1 TACT  کارچر با مخزن ۵۰ لیتری و موتور ۱۳۸۰ واتی و همچنین سیستم TACT، برای نظافت محیط های صنعتی مناسب می باشد.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل NT 45/1 Tact

جاروبرقی صنعتی NT 45/1 tact کارچر با قدرت موتور ۱۳۸۰ واتی و ظرفیت ۴۵ لیتری مخزن از جاروبرقی های صنعتی آب و خاک کارچر آلمان محسوب می شود.

جاروبرقی سطلی صنعتی کارچر مدل NT 48/1

مدل NT 48/1 جاروی آب و خاک، فوق‌العاده قدرتمند است. این جارو ویژگی‌های ارگونومیک خاصی دارد که برای نیازهای خاص خدمات ساختمانی، بخش خودرو و تجاری طراحی و ساخته شده است. مدل NT 48/1 مخزن ۴۸ لیتری دارد. این دستگاه مجهز به یک کابل یکپارچه و همچنین فضایی برای نگهداری لوازم جانبی است.

جاروبرقی سطلی صنعتی کارچر مدل NT 27/1 بدنه فایبرگلاس

مدل NT 27/1 توان مکش آلودگی‌های تر و خشک را دارد و برای استفاده در انواع محیط‌های تجاری قابل استفاده است.

به لطف دارا بودن ابعاد کوچک و وزن سبک، حمل این محصول به‌سادگی، امکان پذیر است.

این جاروبرقی مخزن ۲۷ لیتری و موتوری با قدرت ۱۳۸۰ وات دارد که نظافت را به کار آسانی بدل می‌کند.

 

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید