تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

ویژگی‌های جاروبرقی صنعتی

یک دستگاه جاروبرقی صنعتی چه ویژگی هایی دارد

دستگاه جاروبرقی صنعتی همانطور که از نامش پیداست در محیط‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. عموماً ساعت‌های کار طولانی و قدرت زیاد این دستگاه‌ها مورد انتظار است. لذا اولین تفاوت در این دسته از دستگاه‌های جاروبرقی در نوع موتور است. موتورهای جاروبرقی صنعتی دارای پره‌های بزرگ تر و تعداد بالاتر هستند تا بتوانند جریان هوا و قدرت مکش بیشتری ایجاد کنند.

نوع طراحی موتورهای صنعتی به گونه ای است که بتوانند هوای گرم تولید شده در اثر چرخش پره‌ها و عبور جریان برق در سیم پیچ‌ها ایجاد شده است را به سرعت خارج کند تا از گرم شدن موتور جاروبرقی صنعتی جلوگیری شود. دستگاه‌های مکنده با توجه به این تکنولوژی می‌توانند ساعت‌های طولانی کار کنند. علاوه بر آن، در زمان شروع به کار دستگاه جاروبرقی موتور با دور پایین‌تر شروع به چرخش می‌کند تا فشار اولیه کاهش یابد و در نتیجه موتور استهلاک کمتری داشته باشد.

جاروبرقی‌های صنعتی بنا به نوع محیط و کاربردی که برای آن در نظر گرفته شده، یک موتور، دو موتور و یا سه موتور دارند. در برخی موارد نیز از موتورهای با تکنولوژی توربینی برای مکنده‌ها استفاده می‌شود. موتورهای توربینی با توجه به تکنولوژی پیشرفته‌ای که دارند، توان کار پیوسته را دارند. حتی یک هفته مداوم بدون کوچکترین وقفه‌ای در کار فعالیت خود را ادامه دهند.

جاروبرقی مجتمع تجاری

یکی از مزایای جاروبرقی‌های دو و سه موتوره این است که توان کار با یک موتور را نیز دارند. در مواردی که به قدرت کمتر احتیاج است با جابجایی یا سوئیچ بین موتورها و استفاده نوبتی از آنها استهلاک جاروبرقی صنعتی را کمتر کرده و طول عمر موتورها نیز بالا می‌رود. از دیگر ویژگی‌های دستگاه‌های مکنده، می‌توان به نوع بدنه آنها اشاره کرد.

البته عموماً جنس بدنه دستگاه‌های مکنده، از استیل است. البته در مواردی که جابجایی سریع و متعدد برای جاروبرقی مورد نیاز است از جنس بدنه پلی اتیلن فشرده استفاده می‌شود که هم مقاومت بالایی دارد هم نسبتاً سبک است. لوله‌های خرطومی، لوله‌های متصل به نازل‌ها باید مقاومت بالایی داشته باشد تا در برابر آسیب‌های محیط‌های صنعتی مقاومت داشته باشند.

همچنین فیلترهای دستگاه مکنده صنعتی باید در برابر آلودگی‌هایی که در کارخانجات صنعتی وجود دارند، مقاوم باشند. در مقاله‌ای دیگر درباره فیلترهای جاروبرقی صنعتی توضیح داده شده است که لینک آن در ادامه آورده شده است:
https://karenco.net/article/انواع-فیلتراسیون-و-روش-های-نظافت-آن-ها/

این دستگاه‌های حرفه‌ای، محبوب و کاربردی قادرند زباله و آلودگی‌ها را هم در مخازن و هم در کیسه‌های مخصوص جمع کنند. کیسه‌های جاروبرقی دارای انواع مختلفی داشته که در نوع یک بار مصرف از جنس کاغذی می‌باشند و در نوع دائمی از جنس پارچه‌ای هستند. در مواردی که ذرات بسیار ریز در محیط وجود دارد، توصیه می‌شود در دستگاه از استفاده شود. با این کار عمل فیلتراسیون توسط پاکت و هم فیلتر انجام شود تا از نفوذ ذرات به واترجت‌ها و مکنده صنعتی جلوگیری شود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی با کارشناسان کارن تجارت تماس بگیرید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید