تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

جاروبرقی‌های صنعتی کارچر

جاروبرقی صنعتی کارچر

جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی صنعتی یکی از مهم‌ترین دسته‌بندی محصولات شرکت کارچر آلمان می‌باشد. شرکت کارچر تنوع بسیار بالایی در تولید مکنده صنعتی دارد. دستگاه‌های جاروبرقی تولیدکارچر را از چندین جهت می‌توان دسته‌بندی کرد. از سویی می‌توان آن‌ها را بر اساس حجم مخازن آن دسته‌بندی کرد. شرکت Kärcher دارای گستره‌ وسیعی از لحاظ حجم مخازن برای دستگاه‌های مکنده صنعتی می‌باشد.

در حال حاضر در دستگاه‌های مکنده صنعتی از ۷.۵ لیتر تا ۱۰۰ لیتر توسط شرکت کارن تجارت بهین در ایران عرضه می‌شود. مکنده‌های قدرتمند سری NT کمپانی کارچر (Kärcher) عمدتاً دارای دو نوع بدنه می‌باشند. بدنه‌های دستگاه‌های مکنده صنعتی در مقابل شرایط سخت محیط از خود پایداری و مقاومت نشان می‌دهند. بدنه‌ها از جنس پلی‌اتیلن و دیگری استیل ضد زنگ است.

جاروهای صنعتی برس‌دار سری CV

جارو های صنعتی برس‌دار سری CV از سری دستگاه‌های کلاس ایستاده برند کارچر آلمان است. از این دستگاه‌ها به منظور نظافت سطوح پرزدار فرش و موکت استفاده می‌شود. در این سری از دستگاه‌ها از برس‌های نرم و سخت با قابلیت تعویض استفاده می‌شود. برای نظافت ناحیه‌های با دسترسی سخت و مشکل این جاروها دارای یک خرطومی در عقب خود می‌باشند که به راحتی قادر هستید نظافت را به کل کاملاً حرفه‌ای انجام دهید.

دستگاه‌های مکنده صنعتی سری T

دستگاه‌های مکنده صنعتی سری T به جاروهای کم‌صدا مشهورند. این سری از دستگاه‌ها برای جمع‌آوری آلودگی‌های خشک و گرد و خاک مناسب هستند. ابعاد کوچک، وزن سبک و جنس بدنه محکم از ویژگی‌های بارز این دستگاه‌ها است. هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، کافی شاپ‌ها و مراکز تجاری از مشتریان بالقوه این دستگاه‌ها هستند.

جاروبرقی صنعتی کارچر سری IV

در جاروبرقی صنعتی کارچر سری IV کارچر بنا به نوع کاربردهای تخصصی و حتی اتصالات، تنوع بیشتری دارد و ضخامت بدنه و اتصالات در زباله‌هایی که در صنعت می‌باشد مانند براده‌های فلزات تغییر می‌کند. از جنبه‌ی دیگر جاروبرقی آب و خاک Kärcher را می‌توان از لحاط تکنولوژی موتور به دو دسته تقسیم‌بندی کرد. وکیوم‌های کارچر آلمان با موتور توربینی که جهت استفاده مداوم یا به اصطلاح دائم‌کار می‌باشد و مکنده صنعتی یا جاروبرقی آب و خاک با موتور بای‌پس که جهت مصارف گوناگون در صنعت بوده اما نه به صورت مداوم. بلکه باید در دوره‌های مختلف زمانی و در بازه‌های ۱ تا ۴ ساعت استفاده شود تا میزان کارایی دستگاه افزایش یابد. از جهت دیگر می‌توان تعداد موتورها را مبنای طبقه‌بندی برای دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی قرار داد. مکنده صنعتی سری iv با نام جارو برقی دائم‌کار یا وکیوم مداوم کار نیز شناخته می‌شود. سری iv دارای مدل‌های گوناگونی است که در بخش پایین این صفحه می‌توانید این مدل‌ها را مشاهده نمایید.

جاروبرقی دائم کار مدل IV 100/40

جاروبرقی دائم کار مدل IV 100/40 از برترین دستگاه‌های برند کارچر آلمان است. این دستگاه از موتور توربینی قدرتمند سه فاز ۴۰۰۰ وات برای انجام امور نظافتی بهره می‌برد. حجم مخزن در نظر گرفته شده برای این جاروبرقی سطلی ۱۰۰ لیتر است و مجهز به کلاس فیلتراسیون سری M است. جنس فیلتر دستگاه مکنده دائم‌کار مدل IV 100/40 نیز از نوع پلی‌استر نانوکربن است که با یک اهرم به راحتی نظافت می‌شود.

جاروبرقی صنعتی سری IVC

نوع خاصی از مکنده‌های کارچر به منظور استفاده در محیط‌های مستعد انفجار ساخته شده‌اند. این مکنده‌ها به شکلی طراحی و ساخته شده‌اند که هیچ‌گونه خطری را برای اینگونه محیط‌ها ایجاد نمی‌کنند. نمونه مدل‌های این سری از دستگاه‌های مکنده ضدانفجار عبارتند از: ivc 60/30 AP M Z22 و ivc 60/12 -1 EC H.

ویژگی‌های جاروبرقی صنعتی کارچر از لحاظ نوع موتور

دستگاه‌های جارو برقی یا مکنده Kärcher آب و خاک با موتور بای‌پس معمولاً در مدل‌های یک، دو یا سه موتوره تولید می‌گردند. بنا به نوع کاربرد هرچه نیاز به قدرت مکش بالاتر و جریان هوا بیشتر باشد بهتر است که از جاروبرقی آب و خاک قدرتمند با تعداد موتور بالاتر استفاده شود. دستگاه‌های مکنده کمپانی شهیر و معروف Kärcher آلمان را می‌توان از لحاظ نوع فیلتراسیون نیز طبقه‌بندی کرد. در سری NT سه نوع وکیوم نیز به لحاظ کاربرد و فیلتر وجود دارد. یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های دستگاه‌های وکیوم سه موتوره Kärcher آلمان، دستگاه جارو برقی آب و خاک NT 70/3 می‌باشد که دارای توان موتور مجموع (۳۶۰۰) یعنی هر موتور ۱۲۰۰ وات می‌باشد. همچنین این دستگاه دارای حجم مخزن زباله ۷۰ لیتری است.

جاروبرقی آب و خاک کارچر آلمان سری NT به لحاظ سری و کاربرد فیلتر

سری NT استاندارد جاروبرقی آب و خاک که برای آلودگی‌های معمولی استفاده می‌شود و کاربردهای عمومی در محیط‌های گوناگون در صنعت دارند. این سری دارای مدل‌های بسیار متنوعی است.

مکنده صنعتی پرقدرت سری NT دسته AP

این سری از دستگاه‌های مکنده کمپانی Kärcher آلمان برای جمع‌آوری مایعات مناسب می‌باشند و دارای فیلتراسیونی متناسب با این نوع کاربری می‌باشد. مکنده‌های دسته‌ AP دارای سیستم نیمه‌خودکار تمیز کننده فیلتر هستند.

وکیوم یا مکنده سری NT دسته‌ی Tact

این دسته از وکیوم‌های پرقدرت آب و خاک نیز به منظور جمع‌آوری آلودگی‌های بسیار ریز کاربرد دارند و دارای فیلتراسیون قدرتمندی می‌باشند که حتی ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرون را نیز فیلتر می‌کنند. البته سری Tact این وکیوم‌ها دارای سیستم خودکار پاک‌کننده‌ی فیلتر نیز است. نوع فیلتر، جنس بدنه، نوع نازل‌ها، میزان جریان هوا از موارد مهم و اساسی در انتخاب دستگاه‌های مکنده هستند. لذا انتخاب یک دستگاه وکیوم مناسب برای نیاز هر مشتری یک کار بسیار تخصصی بوده و پیشنهاد ما مشورت با کارشناسان شرکت کارن تجارت بهین به منظور انتخاب صحیح این دستگاه‌ها برای محیط خود است.

ویژگی‌های دستگاه جاروبرقی صنعتی قدرتمند برند Kärcher

تفاوت چشم‌گیر کارچر در ارزش برند و همچنین میزان فروش می‌تواند به روشنی تفاوت کیفی محصولات این کمپانی با سایر رقبا را نشان دهد. در زمینه تولید انواع مکنده قدرتمند آب و خاک به منظور استفاده در صنایع گوناگون نیز این کمپانی شهیر آلمانی سال‌ها است که در حال انجام ابداعات و نوآوری بوده تا بتواند سطح کیفی محصولات خود را بالاتر ببرد.

خدمات پس از فروش انواع دستگاه‌های مکنده قدرتمند Kärcher

شرکت Kärcher آلمان تمرکز ویژه‌ای بر روی ارائه خدمات پس از فروش محصولات خود در سراسر دنیا دارد. از همین روی تمامی نمایندگی‌های رسمی خود را ملزم به رعایت استانداردهای بسیار سختگیرانه خود در این زمینه می‌کند. تا هم در زمان گارانتی محصول و هم پس از آن در زمان ارائه خدمات پس از فروش بتواند به طور کامل رضایت مصرف‌کنندگان محصولات خود را جلب کند.

جاروبرقی‌های قدرتمند کارچر برای استفاده در صنایع در ایران

انواع مختلف دستگاه‌های نظافتی Kärcher از جمله انواع جاروبرقی و مکنده صنعتی، وکیوم قدرتمند یا جاروبرقی آب و خاک این شرکت در ایران توسط شرکت کارن تجارت بهین نمایندگی Kärcher آلمان عرضه و خدمات‌دهی می‌شود.

قیمت و خدمات پس از فروش جاروبرقی صنعتی کارچر در ایران

شرکت کارن تجارت بهین به عنوان نماینده رسمی و قانونی کارچر آلمان در ایران تمامی محصولات خود را اعم از دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی را با یکسال گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش به هم‌وطنان عزیز عرضه می‌کند. برای استعلام قیمت و خرید جاروبرقی صنعتی کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با تلفن ۰۲۱۵۴۰۹۱ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما به طور کامل شما را راهنمایی می‌کنند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

جلوگیری از بروز عفونت با فیلتراسیون مناسب

فیلترهای هپای ساخته شده توسط شرکت کرشر که در دستگاه تصفیه هوا و جاروبرقی‌ها تعبیه شده است، ذرات نامطلوب را حذف و بر کیفیت هوا تأثیر مطلوبی می‌گذارد.

بهداشت محیط چطور بهره‌وری را افزایش می‌دهد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در حوزه صنعت مورد بحث قرار می‌گیرد، بهره‌وری کارخانجات است. بهره‌وری یک کارخانه به موارد زیادی بستگی دارد. افراد همواره تلاش می‌کنند تا بتوانند بیشترین و بهترین نتیجه را از دستگاه‌ها و شرایط موجود بگیرند.

تاریخچه اسکرابر

اسکرابر اولین بار در حدود ۱۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار گرفت. این دستگاه نظافتی امروزه در جایگاهی قرار گرفته که نظافت بدون اسکرابر، بدون معنی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید