تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

نظافت صنایع الکترونیک با جاروبرقی صنعتی

دستگاه جاروبرقی صنعتی یک راه حل نظافتی در صنایع الکترونیک

جاروبرقی صنعتی کاربردهای نظافتی زیادی در صنایع الکترونیک دارد. یکی از ویژگی‌های صنایع الکترونیک، ماشین‌کاری فوق‌العاده دستگاه‌ها و تجهیزات حرفه‌ای برای تولید قطعات الکترونیکی است. به دلیل ساختار و شکل پیشرفته اجزا، صاحبان این صنایع به منظور تولید ضایعات کمتر نیاز دارند. علاوه بر اینکه از دستگاه و تجهیزات مراقبت نمایند، نیاز دارند که محیط را پاکیزه نگه دارند. زیرا، یکی از اصل‌های اساسی و مهم در این گونه صنایع می‌باشد. ضایعات بسیاری در صنعتی الکترونیک تولید می‌شود.

کسی که در این صنایع، صاحب کسب و کاری است، می‌بایست برای جمع کردن آلودگی‌ها و ضایعات گوناگون، از دستگاه جاروبرقی صنعتی استفاده کند. دستگاه‌های مکنده صنعتی همیشه به عنوان یک راه حل نظافتی در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس از تولید قطعات الکترونیک، ضایعات تولید شده محیط را آلوده کرده و باعث اختلال در فرآیند تولید می‌شود. جاروبرقی صنعتی پر قدرت، قادر به جمع آوری است این گونه ضایعات و آلودگی‌ها است. همچنین اگر در محیط آلودگی‌های مایع وجود داشته باشد، این دستگاه‌ها قادر به جمع آوری این آلودگی‌ها نیز هستند. اصطلاحاً به این دستگاه‌ها، جاروبرقی آب و خاک گفته می‌شود.

جاروبرقی صنعتی مجتمع تجاری

پیشنهاد ما به شما استفاده از دستگاه‌هایی دارای قدرت کافی، فیلتراسیون فوق‌العاده، بدنه مستحکم، قدرت مکش فوق العاده است. با این کار شما بهترین نتایج را خواهید گرفت. اصولاً مکنده‌ها دارای موتورهای بای پس و توربینی هستند. موتورهای دستگاه، مدت زمان محدودی توان کار کردن دارند. این دستگاه‌ها توان کار مداوم نداشته و به صورت تک، دو و سه موتوره موجود می‌باشد. نوع دیگری از دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی دارای موتور توربینی هستند. این دستگاه‌ها، قادرند به صورت مداوم و به صورت دائم کار کنند.

این دستگاه‌ها با توجه به ماهیت دائم کار بودنشان معمولاً در صنایع الکترونیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. وجود فیلتراسیون مناسب در دستگاه بسیار مهم است. زیرا، باعث می‌شود ذرات ریز جمع‌آوری شود و از بازگشت به محیط جلوگیری کنند. این مورد علاوه بر اینکه باعث افزایش طول عمر دستگاه می‌شود، سلامت کارمندان و کارکنان را هم حفط کرده و باعث حفظ بهداشت می‌شوند. مورد دیگر حجم مخازن جاروهای صنعتی است که از ۷ لیتر تا ۱۰۰ لیتر موجود هستند. در صنایع الکترونیک به روزانه آلودگی‌های زیادی تولید می‌شود. معمولاً از دستگاه‌هایی که دارای لیتراژ بالا هستند، استفاده می‌شود تا تعداد دفعات خالی کردن مخزن زباله کمتر شود.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید