تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کالری سوزاندن از طریق نظافت منزل

سوزاندن کالری با نظافت منزل

کالری سوزاندن از طریق نظافت

تصور کنید که تعطیلات پایان هفته است و خانه شما به نظافت نیاز دارد. البته شما کلاس ورزشی‌ هم دارید. پس چرا این دو را با هم ترکیب نکنید؟ نظافت منزل می‌تواند به اندازه ورزش کردن برای تناسب اندام شما مفید باشد و همین انگیزه شما را برای جاروبرقی کشیدن بیشتر می‌کند.

سوزاندن کالری با نظافت

نظافت منزل قدرت بدنی و استقامت شما را افزایش می‌دهد

انجام کارهای منزل مانند تمیز کردن پنجره‌ها یا پاک کردن زمین بدون وقفه و طولانی به طور خودکار باعث افزایش کالری سوزی می‌شود. دکتر پاتریک برنت، استاد دانشگاه علوم کاربردی آلمان در زمینه پیشگیری و مدیریت بهداشت، می‌گوید: “به عنوان مثال شخصی که ۸۰ کیلوگرم وزن دارد، در طول یک ساعت نظافت منزل درست به اندازه‌ دوچرخه سواری کالری می‌سوزاند (معادل تقریباً ۲۶۰ تا ۲۸۰ کیلوکالری در ساعت).

بنابراین صرف ۲ تا ۳ ساعت برای نظافت منزل در طول هفته در افزایش استقامت عمومی مؤثر است. خبر خوب اینکه، طبق یک مطالعه بین‌المللی، مردم در سراسر جهان به طور متوسط بیش از سه ساعت در هفته را به تمیز کردن (۳٫۲۰ ساعت) اختصاص می‌دهند.

نظافت خانه کالری سوز

مشخص کردن نقطه شروع و هدف

به گفته دکتر پاتریک برنت، سطح شروع و هدف تمرین همیشه در هر فعالیت ورزشی نقش دارد. “اگر می‌خواهید برای یک نیمه ماراتن تمرین کنید، حداکثر قدرت خود را افزایش دهید یا عملکرد دوی سرعت خود را بهبود ببخشید، مطمئناً کارهای خانه جایگزین مناسبی برای ورزش نیست. برعکس، افرادی که عادت به ورزش ندارند و فعالیت بدنی کمی در محل کار و اوقات فراغت دارند، می‌توانند با تمیز کردن منظم عملکرد بدنی خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند و برای سلامتی خود کاری انجام دهند، حتی اگر تأثیر آن چنان که انتظار می‌رود زیاد نباشد. در بدترین حالت، حداقل انجام کارهای منظم منزل به این معنی است که خانه شما همیشه تمیز و مرتب خواهد بود.”

سوزاندن کالری در خانه

اگر می‌خواهید در زمان نظافت منزل میزان اثربخشی حرکات خود را بیشتر کنید، می‌توانید کارهای نظافتی را با تمرینات ورزشی کلاسیک ترکیب کنید. در این‌ صورت جاروبرقی نقش مهمی دارد. به گفته پاتریک برنت، استفاده از جاروبرقی می‌تواند تمام عضلات شما را درگیر کند. برای سوزاندن کالری بیشتر در حین جاروبرقی کشیدن، به طور منظم پاهایتان را هم حرکت دهید. یک تمرین ساده و بسیار مؤثر، حرکت لانگ است که انجام آن در حرکات طبیعی شما حین جارو کردن بسیار آسان است.

حرکت ورزشی لانگ باعث تقویت عضلات ران، باسن، ساق پا و همچنین عضلات شکم و پشت می‌شود. طبق محاسبات، می‌تواند میزان کالری سوزی شما را در هر ساعت از ۲۶۴ به حدود ۴۰۰ کیلو کالری افزایش دهد. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، فرد مجبور است برای سوزاندن همین میزان کالری، یک ساعت روی دوچرخه ۱۰۰ وات رکاب بزند.

برای انجام این روال ورزشی/نظافتی به یک جاروبرقی سبک نیاز دارید که جابجایی آن آسان و بدون هیچ‌ خطری باشد. مثلا یک جاروبرقی بی‌سیم مثل VC 5 Cordless Premium از برند Kärcher می‌تواند بهترین شریک تمرینی شما باشد. جاروبرقی VC 5 Cordless Premium فقط ۶۲ سانتی متر است و وزنی کمتر از سه کیلوگرم دارد. بدون سیم است و به شما این امکان را می‌دهد که در سراسر خانه بدون هیچ محدودیتی حرکت کنید.

زمین‌شوی کارچر مدل FC 7 CORDLESS

زمین‌شوی کارچر مدل FC 7 CORDLESS از محصولات جدید کمپانی کارچر آلمان بوده که در سال ۲۰۲۰ طراحی و سپس به بازارهای جهانی معرفی شد. این زمین‌شوی به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد، یکی از بهترین دستگاه‌های زمین شوی در دنیا است.

بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix

این بخارشوی، نظافت عمیق بدون نگرانی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. از بخارشوی کارچر مدل SC 3 UPRIGHT EasyFix می‌توان برای نظافت آسان بر روی سطوح سخت استفاده کرد. EasyFix بودن دستگاه سبب می‌شود تا جداسازی و اتصال حوله به نازل تسهیل شود. مخزن این بخارشوی، در حین استفاده نیز قابلیت پر کردن دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 2 UPRIGHT EasyFix، توان تمیز کردن تمامی سطوح را دارد. این مدل بخارشوی، توان از بین بردن ۹۹.۹۹۹٪ ویروس کرونا و ۹۹.۹۹٪ از باکتری‌های معمول خانگی را دارد. گرم شدن بخارشوی تنها چند ثانیه طول می‌کشد و بلافاصله آماده استفاده است.

زمین‌شوی شارژی کارچر مدل FC 3 CORDLESS (EWM2)

زمین‌شوی شارژی کارچر مدل FC 3 CORDLESS به راحتی آلودگی‌های سطوح کف را از بین برده و سطح را خشک می‌کند. این دستگاه بدون نیاز به کشاندن سطل به اطراف توان نظافت محیط را دارد.

بخارشوی کارچر مدل SC 1 EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 1 EasyFix، طراحی جمع و جور داشته و برای نظافت سریع فضاهای نسبتا آلوده دستگاه مناسبی محسوب می‌شود. نازل EasyFix دستگاه، امکان جارو کشیدن سطوح کف را نیز امکان پذیر می‌کند.

بخارشوی کارچر مدل SC 3 EasyFix

بخارشوی کارچر مدل SC 3 یک دستگاه نظافتی بسیار کارآمد برای استفاده در منزل می‌باشد. این بخارشوی بدون استفاده از مواد شوینده، محیط را کاملا تمیز می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید