تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

ویژگی‌های یک جاروبرقی صنعتی خوب و کاربردی چیست؟

ویژگی یک جاروبرقی صنعتی خوب

ویژگی‌های یک جاروبرقی صنعتی خوب برای ارائه بهترین عملکرد در تمیزکاری

جاروبرقی‌های صنعتی، دستگاه‌هایی بسیار قدرتمند و مستحکم بوده و بر اساس نیاز مشتری طراحی شده است. اگر مشتری به تجهیزات خاصی نیاز داشته باشد، می‌تواند از طیف جاروبرقی‌های صنعتی موجود دستگاه مورد نظر را انتخاب کند. اما یک جاروبرقی صنعتی خوب چه ویژگی‌هایی داشته و کدامیک مناسب کار شماست؟ راهنمای زیر را بخوانید که به شما در انتخاب جاروبرقی صنعتی خوب و مناسب کمک می‌کند و برای شروع سوالات زیر را از خود بپرسید.

جاروبرقی صنعتی سری cv

کاربری جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی‌های صنعتی که قابلیت‌ها و ویژگی‌های متناسب با نیاز مشتری دارند، باعث ارائه عملکرد بهتر و افزایش رضایت مشتری می‌شوند. از جمع کردن دانه‌های کوچک پودری تا ذرات بزرگتر مانند براده‌های فلزی توسط جاروبرقی در تصمیم شما تأثیرگذار خواهد بود. پس در نتیجه هر چه بیشتر راجع به نیاز خود اطلاع داشته باشید، تصمیم‌گیری آسان‌تر خواهد بود. چه نوع اقلامی را با این جاروبرقی صنعتی جمع خواهید کرد؟

در اینجا شما لیستی از اقلام و مواد رایج که توسط جاروبرقی‌های صنعتی جمع می‌شوند، آورده شده است:

  • تکه‌های فلزی
  • تراشه‌های فلزی
  • خنک‌کننده‌ها
  • گرد و غبار
  • پودر رنگ
  • آرد و ادویه‌جات
  • تکه‌های مواد غذایی
  • خاک اره
جاروبرقی خانگی کرشر

شناخت کامل محیط اطراف به شما در تصمیم‌گیری بهتر در مورد انتخاب و نوع عملکرد مورد نیاز جاروبرقی خود، کمک خواهد کرد. آلودگی‌هایی که می‌خواهید مکش کنید، چه اندازه‌ای دارند؟ آیا قابل اشتعال هستند؟ دانستن این اطلاعات نه تنها به شما در تصمیم‌گیری درست کمک می‌کند، بلکه از وقوع صدمات و خطرات در حین انجام کار نیز جلوگیری می‌کند. اگر یک لوله در محل کار شما بترکد چگونه با یک جارو دستی و تی قادر خواهید بود آب جاری شده را جمع آوری کنید. این روش تا چه اندازه مؤثر خواهد بود؟ این مثال دقیقا همان چیزی است که تجربه استفاده از یک جاروبرقی مناسب را منحصر به فرد می‌کند.

مدل‌های متعدد جاروبرقی برای نظافت مواد خاص موجود بوده که باعث می‌شود تمیزی محیط مورد نظر به یک سطح مطلوب برسد. تعیین نوع کاربری این اقلام باعث می‌شود تا بتوانید به سرعت و متناسب با انتظار و نیازتان تصمیم بگیرید که به یک جاروبرقی خشک یا مرطوب نیاز دارید. هر دو جاروبرقی خشک و مرطوب یک هدف دارند و آن هم ایجاد یک مکش قوی برای جمع کردن آلودگی‌های محیط است. برای این منظور، جاروبرقی‌های خشک دارای یک سیستم ویژه برای بلند کردن و جمع آوری قطعات سبک تر هستند. جاروبرقی‌های مرطوب از طرفی دیگر از پمپ‌های سنگین‌تر برای جمع آوری مایعات سنگین‌تر و متراکم استفاده می‌کنند.

در زیر نکاتی برای دستیابی به بهترین نتایج به هنگام جمع‌آوری پسماند مایع با استفاده از جاروبرقی صنعتی آورده شده است:

  • مطمئن شوید که جاروبرقی مرطوب یا خشک، مجهز به یک دکمه قطع مایع است.
  •  پس از هر بار استفاده، به سرعت محفظه جاروبرقی را تخلیه کنید. در صورت انجام ندادن این کار، بازدهی جاروبرقی کاهش یافته و با مشکل مواجه خواهید شد.

اگر نیاز اصلی شما استفاده از جاروبرقی در یک محیط خشک است، از خریدن جاروبرقی ترکیبی اجتناب کنید. چرا که به هر دو حالت خشک و مرطوب نیاز نخواهید داشت.

جاروی آب و خاک

فیلترهای جاروبرقی صنعتی

یکی از سؤالات رایج هنگام خرید جاروبرقی‌های صنعتی برای محیط‌های خشک، در خصوص فیلتر است. فیلترهای قوی موجب می‌شوند که دستگاه قطعات کوچکتر را جمع آوری کند. وابسته به محیط و نوع کاربری شما، این کار ممکن است به یک فیلتر HEPA استاندارد یا در برخی موارد یک فیلتر ULPA به منظور آلاینده زدایی نیاز داشته باشد.

جاروبرقی آب و خاک کرشر

انتخاب فیلتر مناسب: HEPA در مقابل ULPA

فیلترهای HEPA

طبق گزارشات OSHA، فیلتر هوای HEPA یا هر فیلتر با بازدهی بالای دیگر به عنوان یک فیلتر برای زدودن قطعات با قطر ۰.۳ میکرومتر با بازده ۹۹.۹۷٪ تعریف می‌شود. این اندازه کوچکتر از دانه قهوه یا حتی یک دانه فلفل قرمز بوده که اندازه‌ای در حدود ۶۱۵ میکرومتر دارد. فیلترهای HEPA برای جذب مواد میکروسکوپی مانند گرد و غبار و سایر ذرات معلق در هوا که برای سلامت انسان و محیط زیست مضر هستند، ساخته شده‌اند. به همین دلیل این فیلترها به طور گسترده در محیط‌های درمانی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جاروبرقی صنعتی موزه

فیلترهای ULPA

این فیلتر یا هر فیلتر با نفوذپذیری پایین، از فیلترهای HEPA کارآمدی بیشتری داشته و برای زدودن قطعات با قطر ۰.۱۲ میکرومتر با بازده ۹۹.۹۹٪ طراحی شده‌اند. کیفیت بالای فیلترهای ULPA با فیلتر کردن با سرعت پایین قابل دستیابی هستند که سرعتی کمتر از ۰.۰۲۵ میکرومتر در ثانیه دارند و در این سرعت فرصت کافی برای ورود هوا به درون اجزای فیلتر فراهم می‌شود. فیلترهای ULPA برای تمیزکاری اتاق‌ها در اماکن تمیز یا موقعیت‌هایی که تمیزکاری امری مهم و بحرانی محسوب می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما در نهایت می‌توان گفت که انتخاب جاروبرقی مناسب برای استفاده در هر محیط نیاز به دید کارشناسی و در نظر گرفتن همه عوامل دارد. به همین جهت توصیه می‌شود به منظور انتخاب دستگاه مناسب برای محیط مورد نظر خود، با کارشناسان مجرب کارن تجارت تماس حاصل فرمائید.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل T11/1 Classic با فیلتر HEPA

جاروبرقی صنعتی T11/1 Classic HEPA دارای فیلتر HEPA 14 است. این جاروبرقی صنعتی، استحکام بالایی دارد، بادوام و مقرون به صرفه است. موتور ۸۵۰ واتی این مدل، نظافت فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

جاروبرقی صنعتی مدل T 10/1

جاروبرقی خاک قدرتمند، و بسیار مقاوم T 10/1. برای نیازهای صنایع هتلداری، صنایع غذایی و نظافت ساختمان های تجاری مورد استفاده است.

جاروبرقی صنعتی مدل T 8/1 Classic

جاروبرقی صنعتی مدل T 8/1 Classic با عملکرد بسیار عالی  و وزن سبک از جمله جاروهای صنعتی سبک و بسیار پر کاربرد است که کارچر تولید کرده و بسیار مقرون به صرفه است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید