تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

مزایا و کاربردهای جاروبرقی صنعتی سه‌موتوره

جاروبرقی صنعتی سه موتوره

ویژگی‌های بارز انتخاب جاروبرقی صنعتی سه موتوره

قبل از بررسی ویژگی‌های جاروبرقی صنعتی سه موتوره نظیر ظرفیت مخازن و نوع فیلتر، ابتدا می بایست بدانیم دستگاه جاروبرقی صنعتی سه موتوره دقیقاً چه کاری قرار است انجام دهد. اینکه جاروبرقی صنعتی سه موتوره برای جارو کردن مواد پودری مورد نیاز است یا گرد و خاک یا حتی مایعات، یا اینکه آیا ماده خطرناکی در محیط وجود دارد یا خیر.

در واقع با جواب دادن به این سؤالات، می‌توانید دامنه انتخاب خود را جهت خرید یک جاروبرقی محدودتر کرده و در زمان صرفه جویی کنید. دستگاه‌های جاروبرقی سه موتوره صنعتی همانطور که از نامشان پیداست با سه موتور که می‌تواند همزمان فعال یا به صورت انتخابی فعال شود کار می‌کنند. این مزیت بسیار کاربردی است. تصور کنید نیاز به نظافت محیط نسبتاً وسیعی دارید که نیازمند نظافت بی وقفه است. در این حالت اگر شما از مکنده صنعتی تک موتوره که در بازار رایج است استفاده کنید.

مجبور به خاموش کردن و استراحت دادن به موتور مکنده این دستگاه هستید که از بازدهی نظافت شما می‌کاهد، برای این محیط‌ها دستگاه مکنده صنعتی سه موتوره به کمک شما می‌آید، شما می‌توانید با یک موتور فعال در لحظه فرآیند نظافت را پیش ببرید و هر زمان که دستگاه نیاز به استراحت داشت موتور دستگاه را خاموش کرده و از موتور دوم و یا موتور سوم این دستگاه استفاده نمایید. این نوبت بندی می‌تواند کارآیی و بازدهی نظافت شما را چندین برابر کند.

جاروبرقی صنعتی سری cv

نکات مهم خرید جاروبرقی صنعتی

نکاتی که  در انتخاب جاروبرقی صنعتی باید مد نظر قرار داد به شرح ذیل است:

  • مطابقت با استانداردهای نظارتی
  • استفاده مداوم یا متناوب از جاروبرقی صنعتی
  • ظرفیت مخزن جاروبرقی صنعتی
  • نوع فیلتر دستگاه
  • کاربردهای خاص
  • لوازم جانبی
  • نوع ضمانت و خدمات پس از فروش

هرکدام از این موارد را در ادامه به اختصار توضیح خواهیم داد.

جاروبرقی صنعتی سری nt tact

مطابقت با استانداردهای نظارتی

در بیشتر صنایع مانند صنایع غذایی و داروسازی، نظافت محیط نیازمند رعایت ملزومات مشخصی می باشد. بر طبق استاندارد های موجود در صنایع غذایی، در همه فرآیند ها می بایست آنالیز خطرات احتمالی انجام شود. در صنایع داروسازی، از استاندارد مشخص این صنعت بایستی پیروی نمود تا روند فرآیند تولید به خوبی صورت بپذیرد. در دیگر صنایع نیز استانداردی وجود دارد که براساس آن، تاسیسات هر مجموعه صنعتی می بایست از هرگونه گرد و خاک قابل احتراق پاکسازی شود.

اکثر این استانداردها، صنایع مختلف را ملزم به استفاده از مدل خاصی از دستگاه مکنده صنعتی می‌نمایند. در صورت عدم تطابق با استانداردها، صنایع با جرایم بسیار سنگین مواجه خواهند شد. نوعی جاروبرقی ضد انفجار با بدنه مقاوم نیز وجود دارد که ممکن است در این موارد به کار این صنایع بیاید.

جاروبرقی مجتمع تجاری

استفاده مداوم یا متناوب از جاروبرقی صنعتی

در مورد استفاده مداوم یا متناوب دستگاه جارو برقی نیز در بالا بحث کردیم ، از مدل های تک موتوره تا مکنده های صنعتی سه موتوره بسته به شرایط و وسعت محیط استفاده می شود.

ظرفیت مخزن جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی های صنعتی با توجه به ظرفیت مخزن خود، در مدل های مختلفی تولید شده اند. در صورت خرید جاروبرقی با مخزن بسیار بزرگ، بازدهی کار کاهش می یابد و از طرف دیگر، اگر مخزن مکنده بسیار کوچک باشد، زمان بیشتری جهت تحلیه مخزن می بایست صرف شود.

جاروبرقی فیلتر هپا

نوع فیلتر دستگاه

معمولا در کاربرد های صنعتی از فیلترهای هپا یا ULPA استفاده می‌شود. فیلترهای هپا، تا ۹۹.۹۷ درصد ذرات را با ابعاد حداقل ۰.۳ میکرون را جمع‌آوری می‌کنند. فیلترهای ULPA نیز قادرند ۹۹.۹۹۹ درصد ذرات تا ابعاد ۰.۱۲ میکرون را جمع آوری کنند. با مراجعه به بخش مقالات شما می‌توانید اطلاعات کامل تری در زمینه فیلتر هپا به دست آورید.

کاربری‌های خاص

متناسب با نوع مآلودگی که در محیط وجود دارد، باید جارویی با همان کاربری مناسب انتخاب شود تا از خطرات جانی و مالی ناشی از آن محیط و مواد جمع آوری شده جلوگیری شود.

جاروی آب و خاک

لوازم جانبی جاروبرقی صنعتی

هر دستگاه نظافت صنعتی قطعا دارای لوازم جانبی مختص خود برای محیط ها و سطوح مختلف است که بدون این لوازم دشواری های زیادی برای نظافت آنها وجود دارد. برای صنایع ذوب آهن یا صنایعی که با حرارت مستقیم یا بالا در ارتباط هستند منطقا به لوله ها و نازل هایی هستند که بتواند به این سطوح دسترسی داشته باشد.

به طور کل مکنده سطلی یا مکنده صنعتی سه موتوره می تواند بهترین انتخاب برای محیط هایی با آلاینده ها یا مواد سمی و خطرناک و حتی محیط هایی با امکان انفجار باشد.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 30/1 یک دستگاه حرفه‌ای برس دار بوده به منظور نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش هایی مانند فرش و یا موکت،‌ استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل CV 38/2، زمین‌شوی حرفه‌ای برس دار برای نظافت محیط‌هایی که دارای کفپوش مانند فرش و یا موکت هستند استفاده می‌شود.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل BVL 5/1 Bp Pack

جاروبرقی صنعتی مدل BVL 5/1 Bp Pack برای نظافت فضاهای باریک مناسب است. کوله پشتی فوق سبک و قدرتمند بوده و از مواد بسیار مقاوم ساخته شده است.

جاروبرقی صنعتی کارچر مدل T11/1 Classic با فیلتر HEPA

جاروبرقی صنعتی T11/1 Classic HEPA دارای فیلتر HEPA 14 است. این جاروبرقی صنعتی، استحکام بالایی دارد، بادوام و مقرون به صرفه است. موتور ۸۵۰ واتی این مدل، نظافت فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

جاروبرقی صنعتی مدل T 10/1

جاروبرقی خاک قدرتمند، و بسیار مقاوم T 10/1. برای نیازهای صنایع هتلداری، صنایع غذایی و نظافت ساختمان های تجاری مورد استفاده است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید