تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

همه‌چیز درباره اسکرابرها + معرفی بهترین اسکرابر کرشر

همه چیز درباره اسکرابرها

اسکرابرهای کرشر، دستگاهی مناسب برای نظافت کامل کف هستند. استفاده از اسکرابر کرشر نه تنها باعث افزایش بهره‌وری اپراتور و کم شدن هزینه نظافت محیط شده، بلکه به کاهش خطرات لغزش و سقوط نیروی خدماتی کمک می‌کنند و باعث می‌شوند سطح کف کاملا تمیز به نظر برسد‌.

کدام اسکرابر مناسب محیط من است؟

وقتی صحبت از نظافت می‌شود، هیچ محیطی برای دستگاه‌های نظافتی کرشر خیلی بزرگ یا کوچک نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هریک از اسکرابرهای کارشر ادامه متن را مطالعه و دستگاهی را پیدا کنید که برای چالش‌های نظافت محیط شما منحصر به فرد باشد.

اسکرابر هدایت شونده

اسکرابر دستی

این اسکرابرها متنوع‌ترین نوع اسکرابرها هستند. این کف‌شوی‌های ابتکاری برای تمیز کردن مناطق متوسط تا بزرگ تا ۲۸۰۰۰ فوت مربع در ساعت به طور کارآمد ایده‌آل هستند.

BD 43/25 C Bp
BD 50/50 C Classic Bp
B 60 W Bp

اسکرابر کوچک کرشر

اسکرابر دستی کوچک

دستگاه‌های کف‌شوی جمع و جور برای شستشوی روزانه مناطق تا ۱۵۰۰۰ فوت مربع در ساعت ایده‌آل هستند. این طراحی برنده جایزه طراحی نوآورانه شده که می‌تواند مؤثرترین عملکرد را در نظافت روزانه به شما ارائه دهد.

BR 30/4 C
BR 35/12 C Bp

اسکرابر سرنشین دار کرشر

اسکرابر سرنشین‌دار

اسکرابرهای سرنشین‌دار بیشترین قدرت و راحتی در نظافت را ارائه می‌دهند. این ماشین‌های مقاوم که برای مصارف صنعتی طراحی شده‌اند قادرند تا ۶۴،۵۰۰ فوت مربع در ساعت را تمیز کنند‌.

BD 50/70 R BP
B 150 R Bp
B 250 R Bp
B 300 R I

اسکرابر ایستاده کرشر

اسکرابر ایستاده

دستگاه‌های شستشوی کف ایستاده در مقایسه با دستگاه‌های اسکرابر دستی، بهره‌وری را پنجاه درصد افزایش می‌دهند. نیاز به تمیز کردن هر نوع محیطی که باشد، کرشر یک اسکرابر ایستاده دارد که می‌تواند متناسب با آن باشد‌.

اسکرابر کف کرشر (کارچر) به طور کامل خاک، گرد و غبار و بقایای آلودگی بر روی سطوح سخت را در یک بار عبور از بین می‌برد و باعث می‌شود سطوح بلافاصله خشک، تمیز و ایمن باشد. از تمیز کردن، تعمیر و نگهداری گرفته تا تمیز کردن عمیق و زدودن آلودگی‌ها، یک اسکرابر K cleaningrcher هربار عملکرد نظافت عالی را ارائه می‌دهد، ضمن افزایش بهره‌وری نظافت، سلامتی و ایمنی را در کسب و کار شما بهبود می‌بخشد.

طرز کار اسکرابر

برس استوانه‌ای و دیسکی

اگر می‌خواهید لکه و آثار مواد روغنی و چربی را برداشته یا آلودگی‌ها را از بین ببرید، اسکرابرهای کرشر با دو سری مختلف برس برای انجام این کار بسیار مناسب و کارآمد هستند. دیسک‌ها در سطوح صاف بهترین عملکرد را داشته، در حالی که برس‌های غلتکی ۱۰ برابر فشار پایین‌تر ایجاد می‌کنند تا عمیق‌تر تمیز شوند.

غلتک اسکرابر

برس‌های استوانه‌ای

اسکرابرهای دارای برس استوانه‌ای به ویژه به دلیل سرعت برس و فشار زیاد، برای تمیز کردن گسترده سطوح کثیف بسیار مناسب هستند. این فناوری سر برس در صورت وجود آلودگی درشت مزایای بیشتری نیز دارد. ذرات توسط غلتک‌های ضدچرخش جمع شده و به یک مخزن زباله منتقل می‌شوند.‌

برس اسکرابر

برس‌های دیسکی

از اسکرابرهای کرشر با سر برس دیسکی برای تمیز کردن روزانه محیط با آلودگی‌های کمتر استفاده می‌شود. این دستگاه کف‌شوی گزینه‌ای عالی برای سطوح صاف و در مناطق حساس به سر و صدا از جمله بیمارستان‌ها، هتل‌ها و رستوران‌ها است.

فناوری نوآورانه تجهیزات نظافتی

راهنمای اسکرابر

کدگذاری نقاط برای سهولت استفاده

کاربران به لطف بخش‌های کدگذاری شده روی دستگاه می‌توانند به سرعت ببینند که چه چیزی برای کار لازم است. این کار استفاده و نگهداری از دستگاه را ساده می‌کند. برای اپراتوها از رنگ زرد و برای تکنسین‌های خدمات از رنگ خاکستری استفاده شده است.

کارکرد اسکرابر

عملیاتی ساده و ایمن

انتخاب یک برنامه نظافتی مناسب به لطف صفحه عملیاتی EASY! ساده است. نمای واضح و یک نگاه از طریق پیکتوگرام‌ها استفاده از دستگاه را برای همه آسان کرده و همچنین نیاز به آموزش کاربر را کاهش می‌دهد.

کار با اسکرابر کرشر

جلوگیری از استفاده نادرست

از استفاده نادرست از دستگاه جلوگیری کنید. اپراتور به سرعت کار با این دستگاه‌های را یاد می‌گیرد. به کمک سیستم (KIK) سرعت ماشین، فشار برس و دوز آب و مواد شوینده را می‌توان برای هر اپراتور تنظیم و از کارآیی نظافت بهینه اطمینان حاصل کنید.

بهترین اسکرابر

کاهش مصرف آب و مواد شوینده

به کمک سیستم K efficiencyrcher’s eco! که باعث کاهش مصرف انرژی، آب و مواد شوینده می‌شود، با هزینه کمتری به موارد بیشتری دست پیدا کنید. ساییدگی و آسیب‌دیدگی دستگاه را کاهش داده و میزان صدای آن را پایین بیاورید، همه اینها با چرخاندن یک دکمه امکان‌پذیر است.

شستشوی اسکرابر

افزایش بهره‌وری از طریق نوآوری

پر کردن خودکار به این معنی است که شما می‌توانید اسکرابرهای کرشر را به راحتی به منبع تغذیه وصل کنید و اجازه دهید تا هنگام پر شدن مخزن به طور خودکار متوقف شود و باعث کاهش زمان اپراتورهای شما شود. ویژگی شستشوی مخزن باعث می‌شود که دستگاه پس از استفاده و عدم تماس اپراتور با آب کثیف، سریع و کامل تمیز شود.

مخزن اسکرابر

هزینه کمتر و سازگاری بالا با محیط‌زیست

به لطف سیستم Dose که به طور خودکار و دقیق مقدار صحیح مواد شوینده را برای بطری داخل مخزن اندازه‌گیری می‌کند، دیگر محاسبه دستی مقدار مواد شوینده برای استفاده لازم نیست.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 530 Bp

دستگاه اسکرابر سرنشین‌دار مدل BD 530 Bp دستگاهی است که با کمک باتری کار می‌کند. این دستگاه با استفاده از برس دیسکی خود نظافتی عمقی را برای کاربر امکان پذیر می‌کند.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 40/25 C Bp

دستگاه اسکرابر خشک کن BD 40/25 C Bp یک دستگاه سرنشین‌دار است که برای نظافت عمقی، پاکسازی گاه به گاه و نظافت سریع استفاده می‌شود. کارایی این دستگاه اسکرابر بسیار راحت بوده و طراحی جمع و جوری دارد. علاوه بر آن به دلیل طراحی ارگونومیک دستگاه، جابجایی دستگاه در محیط به راحتی انجام می‌گیرد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید