تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

واترجت‌های سری HD

واتر جت های سری HD

واترجت سری HD کرشز

شرکت کرشر آلمان با شناخت کامل و جامع خود از صنایع مختلف و نیازهای نظافتی آنان سعی در ارائه دستگاه‌هایی دارد که حداکثر کارایی را داشته باشند. در این نوشتار کوتاه اطلاعات مختصری درباره واترجت‌های سری HD کرشر آلمان ارائه می‌شود.

ویژگی‌های طراحی

واترجت آب سرد سری HD کرشر با طراحی جدید و بسیار کارآمد خود سطح نوینی از کارایی را ارائه می‌دهند.پمپ‌های با تکنولوژی جدید، فیلتراسیون آب، صرفه جویی در مصرف آب و همچنین طراحی ارگونومیک و ساده واترجت سری HD از دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌ها می‌باشد.

پمپ‌های نوین

از معضلات جدی که معمولا در محیط‌های صنعتی و در کار با دستگاه‌های مختلف وجود دارد، نفوذ گرد و خاک و آسیب رسیدن به پمپ می‌باشد، از همین روی پمپ واترجت‌های سری HD به شکلی طراحی و ساخته شده است که از نفوذ گرد و خاک به درون آن جلوگیری شود. همچنین سیستمی مناسب جهت جلوگیری از رسیدن حباب به پمپ (کاویتاسیون) که باعث آسیب دیدن پمپ می‌شود، در این دستگاه تعبیه شده است.

تفنگی ارگونومیک و با کارآیی بالا

تفنگی دستگاه‌های واترجت صنعتی از مهمترین اجزاء آن می‌باشد. زیرا اپراتور به شکل پیوسته و گاهی برای زمان‌های طولانی با آن کار خواهد کرد. به همین دلیل تفنگی‌های جدیدی که karcher آلمان که برای واترجت‌های سری HD خود طراحی کرده، بسیار سبک و مناسب برای کار کردن طولانی مدت است. این تفنگی‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که با برداشتن فشار از روی تفنگی کارواش صنعتی فشار آب درون شلنگ قطع می‌شود.

وزن کم به منظور سهولت در جابجایی

در محل‌های صنعتی نیاز به جابجایی دستگاه‌ها امری همیشگی و طبیعی می‌باشد. اما این موضوع معمولا جزو مشکلات دستگاه‌ها به حساب می‌آید. به منظور پاسخگویی به این نیازها واترجت‌های کارچر با وزن حداقلی و چرخ‌های مناسب و روان طراحی و ساخته شده‌اند. ابعاد این محصولات نیز کاملا مناسب و برای جابجایی آسان طراحی شده است.
کارچر آلمان (بزرگترین و مهمترین تولیدکننده انواع دستگاه نظافت صنعتی در جهان)، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کرشر در ایران تعیین کرده است.

  1. واترجت برقی
  2. واترجت آب گرم
  3. واترجت بنزینی
  4. جتواش آبگرم کرشر
  5. کارواش کارچر
  6. واترجت تک فاز
  7. واترجت سه فاز
  8. کارواش آبگرم
  9. جت واش‌های کارچر

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید