تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه‌های سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای مکان‌هایی مانند خانه سالمندان، اولویت دارد. فارق از این که در مجموعه کار می‌کنید یا از افراد سالمند و ناتوان در منزل مراقبت و پرستاری می‌کنید، نظافت و پاکیزگی را می‌توان اصل اول و بسیار مهمی دانست. نظافت و پاکیزگی برای سلامتی افراد، اهمیت ویژه‌ای دارد. در این مقاله، چند روش مفید برای حفظ نظافت در خانه سالمندان یا منزل اشاره می‌کنیم:

انجام نظافت برنامه‌ریزی شده و منظم

اجرای یک برنامه منظم، دقیق و برنامه‌ریزی شده برای اطمینان از تمیزی اتاق‌ها، لازم و ضروری است. اجرای یک سیاست برنامه‌ریزی شده در انجام کارها به شما در انجام اهداف خود کمک بزرگی خواهد کرد. افرادی که مسئول بخش خدمات و نظافت مجموعه هستند، می‌بایست وظیفه خود را به درستی انجام داده و در صورت عدم توجه، مسئول خواهند بود.

انجام بازرسی‌های منظم

فردی که مسئولیت بررسی نظافت اتاق‌ها را بر عهده دارد، برای اینکه امور نظافتی به شکل صحیح و استاندارد انجام شود، باید بازرسی‌های لازم را انجام دهد. گاهی برخی مکان‌ها مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام به چند بار نظافت در روز احتیاج دارد که با بازرسی‌های منظم می‌توان آن را تشخیص داد.

آموزش کارکنان

هر شخص باید اهمیت نظافت را بدون توجه به مسئولیتی که دارد، درک کند. علاوه بر آن، جلساتی در رابطه با نظافت و بهداشت در محیط‌های حساس مانند خانه سالمندان باید برگزار شود که از طریق آن به کارکنان آموزش داده شده و بتوان آنها را با این استانداردها آشنا کرد. افرادی که در این حیطه آموزش دیده باشند، توان حل کردن هر مشکلی که در مسئله نظافت و بهداشت مجموعه اتفاق بیافتد را دارند. حتی در زمان خرید دستگاه تخصصی نظافتی نیز یادگیری آموزس‌های لازم ضروری است.

بهبود استاندارد و بهداشت با سرمایه‌گذاری بر روی تجهیزات حرفه‌ای نظافتی

در گذشته نظافت اتاق‌های خانه سالمندان، با استفاده از روش‌های قدیمی نظافتی انجام می‌شد. اما این روش‌ها دیگر کاربردی ندارند. امروزه صاحبان مجموعه تمرکز خود را بر روی تجهیزات مکانیزه نظافتی گذاشته و سرمایه گذاری می‌کنند. این تجهیزات نظافتی نه تنها سرعت نظافت را افزایش می‌دهند، بلکه کیفیت و دقت را بالا می‌برند. دستگاه‌هایی مانند زمین‌شوی، بخارشوی، جاروبرقی صنعتی، واترجت، فرش، موکت و مبل‌شوی نمونه‌هایی از این تجهیزات مکانیزه هستند.

نظافت فضاهای اشتراکی و ورودی‌های ساختمان

نظافت سریع و کارآمد در فضاهای مشترک و ورودی‌ها اجازه می‌دهد تا فضایی دلنشینی را برای ملاقات کنندگان و ساکنین فراهم می‌کند. شرکت کرشر، دستگاه‌های نظافتی متنوعی را ارائه می‌دهد. این دستگاه‌ها به شما امکان از بین بردن لکه‌ها، آلودگی‌ها در مسیرهای ورودی و راهروها را میسر می‌کند. کرشر گزینه‌های کارآمدی را به مشتری ارائه می‌کند تا بتوان بهترین شرایط را برای محیط خانه سالمندان ایجاد کنید.

ساکنین خانه‌های سالمندان، از نظافت حاصل از جاروبرقی، اسکرابر و دیگر دستگاه‌های نظافتی کرشر راضی هستند. کرشر همواره بهداشت را در اولویت قرار داده و مسیرهای اصلی رفت و آمد را همواره تمیز نگه می‌دارد.

نظافت ورودی‌ها

استخر و مرکز تناسب اندام

مرکز سلامت و تناسب اندام باید در اولویت ساکنین این مراکز قرار داشته باشد. هدف ما فراهم کردن ایمن و مؤثر دستگاه‌های نظافتی برای افراد است. استفاده از بخار برای تمیز کردن باعث از بین رفتن میکروب‌ها شده و استفاده از اسکرابر  باعث می‌شود فضای نظافت شده زودتر آمادگی استفاده را داشته باشد.

این مکان‌ها باید عاری از هرگونه بیماری و آلودگی بوده و خبری از وجود میکروارگانیسم‌ها در محیط نباشد. با استفاده از دستگاه‌های تخصصی نظافتی، فضا به سرعت تمیز شده و هرگونه میکروب و ویروس از بین می‌رود. دستگاه‌های بخارشوی بدون استفاده از هرگونه مواد شیمایی فضا را تمیز و محیای استفاده می‌کند.

اسکرابر B 40، یک دستگاه بی صدا است که مطابق نیازهای  نظافتی شما عمل می‌کند. حالت مکش آب به شما اجازه می‌دهد تا به سرعت مایعات را از سطوح کف جمع آوری کرده که از زمین خوردن جلوگیری می‌شود. در صورت استفاده از دمنده هوا فضا با سرعت بیشتری خشک می‌شود.

نظافت استخرها و مراکز تناسب اندام

اتاق غذاخوری

اتاق غذاخوری شما جایی است که سرگرمی‌ها اتفاق می‌افتد. تجهیزات ساده، قدرتمند و جمع و جور به شما زمان بیشتری برای لذت بردن از فعالیت با افراد ساکن و خانواده‌هایشان در یک فضای بهداشتی را ممکن می‌کند. داشتن فضایی برای انجام فعالیت‌های مختلف، نیازمند تجهیزات نظافتی ایت که امکان تغییر سرعت را داشسته باشد. فعالیت‌های مختلف نیاز به دستگاه‌های نظافتی متفاوتی دارد.

کرشر دستگاه اسکرابر BD 50/50 را برای تمیز کردن کاشی‌، چوب و برای استفاده در محیط‌های حساس به صدا طراحی شده است. طراحی این دستگاه ارگونومیک بوده و برای نظافت سریع، دستگاه مناسبی است.

نظافت اتاق‌های غذاخوری

آشپزخانه‌ها

حجم ظرف‌های کثیف در این مکانه‌ها، زیاد است. انبار کرشر پر از دستگاه‌هایی مانند اسکرابر، واترجت و دستگاه‌های تخصصی نظافتی است که توان پاکیزه نگه داشتن آشپزخانه و سطوح کف را امکان پذیر کرده و برای کارمندان ایمنی بالایی دارد. وقتی درباره محل زندگی سالمندان حرف می‌زنیم، نیازهای نظافتی آشپزخانه آنها با آشپزخانه یک آپارتمان کاملا متفاوت است.

دستورالعمل اجرایی شرکت کرشر در رابطه با نظافت آشپزخانه بزرگ یا کوچک یکسان است. برخی از دستگاه‌ کف‌شویی برای تمام سطوح مانند سطوح فرش، دوغاب، بتون و اپوکسی مناسب بوده و باا این کار شما در استفاده آب صرفه جویی می‌کنید. برخی از دستگاه‌های واترجت آب سرد برای کارخانجات صنایع غذایی طراحی و تولید شده‌اند که با استفاده از آنها می‌توان از بهداشت سطوح اطمینان پیدا کرد.

نظافت آشپزخانه‌ها

اتاق‌های خانه سالمندان

افراد ساکن در خانه سالمندان، قلب این مراکز هستند، راحت و تمیز نگه داشتن فضای زندگی آنها در رأس امور قرار دارد. راه حل‌های کارآمد کرشر می‌تواند به کاهش زمان تمیز کردن کمک کرده و به شما امکان می‌دهد در روز یا شب بتوانید محیط را تمیز کنید. ترکیب دستگاه‌های مکنده، جاروبرقی، لکه‌بر به راحتی و با سرعت بالا می‌توان اتاق‌ها را تمیز کرد.

برخی از این دستگاه‌ها مجهیز به فیلتر هپا هستندکه بر روی کیفیت هوای داخلی تأثیر گذاشته و به دلیلی بی سر و صدا بودن، برای استفاده در روز طراحی و ساخته شده است. نازل قابل تنظیم این دستگاه جابجایی را به کار آسانی بدل کرده است.

نظافت اتاق‌ها

فضای بیرونی ساختمان

برخی از کثیفی‌ها مانند پیاده‌روها، پارکینگ‌ها، ورودی‌ها، اسکله‌های بارگیری به سختی از بین می‌روند. دستگاه‌های کرشر باعث می‌شود اولین برخورد افراد با دستگاه نظافتی، بسیار موفقیت آمیز باشد. با ساتفاده از واترجت سرد و گرم شما می‌توانید لکه‌های سخت را نیز از روی سطوح مختلف از بین ببرید. شما می‌توانید سطوح را بدون آسیب رساندن تمیز کنید.

با استفاده از سوییپر، می‌توان از ورود خاک به ساختمان جلوگیری کرد. در حالی که با استفاده از دستگاه واترجت آب گرم می‌توان پنجره‌ها، پیاده‌روها را به راحتی نظافت کرد. با استفاده از این واترجت‌ها هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌شود.

نظافت فضای بیرونی ساختمان

وسایل نقلیه

نگهداری وسایل نقلیه یکی از الزامات خانه‌ سالمندان است. صرف نظر از نوع وسیله نقلیه شما، نیاز به دستگاه‌های نظافتی یکی از موارد تمیز نگه داشتن ماشین است. وسیله نقلیه مجموعه، یک ابزار تبلیغاتی به حساب آمده و به ساکنین این فرصت را می‌دهد که منطقه را بررسی کنند، به قرار پیاده‌روی و خرید بروند. کمپانی کرشر مفتخر است که کلاس HD COMPACT را ارائه می‌دهد که دستگاه‌های سیار هستند.

این دستگاه‌ها توان انبار شدن داشته و به راحتی قابلیت حمل و نقل دارند. علاوه بر آن، این دستگاه‌ها به صورت عمودی و افقی قابل استفاده هستند و توان استفاده مستقیم از آب شیر سرد را نیز دارند. برای تمیز کردن موارد جزئی نیز می‌توان از بخارشوی یا لکه بر استفاده کرد. در این صورت نرخ انتقال ویروس‌ها کاهش پیدا می‌کند.

نظافت وسایل نقلیه

دستگاه تصفیه هوا

یکی از دستگاه‌هایی که به تازگی استفاده از آن رواج پیدا کرده است، دستگاه تصفیه هوای کرشر می‌باشد. با استفاده از این دستگاه هوای فضای داخلی خانه سالمندان عاری از هرگونه ویریوس، میکروب و باکتری می‌شود. یکی دیگر از کارایی‌های مهم این دستگاه، از بین بردن نامطبوع محیط است.

علاوه بر آن، استفاده از دستگاه تصفیه هوای AF100 کرشر در شهرهای بزرگ باعث می‌شود تا کیفیت هوا به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. در خانه سالمندان عموما افراد مسن حضور داشته و یکی از رایج‌ترین بیماری‌ها در این قشر سنی، مشکلات ریوی، قلبی و عروقی است.

آلاینده‌های موجود در هوا، توسط دستگاه تصفیه هوا مکش شده و پس از گذشت از فیلترهای متنوع هوایی پاک به محیط بازگردانده می‌شود. با روشن بودن دستگاه، هر زمان میزان ذرات معلق در هوا افزایش پیدا کند، دستگاه مؤثر عمل کرده و ذرات مضر را از بین می‌برند.

دستگاه تصفیه هوا AF100 در بیمارستانها و مراکز بهداشتی

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید