تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کاربرد اسکرابر در نظافت فروشگاه و هایپرمارکت

کاربرد اسکرابر در نظافت فروشگاه و هایپرمارکت

نظافت فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها با اسکرابر یا زمین‌شوی صنعتی

فروشگاه ها و هایپر مارکت ها در سطح شهر، محل عرضه کالاهای ضروری و مورد نیاز افراد جامعه می باشند که اغلب دارای فضای وسیعی هستند و روزانه افراد زیادی جهت رفع نیازهای روزمره خود به این مراکز مراجعه نموده و عمده خرید های خود را به انجام می رسانند.

فروشگا ها و هایپر مارکت ها نیز همانند هر مکان عمومی دیگری نیاز به نظافت مستمر دارند، زیرا عوامل بسیاری همچون حجم بالای تردد افراد، لکه های چرب و چسبناک و آلودگی هایی از این قبیل، سطوح کف را آلوده می نماید. در صورت عدم نظافت صحیح و مستمر، این آلودگی ها به کفپوش آسیب می رسانند و روند عبور و مرور افراد را به مخاطره می اندازند که همین سبب نارضایتی و خراب شدن وجهه ظاهری فروشگاه نیز می شود.

همچنین آین آلودگی ها از نظر بهداشتی محیط را دچار مشکلات متعددی کرده و سلامت افراد را به خطر می اندازد. امروزه شیوه های سنتی نظافت در فروشگاه ها به دلیل ناکارآمدی و ایجاد مشکلات بسیاری که دارد، روشی منسوخ شده می باشد.

در مقابل، امروزه دستگاه ها یا تجهیزات نظافت صنعتی، بسیاری از نیازهای نظافتی را در این محیط ها مرتفع نموده اند. یکی از کارآمدترین ابزارهای نظافت صنعتی ، دستگاه اسکرابر یا زمین شوی می باشد که از توان بالایی در شستشوی سطوح کف برخوردار است.

اسکرابر دستی

اساس کار دستگاه اسکرابر در نظافت فروشگاه‌ها

دلیل انتخاب دستگاه اسکرابر به عنوان بهترین و مناسب ترین وسیله به منظور نظافت سطوح کف فروشگاه ها و هایپر مارکت ها مواردی است که در ادامه به بیان آن می پردازیم.

دستگاه اسکرابر به صورت همزمان کف را شستشو داده و خشک می کند. این عمل توسط برس ها و تیغه لاستیکی تعبیه شده بر روی دستگاه انجام می شود. شیوه عملکرد و اساس کار دستگاه زمین شوی بدین صورت است که ابتدا آب از مخزن آب تمیز دستگاه بر روی برس ها پاشیده می‌شود (می تواند به همراه مواد شوینده پاشش شود) و برس‌ها کف را شستشو می دهند.

سپس آب کثیف موجود توسط مکنده و با کمک تیغه لاستیکی عقب دستگاه، به مخزن آب کثیف منتقل می شود. این روش شستشو و نظافت کف فروشگاه ها مزیت های خاص و ویژه ای را دارا می باشد.

این شیوه، خطر سر خوردن بعد از نظافت را به طور کامل حذف می کند و همچنین بعد از خیس شدن جای پا باقی نمی ماند. به علاوه کیفیت، دقت وسرعت عمل نظافت با دستگاه های زمین شوی بالا می باشد.

زمین شوی کارچر bd50/70

اسکرابر مناسب برای محیط های فروشگاهی

در نظر گرفتن فاکتورهایی همچون وسعت فضا، دسترسی به شبکه برق و تخمین میزان بودجه در دسترس می تواند در انتخاب اسکرابر مناسب فروشگاه تاثیرگذار باشد. در این بخش با توجه به هر یک از این عوامل به بررسی انواع اسکرابر ها می پردازیم.

همانطور که در جریان هستید و در مقالات قبلی در این باره به استحضار رساندیم. زمین شوی های صنعتی از نظر نوع هدایت به دو دسته کلی تقسیم می شوند: زمین شوی سرنشین دار و زمین شوی دستی.

به نسبت وسعت محیط و نوع نظافت مورد نظر دستگاه انخابی موردنظر متفاوت می باشد. در انواع دستگاه هایی دستی کاربر با قرار گرفتن در قسمت پشت دستگاه هدایت آن را بر عهده می گیرد که این نوع از اسکرابرها دارای ابعاد کوچکتری نسبت به انواع سرنشین دار که یک نفر کاربر بر روی دستگاه قرار گرفته و هدایت می شود، هستند.
بسته به وسعت فضای فروشگاه می توان انواع دستی یا سرنشین دار را انتخاب نمود.

انواع مختلف اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار هیچ تفاوتی در عملکرد نداشته و هر دو نظافت را به نحوی موثر به انجام می رسانند. در صورتی که فضای فروشگاه محدود باشد انواع اسکرابر دستی آن هم از نوع باطری دار یا شارژی به دلیل پر رفت و آمد بودن محیط پیشنهاد می گردد.

اما شستشوی کف در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ با نوع های اسکرابر سرنشین دار با سرعت و سهولت بالاتری به انجام می رسد.

بعضی محیط هایی که برای نظافت آن ها از اسکرابر ها استفاده میکنند عبارتند از:

۱- بهداشت محیط بیمارستان ها

۲- شستشوی صنعتی کف زمین

۳- نظافت تالارها

۴- نظافت صنعتی ادارات

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید