تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

کاربرد جاروبرقی‌ها و سوییپرها در مجتمع تجاری

کاربرد-جاروبرقی-و-سوییپر-در-مجتمع-تجاری

معرفی کاربرد جاروبرقی و سوییپر در مجتمع‌های تجاری

در این مقاله درباره کاربرد دستگاه‌های نظافت صنعتی دستگاه‌های جاروبرقی و سوییپر شرکت Kärcher در مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی توضیح می‌دهیم.

جاروبرقی یا مکنده صنعتی

جاروبرقی صنعتی از دستگاه‌های بسیار پر کاربرد نظافتی می‌باشد که در مجتمع‌های تجاری، اداری و مسکونی نیز کاربـردهای فراوانی دارد. شرکت Kärcher آلمان نیز گستره وسیعی از مدل‌های مختلف جاروبرقی را تولید می‌کند. جاروبرقی‌های صنعتی را از چندین جهت می‌توان تقسیم بندی کرد.

از یک جنبه می‌توان بر اساس حجم مخازن، جاروبرقی‌ها را تقسیم بندی کرد و بر اساس زمان کارکرد روزانه، میزان زباله ها و مساحت مورد نظافت، حجم مخزن مکنده صنعتی را انتخاب کرد. تنوع تولیدات شرکت Kärcher از لحاظ حجم های مختلف مخازن جاروبرقی بسیار بالا می باشد. به صورت معمول از جاروبرقی‌های با حجـم مخزن ۳۵ تا ۹۰ لیتر در مجتمع‌ها بیشتر استفاده می‌شود.

تعداد موتورها نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که می‌توان جاروبرقی را بـــر اساس آن طبقه بندی کرد. به صورت معمول جاروبرقی‌های دو تا سه موتوره برای مجتمع‌ها مناسب‌تـر هستند. جاروبرقی‌های Kärcher آلمان دارای تنوع حجم مخزن و تعداد مختلف موتور بوده و از این رو حق انتخاب وسیعی برای مشتریان فراهم می‌کند.

جاروبرقی‌های Kärcher دارای تکنولوژی فیلتراسیون بسیار پیشرفته نیز می‌باشند که بنا به نوع آلودگی فیلترهای مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برخی از مدل‌های جاروبرقی Kärcher دارای سیستم تمیز کننده اتوماتیک فیلتر نیز می‌باشند که عمر مفید استفاده از فیلتر را افزایش می‌دهد و استهلاک موتور جاروبرقی را بسیار کم می‌کند. همچنین موارد ذکر شده بر قیمت جاروبرقی صنعتی مؤثر است.

جاروبرقی صنعتی سری IV 100/40

معرفی مدل‌های جاروبرقی برای مجتمع‌ها

همچنین تمام جاروبرقی‌های صنعتی Kärcher قابلیت جمع‌آوری مایعات را نیز دارند. در انتها یکی از مناسب‌ترین جاروبرقی‌های Kärcher آلمان را برای استفاده در مجتمع‌های تجاری، اداری و مسکونی به شما معرفی می‌کنیم. جاروبرقی آب و خاک مدل NT 90/2 یکی از بهترین مدل‌های جاروبرقی‌ برای استفاده در این مکان‌ها می‌باشد.

مخزن ۹۰ لیتری این مدل حجم بالایی برای جمع‌آوری زباله در اختیار کاربر می‌گذارد. علاوه بر آن، دو موتــور بسیــار قوی این جـاروبرقی قدرت مکش ۲۲۵mbar را ایجاد می‌کند. بدنه این جاروبرقی از جنس استیل ضد زنگ بوده و چرخ‌های روان آن، کار جابجایی را آسان می‌کند.

جاروبرقی صنعتی کرشر

سوییپر

سوییپــرها دستگاه‌های جاروی محوطه می‌باشند که گرد و خاک و زباله‌ها را از روی زمین جمع می‌کنند. سوییپرها برای نظافــت محوطه‌ها و فضای بـاز در مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی کاربرد دارند. البته از این دستگاه‌ها برای جمع آوری زبـاله‌ها در پارکینـگ‌های مجتمع‌ها نیز استفاده می‌گردد.

شرکت Kärcher آلمــان انــواع سوییپــرهای دستی و سرنشین دار را تولیــد کرده که در نوع دستی برای مساحت‌های کم و در نوع سرنشیـن دار برای مساحت‌های بالا (بالای ۵۰۰۰ متر مربع) کاربرد دارند. سوییپرها از لحاظ نوع موتور به سه دسته تقسیم می‌شوند. موتورهای سوختی (بنزینی یا گازوئیلی)، موتورهای برقی و موتورهای مکانیکی که در حقیقت بدون موتور می‌باشند و از نیرو محرکه چرخ‌های دستگاه برای به حرکت در آوردن بـرس‌ها و جمع‌آوری زباله استفاده می‌کنند.

جاروبرقی مجتمع تجاری

معرفی مدل‌های سوییپر کرشر برای مجتمع‌ها

در اینجا چند مدل از سوییپرهای شرکت کرشر آلمان را که مناسب برای مجتمع‌ها می‌باشند معرفی می‌کنیم. برای مساحت‌های بالا مدل بسیار پیشرفته KM 125/130 که با قرار دادن برس رولی دستگاه در قسمت انتها و استفاده از برس دوار میانی انقلابـی در طراحی دستگاه‌های سوییپر ایجاد کرد بسیار مناسب است.

برای مساحت‌های کم نیز از جاروب محوطه مدل KM 75/40 یا مدل مکانیکی KM 70/20 می‌توان استفـاده کرد که با توجه به ابعاد کوچک این مدل‌ها قدرت مانور بالایی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

جاروبرقی آب و خاک کرشر

دستگاه‌های نظافتی کرشر آلمان

کرشر آلمان (بزرگترین و مهمترین تولیدکننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان)، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی کارچر در ایران انتخاب کرده است.

شرکت کارن تجارت نیز انواع مختلف دستگاه نظافت صنعتی این شرکت شامل اسکرابر یا همان دستگاه زمین‌شوی و دستگاه جاروبرقی صنعتی و دستگاه بخارشوی صنعتی و دستگاه واترجت صنعتی و دستگاه سوییپر و دستگاه پله برقی شوی و دستگاه کارواش اتوماتیک و دستگاه آیس بلاست را عرضه می‌کند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید