تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

شستن دوچرخه با کارواش خانگی کارچر

کارواش کارچر

استفاده از دستگاه کارواش خانگی کارچر برای شستن دوچرخه

بسیاری از افراد در بهار که روزها طولانی تر و هوا بهتر می‌شود از دوچرخه برای بیرون رفتن استفاده می کنند. با این حال پس از یک سفر طولانی از طریق جنگل ها یا چمنزار ها و یا روی جاده های خاکی نیاز به تمیز کردن کامل دوچرخه دارند و بهترین راه برای شستشوی آسان و سریع دوچرخه کارواش کارچر است.

تمیز کردن دوچرخه در خانه

در حالت کلی چندین وسیله مختلف برای تمیز کردن دوچرخه لازم است اما با کارواش کارچر شستشو بسیار آسان تر می شود.

یک پارچه حوله ای به همراه دستگاه کارواش دوچرخه کارچر مدل ۵ KHB برای تمیز کردن مناسب است. دستگاه کارواش معمولی به طور کلی باید متصل به برق بوده و آب کافی برای آن تامین باشد، اما کارواش کارچر khb 5 از نوع کارواش باطری دار است بنابراین تنها به اتصال آب نیاز دارد.

همچنین برای تمیز کردن سریع دوچرخه در باغ و هر مکان دیگر که هیچ امکانی برای استفاده از برق نیست مناسب است همچنین در صورتی که شلنگ آب با فشار مناسب برای آب ورودی دستگاه در دسترس نباشد کارواش کارچر قادر به مکش آب از دورن مخازن آب می باشد.

کوچکترین کارواش کرشر

شستن دوچرخه به وسیله دستگاه واترجت خارج از خانه

گاهی فضای بیرون از خانه فضای مناسب تری برای تمیز کردن گرد و غبار و کثیفی از دوچرخه است برای مثال شستشوی دوچرخه در گاراژ باعث کثیف شدن گاراژ یا حیاط خانه نیز می شود اما کارواش دوچرخه کارچر دارای یک باتری لیتیوم یونی است که ۱۵ دقیقه زمان دارد تا شما به راحتی در خارج از خانه وسیله نقلیه خود را کاملا تمیز کنید.

علاوه بر آن با استفاده از باتری خودرو نیز می توانید از بعضی از دستگاه های کارواش کارچر نظیر ۳ OC استفاده کنید.

جعبه ابزار کارواش کارچر حاوی یک برس، پاک کننده و یک دستمال حوله ای است به عبارت دیگر هر چیزی که برای تمیز کردن سریع دوچرخه نیاز دارید.

قدم به قدم به سمت یک دوچرخه تمیز

در قدم اول، دوچرخه را روی یک سطح صاف بگذارید و یا مانند تصویر بالا آن را روی یک جایگاه مونتاژ قرار دهید و یا آن را به یک دیوار یا درخت بزرگ تکیه دهید.

برای شروع تمیز کردن کارواش ۳ OC را بردارید، تفنگ اسپری را بردارید، دستگاه کارواش دوچرخه کارچر را در جای مناسب بگذارید سپس دستگاه را روشن کنید.

حالا با مخزن ۳ OC،KHB 5  یا پمپ آب پر فشار که هر سه در پکیج کارواش کارچر قرار دارند به سمت چرخ ها بروید. جریان آب را مستقیم به سمت چرخ ها بگیرید، به اتصالات الکتریکی دوچرخه دقت کنید و آب را مستقیم به سمت آن ها نگیرید. هنگام تمیز کردن با فشار آب بالا، فاصله کافی به لاستیک‌ها و قطعات کوچک را حفظ کنید (حداقل ۳۰ سانتیمتر).

 

دستگاه کارواش دوچرخه

نکته: اگر از بالا به پایین تمیز کنید، دیدن محل تمیز کردن دوچرخه آسان تر خواهد بود.

در مورد کثیفی هایی که سخت پاک می شوند، توصیه می‌شود که از مواد شوینده استفاده کنید. قبل از تمیز کردن مواد شوینده را به قسمت های کثیف بزنید، آن را برای مدتی کوتاه به همان صورت بگذارید و سپس با کارواش کارچر دوچرخه را بشویید.

مهم: برای حفاظت از محیط‌زیست، مواد شوینده تنها باید در کف آب بندی شده استفاده شود (به عنوان مثال آسفالت).

اگر هنوز یک لایه خاکستری رنگ روی بدنه دوچرخه وجود دارد، شما می‌توانید به سرعت با استفاده از یک برس شستشو آن را از بین ببرید. سپس  بدنه دوچرخه را با استفاده از یک پارچه نرم تمیز کنید. بعد از تمیز کردن، زنجیره و دنده را روغن کاری کنید.

نکته: به منظور صرفه جویی آب هنگام تمیز کردن با کارواش ۳ OC، برس را برداشته و قسمت های کثیف را برس بکشید. سپس با مقدار کمی آب کثیفی ها از روی دوچرخه به پایین سرازیر می‌شوند.

وسایل و لوازم جانبی کارواش کارچر

ابزار مورد نیاز کارواش کارچر برای بیرون از خانه: کارواش کارچر مدل OC3

در کوچک ترین اندازه ممکن، به راحتی قابل حمل و نگهداری آسان. با باتری یکپارچه و مخزن آب و کاربرد واترجت در زمینه های گوناگون بدون نیاز به برق یا اتصال به شلنگ آب.

کارواش قابل حمل Kärcher مدل ۵ KHB

کارواش دستی متوسط با باتری ۱۸ ولتی قابل تعویض برای تمیز کردن سریع و چند منظوره در اطراف خانه.

کارواش های فشار قوی Kärcher سری K

عملکرد بسیار عالی و مناسب برای هر وسیله نقلیه ای بدون نیاز به تجهیزات فراوان همراه با نحوه کار کارواش بسیار ساده.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید