تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

فواید استفاده از دستگاه زمین‌شوی صنعتی

برتری و فایده استفاده از دستگاه های زمین شوی ( اسکرابر )

برتری و فایده استفاده از دستگاه‌های زمین‌شوی صنعتی یا اسکرابر

اگر شما صاحب یک محیط تجاری، صنعتی، کسب و کار یا یک خانه هستید، نظافت و تمیزی محیط جزو اولویت‌های شما است. روش‌های متفاوت و دستگاه‌های گوناگونی برای نظافت محیط‌های متفاوت از لحاظ پوشش سطح و وسعت محیط طراحی و تولید شده است.

دستگاه‌های اسکرابر یا همان زمین‌شوی صنعتی، نوعی از این دستگاه‌ها می‌باشند که وظیفه آن نظافت مکانیزه انواع سطوح کف می‌باشد. فاکتورها و نکات زیادی در زمینه انتخاب و تهیه این دستگاه‌های نظافتی مکانیزه وجود دارد که مدیران مراکز تجاری و کسب و کارهای بزرگ را به چالش می‌کشد.

کم صدا، طراحی ارگونومیک، قابلیت مانور و سهولت در استفاده برخی از مهمترین عواملی هستند که باید توسط مدیریت سلامت و بهداشت محیط یا شخصی که قصد خرید این تجهیزات را دارا می‌باشد برای تهیه تجهیزات و دستگاه‌های نظافتی در نظر گرفته شود.

از دیگر محیط‌هایی که به دلیل حساسیت و رعایت بهداشت، می‌بایست از تجهیزات نظافتی پیشرفته استفاده نماید، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستند. تجهیزات شستشو و نظافت کف قادر هستند انواع سطوح مختلف کف بیمارستان‌ها به صورت کاملاً مکانیزه شستشو و خشک نمایند.

طبق گفته‌های سازندگان و مدیران بهداشت محیط در مراکز درمانی، استفاده از دستگاه اسکرابر صنعتی (زمین‌شوی صنعتی) می‌تواند به از بین بردن آلودگی‌های بیمارستانی و ضد عفونی نمودن این گونه محیط‌ها با وجود کار با کمترین صدا، کمک شایانی کند.

برای تمیز کردن اتاق‌های یک بیمارستان احتیاج به دستگاهی با قدرت مانور بالا است که به همه فضاها دسترسی داشته باشد. در همین زمینه همچنین می‌توان به سازگاری این دستگاه‌ها با محیط زیست نیز اشاره نمود، زمین‌شوی‌ها با طراحی فوق‌العاده خود نیاز به استفاده از مواد شوینده شیمیایی را از بین برده یا به حداقل رسانده است.

بدین ترتیب علاوه بر سلامت محیط در حین و بعد از نظافت، هزینه‌های شستشو کف نیز کاهش یافته و موجب بهینه تر شدن فرآیند نظافت می‌شود.

تعمیر اسکرابر کارچر

افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها در دستگاه‌های زمین‌شوی (اسکرابر)

بسیاری بر این باورند که هزینه‌هایی که برای نظافت هر ارگانی کنار گذاشته می‌شود، هزینه اضافی و بیهوده‌ای است که می‌توان برای بخش دیگری سرمایه گذاری شود. با وارد شدن دستگاه‌های نظافت صنعتی به خصوص زمین‌شوی‌های صنعتی که در همین دسته بندی هستند و با کاهش هزینه‌ای که نسبت به شیوه‌های قدیمی حاصل شده است.

مدیران و مسئولین سازمان‌ها و ارگان‌ها را به تجدید نظر برای استفاده از این دستگاه‌ها وادار کرده است. کاهش زمان نظافت، پایین آوردن هزینه‌های نظافت، کیفیت فوق‌العاده شستشو و از بین بردن هزینه‌های اضافی از مهمترین ویژگی‌هایی است که تجهیزات زمین‌شوی صنعتی با خود به ارمغان آورده‌اند.

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp

اسکرابر صنعتی کارچر مدل BR 30/4 C Bp سبک، جمع و جور و باتری دار است. استفاده از این دستگاه کار بدون وقفه را برای کاربر امکان پذیر می‌کند. علاوه بر اینکه فضا بلافاصله قابل استفاده خواهد بود. این اسکرابر تنها ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکرابر (زمین شوی) صنعتی مدل BD 45/40 C Ep

برای استفاده از دستگاه اسکرابر مدل BD 45/40 C EP، کاربر پشت دستگاه ایستاده و از آن استفاده می‌کند. عرض عملکرد این دستگاه 450 میلیمتر بوده و لوازم جانبی استانداردی دارد. این مدل اسکرابر برای محیط‌های بین 400 تا 1.100 متر مربع مناسب است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید