تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

تجهیزات شرکت‌های خدمات نظافتی

تجهیزات شرکت‌های خدمات نظافتی

معرفی انواع دستگاه‌ها و تجهیزات شرکت‌های خدماتی نظافتی

امروزه بسیاری از وظایف نظافت و تمیز کردن به شرکت‌های پیمانکاری برون‌سپاری می‌شود. شهرداری‌ها و ادارات دولتی هم ترجیح می‌دهند برای نظافت سالانه با شرکت‌های خصوصی در این حوزه قرارداد ببندند. بنابراین چشم‌انداز اقتصادی پیش‌روی شرکت‌های پیمانکاری خدماتی و نظافتی، بسیار امیدوار کننده است.

البته چالش‌هایی هم پیش‌ روی این شرکت ها قرار دارد. از مسائلی که گریبانگیر این مؤسسات است می‌توان به رقابت بین شرکت‌های خدمات نظافتی، افزایش هزینه‌ها و هم‌چنین تغییر ساز و کار و قوانین مرتبط به نظافت و تمیزی به خصوص در بحث نظافت شب عید اشاره کرد.

برای موفقیت مستمر در این زمینه، شرکت‌ها باید بتوانند ضمن ارائه عملکردی قوی، کارآیی و ثبات بالایی از خودشان نشان دهند. انتخاب صحیح تجهیزات و تکنولوژی‌ مناسب در کنار این عوامل، بسیار تاثیرگذار است.

نظافت سطوح با استفاده از زمین‌شوی

جنس پوشش کف، انواع متفاوتی دارد. برخی از پوشش‌ها بسیار سخت و غیرمنعطف بوده و برخی دیگر انعطاف‌پذیری بیشتری دارند. در هر صورت وظیفه ما یکسان است: تمیز کردن کامل سطوح به نحوی که طول عمر آن افزایش پیدا کند. این کار می‌تواند با تجهیزات ماشینی (اسکرابر یا زمین‌شوی) و یا دستی (تی زمین شور) انجام بگیرد.

همچنین انتخاب دقیق لوازم جانبی و مواد شوینده هم برای انجام یک نظافت کامل و بی نقص بسیار مؤثر بوده به نحوی که نظافت گوشه‌ها و فضاهای با دسترسی سخت نیز به تمیزی نقاط مرکزی محیطی باشند.

زمین شوی حرفه ای
کف شور سرنشین دار
تی زمین شوی

نظافت به روش ماشینی یا نظافت به روش دستی

بسته به جنس کفپوش، میزان و نوع کثیفی و محل قرارگیری آن (داخل یا بیرون ساختمان)، راهکارهای متفاوتی برای نظافت ارائه می‌شود. مواردی مانند قوانین بهداشتی، امنیت نیروی خدماتی و مسائل زیست محیطی نیز تأثیرگذار هستند. یک راهکار بهینه، باید توان پوشش تمامی موارد را داشته باشد.
کمپانی کرشر، طیف وسیعی از محصولات و خدمات مرتبط را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با عمل کردن به آنها، بهترین راهکار برای هر شرایطی را به وجود می‌آورند. کارچر بر اساس نیاز کاربر، در هر شرایط، راهکار متناسب با آن را عرضه می‌کند. علاوه بر آن نظافت بهینه منجر به هزینه کمتر خواهد شد.

نظافت فرش و موکت با بالاترین سطح کیفیت با استفاده از دستگاه‌های صنعتی مناسب

فرش و موکت‌های مورد استفاده در دفاتر اداری، هتل‌ها و مدارس روزانه در معرض انواع آلودگی‌ها قرار می‌گیرند. دستگاه‌های جاروبرقی‌، فرش‌شوی و مبل شوی کمپانی کرشر آلمان در چند دهه فعالیت، کارآیی خود را به اثبات رسانده‌اند. این تجهیزات قدرتمند و همچنین چند منظوره، توان تمیز کردن لایه‌های رویی و عمقی فرش و موکت را دارند.

این دستگاه‌ها و ابزارآلات، هم‌چنین قادر به تمیز کردن موضعی لکه‌ها و آلودگی‌ها بر روی سطوح پارچه‌ای هستند. ضمن آن که با به کارگیری از این تجهیزات شما می‌توانید پرد‌ه، مبلمان و صندلی اتومبیل‌ها را هم به صورت کامل نظافت کنید. استفاده از دستگاه‌هایی مانند فرش، مبل، موکت‌شوی، جاروبرقی‌ها و دیگر دستگاه‌های نظافتی، برای مبحث نظافت هتلی نیز بسیار مفید واقع خواهد شد.

جاروبرقی
فرش شوی و مبل شوی
موکت شوی

نظافت صنعتی و کامل تمام نقاط دست‌شویی‌ها، روشویی‌‌ها و حمام‌ها

سرویس‌ها و محیط‌های بهداشتی از دسته مکان‌هایی هستند که از نظر نظافتی بسیار اهمیت دارند. در محیط‌هایی این چنینی، همیشه آلودگی‌هایی ناشی از چربی پوست انسان‌ها و مواد آرایشی یافت می‌شود که پاک کردن این موارد، از الزامات بهداشتی است.

جلوگیری از انتقال میکروب‌ها و باکتری‌ها در این مکان‌ها، امری بسیار مهم و حیاتی است. تجهیزات و دستگاه‌های نظافتی کرشر به شکلی طراحی شده‌‌اند که با استفاده منظم و مستمر از آنها می‌توانید تمام نقاط سرویس‌های بهداشتی و این مکان‌ها را با دقت تمام نظافت کنید.

نظافت دستشویی
نظافت سرویس های بهداشتی
نظافت صنعتی حمام ها

نظافت روزانه را در دستور کار خود قرار دهید.

اگر سیستم صحیحی برای نظافت صنعتی انتخاب کنید، در کنار رسیدن به سطح بالایی از بهداشت، از نظر اقتصادی هم متضرر نمی‌شوید. مواد شوینده نامناسب یا غلظت‌ نادرست مواد، باعث کاهش آنها می‌شوند. تجهیزات نظافتی که تنظیماتشان به درستی صورت نگرفته‌، در مدتی کوتاه، هزینه زیادی را به شما تحمیل می‌کند. این تجهیزات با ادعای مقرون به صرفه بودن تمام نیازهای شرکت‌های خدماتی نظافتی و کارکنانشان را برطرف می‌کند.

نظافت صنعتی و روزانه آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها

حفظ بهداشت محیط، یکی از حیاتی‌ترین مسائل در آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها است. در مکان‌هایی که از نظر بهداشتی حساسی هستند، سیستم به نحوی ارائه می‌شود که نظافت در حرفه‌ای‌ترین حالت ممکن و مطابق با قوانین و مقررات بهداشتی صورت می‌پذیرد.

شرکت کرشر طیف گسترده‌ای از ابزارآلات دستی، دستگاه‌های تمیزکننده، لوازم جانبی و مواد شوینده برای چنین مکان‌هایی را عرضه می‌کند. این تجهیزات، توان نظافت سطوح مختلف از سطوح فلزی ضد زنگ تا کاشی و کفپوش را به صورت کامل پاک و ضدعفونی می‌کنند.

نظافت صنعتی رستوران ها
بخارشوی صنعتی

نظافت کامل با استفاده از بخارشوی‌های صنعتی در مناطق حساس بهداشتی

برای مثال بخارشوی صنعتی SGV 8/5، از جمله بخارشوی‌های صنعتی کمپانی کرشر است که توان تمیزکردن کامل مناطق بدون استفاده از مواد شیمیایی را دارد. به همین منظور برای به کارگیری در کارخانجات صنایع غذایی، بسیار ایده‌آل است. کارآیی این بخارشوی به شکلی است که قادر بوده مدت زمانی طولانی به صورت پیوسته محیط را تمیز کند.

این دستگاه امکان تنظیم میزان خروجی فشار بخار را برای کاربر فراهم می‌کند. با استفاده از این قابلیت، سرسخت‌ترین آلودگی‌ها هم توانمقابله با فشار و دمای بالای دستگاه را ندارند. اندازه کوچک و مناسب این دستگاه، آن را برای استفاده در کارگاه‌ها و کترینگ‌های کوچکتر نیز مناسب می‌کند.

به کارگیری تجهیزات نظافت تخصصی توسط شرکت‌های خدماتی

زمانی که یک کارخانه یا واحد صنعتی با یک شرکت خدمات نظافتی قرارداد امضا می‌کند، شرکت خدماتی نیاز به پشتیبانی دارد تا بتواند برای شرایط مختلف، تجهیزات مناسب فراهم کند. نظافت برخی واحدهای صنعتی، نیازمند تجهیزات ویژه است.

تکنولوژی پشتیبانی باید بتواند حداکثر میزان تمیزی را برای از بین بردن حتی کوچک‌ترین کثیفی‌ها نیز داشته باشد. طراحی ماشین‌آلات و ابزارهای جانبی باید به صورت ارگونومیک باشد که به راحتی دستگاه‌ها را بتوان جابه‌جا کرد و نگه‌داری آنها نیز بسیار آسان باشد.

آیس بلاست
واترجت آب سرد
واترجت آب گرم

تمام تجهیزات نظافتی مورد نیاز واحدهای صنعتی

معمولا در صنایع خودروسازی، مواد شیمیایی و یا فرآورده‌های گوشتی، به تجهیزات تمیزکننده‌ای نیاز است که بتوان آب و مواد شوینده با فشار بالا از دستگاه خارج شود. این دستگاه‌ها به کارواش صنعتی معروف هستند. برخی ابزارهای مورد نیاز باید ثابت و بدون حرکت باشند و ابزارآلات دیگر باید قابلیت جابه‌جایی بالایی داشته باشند.

یک سیستم تمیزکننده فشار قوی کرشر، توان استفاده تا ۱۲ کاربر به صورت هم‌زمان را داشته که فشار حداکثری ۱۲۰۰۰ لیتر در ساعت را تامین می‌کند. در صورت نیاز به فشار بیشتر، باید از Kärcher UHP استفاده کنید. فشار آب گرم این دستگاه‌ها تا ۸۰۰ بار و فشار آب سرد آنها به ۲۵۰۰ بار نیز می‌رسد.

این پاک‌کننده فوق‌العاده قدرتمند، توان پاک کردن و از بین بردن روکش‌های رنگی را دارا است. ضمن آن که برای تمیزکردن مخازن و لوله‌ها هم وسیله‌ای ایده‌آل به حساب می‌آید. اغلب اوقات تمیز کردن با آب و بخار گزینه مطلوبی نیست.

برای مثال برای تمیز کردن باقیمانده مواد در قالب‌های ریخته‌گری، می‌توان به جای استفاده از آب از گلوله‌های یخ خشک استفاده کرد. در این صورت دستگاه مورد نظر کارواش یا واترجت نبوده و از دستگاه آیس بلاست استفاده می‌شود.

شرکت کرشر، برای هر شرایطی دستگاهی مناسب دارد.

تمامی تجهیزاتی که واحدهای صنعتی به آنها نیاز دارند توسط کمپانی کارچر طراحی و تولید شده است. کرشر، طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهد که از نظر فنی و دامنه کاربرد تمام موارد مورد نیاز را پوشش می‌دهد. زمین‌شوی‌های صنعتی کارچر، به نحوی طراحی شده‌اند که توانایی کامل نظافت سطوح خارج ساختمان را در شرایط و نیازهای مختلف داشته باشند.

سوییپر صنعتی
ماشین برف روب
دستگاه پنل تمیز کننده خورشیدی

تجهیزات نظافتی مورد نیاز واحدهای صنعتی

تجهیزات کارچر نیازهای تمامی فصول را پوشش می‌دهند. چه یک جارو کردن ساده مد نظر شما باشد؛ چه به دنبال پاک کردن یک زمین خیس، یا پوشیده از چمن باشید، کرشر برای نظافت محیط‌های بیرونی راهکارهای مختلفی را ارائه می‌دهد.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

تمیز و ایمن نگه داشتن خانه سالمندان

بدون شک نظافت و پاکیزگی برای خانه سالمندان اولویت اول است. خانه سالمندان از مکان‌های مهم و حساس است که نظافت آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این محیط‌ها به دلیل اقامت افراد آسیب پذیر، از حساسیت زیادی برخوردار است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید