تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

ایمنی جاروبرقی صنعتی در برابر مواد خطرناک

دستگاه جاروبرقی صنعتی خط اول دفاعی شما در برابر انواع مواد خطرناک

امروزه بسیاری از صنایع گوناگون با کمپانی‌های تأمین‌ کننده تجهیزات نظافت صنعتی به طور مستقیم به منظور دریافت راه حل‌های نظافتی کار می‌کنند تا بتوانند فرآیند نظافت محیط خود را به شکل کاملاً مکانیزه و کاربردی انجام دهند. در این مقاله می‌خواهیم به یکی از دستگاه‌های بسیار محبوب و کاربردی که در کلیه صنایع استفاده می‌شود، اشاره نماییم. این دستگاه جاروبرقی صنعتی نام دارد.

گرد و غبار و خاک، عمده‌ترین آلودگی‌ها در صنایع می‌باشند که علاوه بر آلودگی محیط، تولید را مختل نموده و سلامتی افراد مجموعه را کاملاً به خطر می‌اندازد. چه بسا این مواد خطرناک باشند. البته ذکر این نکته ضروری است که در برخی صنایع مانند فلزات، علاوه بر گرد و خاک، پلیسه و خرده‌های آهن، پودر و مواد رنگی جزو آلودگی‌ها می‌باشند که می‌بایست جمع آوری شوند.

جاروبرقی صنعتی سری iv

بسیاری از صنایع و کارخانجات برای تولید محصولات خود  از مواد خطرناک استفاده کرده یا باقیمانده مواد را به عنوان محصول فرآوری شده استفاده می‌کنند. بسیاری از این مواد و آلودگی‌ها خطرناک بوده که علاوه بر ایجاد حادثه در محیط، ایمنی کارکنان را به خطر می‌اندازد. چشم، ریه و بینی معمول ترین اعضایی هستند که در معرض خطر بیشتری هستند. به منظور حفظ سلامت کارکنان، ایمنی محیط و نظافت مجموعه استفاده از دستگاه‌ها یا محصولات جاروبرقی صنعتی اکیداً توصیه می‌شود.

به وسیله این تجهیزات حرفه‌ای، می‌توانید مواد خطرناک و مضر را از محیط جمع آوری کرده و یا برای انتقال مواد از آن استفاده نمایید. هنگامی که تمام مواد و آلودگی‌ها را جمع‌آوری شد، در مکانی مناسب مخزن جاروبرقی صنعتی را از آلودگی‌ها و مواد تخلیه کنید. با یان کار دستگاه برای استفاده مجدد آماده می‌شود. پیشرفته‌ترین مراکز صنعتی با ایمنی فوق‌العاده بالا طراحی شده که این امر کسانی که مسئولین نظافت محیط هستند را قادر می‌کند با خیالی راحت و بدون هیگونه تماسی، مواد و آلودگی‌های خطرناک و مضر را جمع آوری نمایند.

حتماً دقت داشته باشید که هر عاملی که باعث تحریک و پخش مواد خطرناک در محیط می‌شود را باید به طور کامل از بین ببرید. زیرا در غیر این صورت اگر این مواد قابل اشتعال باشند، باعث انفجار در محیط شده و خطرات جبران ناپذیری را برای صاحبان صنایع به ارمغان خواهد آورد.

جاروبرقی صنعتی سری IV 100/40

استفاده از دستگاه جاروبرقی صنعتی ضد انفجار در صنایع مختلف

با توجه به توضیحاتی که در بالا به آن اشاره کردیم، استفاده از جاروبرقی صنعتی ضد انفجار به صنایع گوناگون توصیه می‌شود. این تجهیزات بسیار حرفه‌ای و تخصصی بوده و برای مناطق (ZONE) مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه مواد قابل اشتعال می‌تواند پودری یا گازی باشد، ZONE مورد استفاده متفاوت است. معمولاً بدنه جاروبرقی‌ها از جنس آنتی استاتیک و مقاوم در برابر ضربه می‌باشد که در برابر خطرات الکترومغناطیسی بدنه دستگاه‌های مکنده طوری طراحی شده که هیچگاه حرارت را به خود جذب نمی‌کنند.

همچنین وجود فیلتراسیون پیشرفته از ملزوماتی است که در این محصولات استفاده می‌شود. دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی ضد انفجار، از تکنولوژی یا فناوری ATEX بهره می‌برند. این فناوری به منظور کنترل گرد و خاک قابل اشتعال و خطرناک در محیط استفاده می‌شود. این استاندارد توسط اتحادیه اروپا تدوین شد. علاوه بر گرد و غباری که می‌توانند خاصیت اشتعال‌زایی داشته باشند، مایعات هم خاصیت آتش زا دارند.

بدین منظور دستگاه‌های جاروبرقی صنعتی طوری طراحی شده‌اند که علاوه بر آلودگی‌های خشک بتوانند مایعات را هم جمع آوری نمایند. اصطلاحاً به این تجهیزات، جارو برقی صنعتی آب و خاک ضد انفجار گفته می‌شود. قبل از خرید مکنده صنعتی حتماً با کارشناسان مربوطه مشورت نمایید تا شما را در انتخاب بهترین دستگاهی که نظافت مکانیزه محیط را رقم می‌زند، مشورت نمایید.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید