تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

واترجت سری کامپکت کمپانی Kärcher

واترجت کامپکت

طراحی نوین در واترجت کامپکت

در طراحی سری جدید واترجت کامپکت کارچر،اقتصادی بودن و سازگاری با محیط زیست از اصول اولیه ای می باشد، که مورد توجه قرار گرفته است.همچنین وزن کم (حدود ۱۰۰ کیلوگرم) و ابعاد حداقلی این دستگاه ها امکان استفاده از آنها را در محیط های مختلف حتی محیط های کوچک فراهم می کند.

عملکرد این محصولات به گونه ای است که آنها را برای استفاده های متفاوتی مناسب ساخته است.از کارخانجات گرفته تا دامداری ها، شرکت های پیمانکار نظافتی و یا صنایع ساختمانی و بسیاری صنایع دیگر که همگی از انواع مختلف سری جدید کارواش صنعتی کامپکت کارچر استفاده می کنند.

به منظور مصرف کمتر انرژی و البته سازگاری بیشتر با فعالیت مورد نظر دمای آب خروجی را می توان بین ۲۰ الی ۱۵۵ درجه سانتی گراد تنظیم کرد.لازم به ذکر است که در بیشتر موارد آلودگی ها با آب تا دمای ۶۰ درجه سانتی گراد کاملا از بین می رود.این واترجت های کارچر دارای حالت ECO!EFFICENCY می باشند.

در این حالت مصرف انرژی و توان کاری دستگاه به بهینه ترین شکل ممکن تبدیل می شود (مصرف سوخت تا ۲۰% کاهش می یابد).امکان کاربردی دیگری که  روی این  سری از واترجت کامپکت کارچر تعبیه شده است،امکان تغییر غلظت مواد شوینده از ۰٫۵% تا ۶% آب مصرفی در این واترجت ها می باشد.

زمانی که دستگاه خاموش می شود لوله های واترجت به شکل خودکار توسط آب با فشار بالا شسته می شود تا در طول زمان دچار رسوب گرفتگی نشود. طراحی دهانه مخزن آب و مواد شوینده در این واترجت های کارچر  به شکلی است که به راحتی می توان آنها را پر کرد.سیستم برقی،آب و اتصالات این سری از واترجت های کارچر همگی در پشت این دستگاه ها تعبیه شده است و کنترل پنل این واترجت ها در جلوی آنها می باشد تا از برخورد اپراتور با این تجهیزات جلوگیری شود.

واترجت صنعتی hd کرشر

تمامی اجزاء در زیر کاور قرار دارند تا از آسیب دیدن در امان باشند،اما با این حال در زمان سرویس کردن به سادگی در دسترس قرار می گیرند.طراحان کمپانی کارچر بر روی طراحی و ساخت چرخ های همه دستگاه های این کمپانی(اسکرابر  یا همان دستگاه زمین شوی  – واترجت صنعتی – سوییپر – جاروبرقی صنعتی – بخارشوی صنعتی و…..) حساسیت خاصی دارند، زیرا بخش مهمی از قابلیت مانور و جابجایی دستگاه ها توسط این چرخ ها تعیین می شود.

در این واترجت های صنعتی کارچر نیز چرخ ها به گونه ای تعبیه شده اند که حمل و نقل دستگاه در محیط های متفاوت(حتی محیط های ناهموار) به سادگی صورت پذیرد. پشت واترجت های سری کامپکت جایی برای قرار گرفتن پا به منظور بلند کردن دستگاه بر روی دو چرخ پشت وجود دارد تا جابجایی واترجت و حتی بالا بردن آن از پله ها ساده تر صورت پذیرد.

به منظور اشغال فضای کمتر مکان هایی بر روی محصول برای قرار گیری متعلقات در نظر گرفته شده است.حتی لانس اسپری دستگاه های واترجت بر روی آن قرار می گیرد تا از گم شدن و آسیب دیدن در امان باشد. قابلیت servo control بر روی تفنگی این سری از  واترجت های کارچر امکان تنظیم دقیق فشار و جریان آب خروجی  را فراهم می کند که این قابلیت بر روی سری جدید واترجت کامپکت کارچر تعبیه شده است.همه این ویژگی هایی که گفته شد تحت نام Kärcher آلمان معنی پیدا می کند،شرکتی که سالهاست به عنوان بزرگترین تولید کننده دستگاه های نظافت صنعتی در سطح جهان در حال فعالیت است.

همچنین انواع مختلف دستگاه نظافت صنعتی کارچر در ایران توسط شرکت کارن تجارت نمایندگی کارچر عرضه و خدمات دهی می شود.

مطالب مرتبط

  1. واترجت برقی
  2. واترجت آب سرد
  3. واترجت آب گرم
  4. واترجت بنزینی
  5. جتواش آبگرم کرشر
  6. کارواش کارچر
  7. واترجت تک فاز
  8. واترجت سه فاز
  9. کارواش آبگرم
  10. جت واش های کارچر

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید