تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

چگونه جاروبرقی مناسب تهیه کنیم؟

راهنمای خرید جاروبرقی

جاروبرقی وسیله‌ای ضروری و پرکاربرد برای نظافت گرد و غبار، خاک و آلودگی‌های جامد و مایع در محیط‌های خانگی، اداری، تجاری و صنعتی است. انواع متنوع جاروبرقی‌، برای پاسخ به نیازهای متفاوت کاربران و محیط استفاده، طراحی و تولید شده است. جاروبرقی‌ها ابعاد، توان موتور، میزان صدا و قدرت جمع آوری آلودگی‌های متفاوتی دارند. از این جهت لازم است کاربران در هنگام انتخاب جاروبرقی متناسب با نیاز خود، کلیه نکات لازم را مد نظر قرار داده تا خریدی مناسب و رضایت‌بخشی داشته باشند.

یکی از مهمترین نکات در خرید جاروبرقی، محیطی است که کاربر قصد نظافت آن را دارد. به این معنی که قدرت مکش، توانایی کار مداوم و قدرت مقاومت موتور، حجم و ابعاد در یک جاروبرقی صنعتی با یک جاروبرقی خانگی متفاوت خواهد بود. در ادامه مقاله به بررسی و معرفی انواع جاروبرقی خانگی و صنعتی خواهیم پرداخت.

جاروبرقی سطلی خانگی

انواع جاروبرقی خانگی

معمولا برای محیط‌های خانگی دستگاه‌های کوچکتر با موتورهای کم‌ حجم‌ و سبک‌ تولید می‌شوند که قدرت مانور بیشتر، قابلیت حمل بهتر و امکان استفاده آسان‌تری داشته باشند. علاوه بر آن، این جاروبرقی‌های خانگی، صدای کمتری تولید کرده و فضای کمتری در خانه اشغال می‌کنند. جاروبرقی‌های خانگی علاوه بر برخورداری از مزایای ذکر شده، برای مصارف خانگی طراحی و ساخته شده‌اند. این دستگاه‌ها، از قدرت مکش خوبی برخوردار هستند. برخی از جارو‌برقی‌های خانگی به فیلترهای هپا نیز مجهز هستند. این فیلتر به تصفیه هوای خروجی از دستگاه کمک کرده و از خروج مجدد گرد و غبار بسیار به دستگاه جلوگیری می‌کند.

قدرت مکش جاروبرقی کرشر

وجود فیلتر هوا و تصفیه هوای خروجی از جاروبرقی برای افراد مبتلا به آلرژی، کودکان و سالمندان امری بسیار مطلوب به شمار می‌رود. کمپانی کارچر در زمینه مصارف خانگی و نیمه‌صنعتی سری‌های متعددی از دستگاه را تولید و به بازار عرضه نموده است. در هنگام خرید جاروبرقی خانگی می‌توانید محصولات سری Vc و سری WD را مد نظر قرار دهید.

سری VC از مکنده‌های کرشر، دستگاه‌هایی خانگی بوده و کلیه نیازهای یک کاربر خانگی را به خوبی در نظر می‌گیرد. از آنجایی که جاروهای سری VC در مقایسه با سری WD برای نظافت خانگی‌ محسوب می‌شوند، در بخش معرفی جاروبرقی‌های خانگی برای خرید این مدل جاروبرقی، انواع مدل‌های VC را بررسی و معرفی می‌نماییم.

جاروبرقی VC 2

یک جاروبرقی خانگی بدنه‌ای از جنس پلی‌اتیلن دارد. علاوه بر آن، این جاروبرقی دارای چرخ‌های روان، قدرت مانور بالا است. جاروبرقی VC2، مجهز به سیم‌جمع‌کن بوده و نازل‌های متعدد، پیچ تنظیم فشار است. داخل این جارو از پاکت کاغذی یکبار مصرف استفاده شده و چراغ نشانگری برای هشدار پر شدن پاکت که با اطلاع‌رسانی به کاربر در مورد پر شدن پاکت مانع از ورود فشار بالا به موتور دستگاه می‌شود. این محصول دارای فیلتر هپا بوده و سطح صدای خروجی از آن ۷۵ الی ۸۰ دسی‌بل است.

جاروبرقی VC 3

یک جاروبرقی مدرن با طراحی بدنه بسیار زیبا و کاربردی که با برخورداری از فناوری مالتی‌سایکلون نیازی به پاکت ندارد. این دستگاه، با جمع‌آوری دورانی زباله‌ها در داخل مخزن خود و متراکم کردن آنها به راحتی و بدون افت قدرت مکش، آلودگی‌ها را جمع‌ می‌کند. مخزن زباله ۰٫۶ لیتری این جاوربرقی به راحتی قابل شستشو است. جاروبرقی VC3، مجهز به فیلتر هپا، سیم‌جمع‌کن و نازل‌های کاربردی گوناگون بوده و سطح مصرف انرژی آن A است.

جاروبرقی VC 5

یک جاروبرقی حرفه‌ای با قدرت بالا، حجم کم و طراحی ایستاده که با برخورداری از نازل تلسکوپی ۳ مرحله‌ای در هنگام کار بسیار انعطاف پذیر است. با استفاده از این مدل جاروبرقی کاربر به راحتی می‌تواند زیر مبلمان، صندلی، میز، تخت و سایر وسایل را به راحتی نظافت نمایید. در هنگام نگهداری، این دستگاه فضای کمی اشغال می‌کند. علاوه بر آن، این دستگاه نیازی به پاکت نداشته و دارای فیلتر هپای سه مرحله‌ای است که مانع از آسیب موتور و همچنین بازگشت ذرات ریز گرد و غبار به محیط می‌شود.

جاروبرقی VC 6

یک جاروبرقی حرفه‌ای و فوق‌العاده با بدنه‌ای از جنس پلی‌اتیلن، قدرت مکش عالی، مصرف انرژی پایین و برخورداری از سطح مصرف انرژی A است. دارای محفظه مخصوص نگهداری نازل‌ها، پیچ تنظیم مکش، فیلتر هپا، طراحی ارگونومیک و قدرت چرخش ۳۶۰ درجه که قدرت مانور را بسیار بالا می‌برد. این ویژگی این جاروبرقی، باعث انعطاف‌پذیری بسیار بالای آن در هنگام برخورد با موانع می‌شود.

نکته آخر اینکه دستگاه‌های سری VC با در نظر گرفتن نیازهای متنوع مشتریان و مدنظر قرار دادن شرایط محیطی گوناگون طراحی و تولید شده‌اند و با کمی دقت در هنگام خرید جاروبرقی می‌توانید بهترین گزینه متناسب با نیاز خود را در میان آنها بیابید.

برترین جاروبرقی صنعتی

انواع جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی‌های صنعتی دستگاه‌هایی با ابعاد نسبتاً بزرگ، حجم مخزن بالا، موتور قدرتمند و توانایی‌های متعدد دیگری هستند. جاروبرقی‌های صنعتی، به صورت همزمان دو یا سه موتور به صورت دارند. وجود موتورهای قدرتمند و متعدد در یک جاروبرقی صنعتی این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند ساعات متوالی و بدون وارد شدن فشار به موتور آن از دستگاه استفاده کنند. اغلب جاروهای صنعتی کرشر، علاوه بر جمع‌آوری خاک قادر به جمع‌آوری آلودگی‌های مایع نیز هستند.

برخی مدل‌های جاروبرقی‌های صنعتی کرشر عبارتند از دستگاه‌های سری T، سری NT، سری IV و سری IVC. به علت تعدد مکنده‌های صنعتی تولید شده توسط کمپانی کرشر، نمی‌توان در این مقاله تمام مدل‌های را معرفی و بررسی کرد. به همین منظور، تنها به معرفی کلی سری‌های موجود می‌پردازیم. شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر برای خرید جاروبرقی صنعتی به سایت شرکت کارن تجارت بهین به نشانی www.karenco.net مراجعه کرده و یا با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید.

قیمت جاروبرقی صنعتی

جاروبرقی‌های سری T

این سری از جاروبرقی‌های کرشر، با عنوان سری جاروهای هتلی شناخته می‌شوند. این دستگاه‌ها مخصوص جمع‌آوری خاک بوده، حجم کم و قدرت مانور بالایی داشته و در ضمن برخورداری از موتورهای قدرتمند، مقاوم و مناسب برای استفاده‌های صنعتی صدای کمی تولید می‌کنند که همین امر استفاده از آن را در محیط هتل‌ها یا بیمارستا‌ها مناسب می‌سازد. این سری از جاروهای کمپانی، از طراحی ارگونومیک برخوردار بوده و مانع خستگی کاربر در هنگام کار با دستگاه می‌شود.

دستگاه‌های سری T، نازل‌های متعددی داشته که محلی برای قرارگیری این نازل‌ها بر روی بدنه جاروبرقی نیز تعبیه شده است. از جمله مدل‌های سری T می‌توان به T 7/1 و T 14/1 اشاره کرد. به طور کلی با انتخاب جاروبرقی سری T،  شما می‌توانید دستگاهی قدرتمند مانند دستگاه‌های صنعتی و حجیم و صدای کم مانند دستگاه‌های خانگی داشته باشید.

جاروبرقی صنعتی سری t

جاروبرقی‌های سری NT

دستگاه‌های سری NT با ابعاد بسیار متنوع و با حجم مخزن ۲۰ تا ۹۰ لیتری تولید می‌شوند. این سری جاروبرقی‌های صنعتی، از نوع آب و خاک بوده و به نسبت برخورداری از موتورهای صنعتی صدای نسبتاً کمی تولید می‌کنند. همچنین این دستگاه‌ها فیلترهای کارتریجی قدرتمندی داشته که قدرت فیلتراسیون بالایی را امکان پذیر می‌کنند. همین امر باعث جلوگیری از آسیب‌ به موتور و افزایش طول عمر آن شده و سرویس و نگهداری دستگاه را بسیار آسان می‌کند. وجود موتورهای دوگانه و سه‌گانه در جاروهای سری NT، امکان فعالیت متناوب موتورها برای استفاده طولانی مدت را فراهم می‌کند.

بدنه جاروبرقی‌های سری NT، در مدل‌های مختلف از جنس پلی‌اتیلن فشرده و یا استیل ساخته شده است. بدنه این جارو برقی‌ها نسبت به ضربات احتمالی مقاوم بوده و طراحی بدنه آنها به گونه‌ای است که برای استفاده در محیط‌های صنعتی مناسب است. در دستگاه‌های سری NT، مخازن دستگاه بزرگ بوده و ظرفیت بالایی دارد. همین موضوع این دستگاه را برای گاربری در محیط‌های صنعتی به دستگاه مناسبی بدل کرده است.

اما در عین حال تخلیه مخزن کار سختی خواهد بود. برای رفع این مشکل شرکت کرشر، شیر تخلیه‌ای را برای تخلیه آسان مخزن در قسمت عقب دستگاه طراحی کرده که این کار را برای کاربر بسیار آسان خواهد کرد. برخی از دستگاه‌های سری NT دارای ویژگی Tact (سیستم تمام خودکار تمیز کننده فیلتر) هستند. این تکنولوژی در مواقع لزوم به شکل کاملا هوشمند و خودکار با عبور دادن جریان هوای پر فشار، فیلتر را کاملا تمیز می‌نماید. به این ترتیب، مانع از کاهش قدرت مکش موتور و همچنین آسیب دیدن موتور دستگاه می‌شود. برخی از دستگاه‌های سری NT نیز از تکنولوژی Ap بهره می‌برند که به معنای سیستم نیمه‌خودکار تمیز کننده فیلتر است.

بهترین جاروبرقی آب

جاروبرقی‌های سری IV

سری IV جاروبرقی‌های صنعتی دائم‌کار با موتور توربینی هستند که در کلاس سوپر و کلاس میانی تولید می‌شوند. این دستگاه‌ها توان کارکرد به صورت ۳ شیفت و ۲۴ ساعته را دارند. همچنین برای استفاده در صنایع سنگین مثل نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و نساجی و خودرو مناسب هستند. موتور توربینی این جارو برقی‌های آب و خاک، جزو قابل‌اعتمادترین موتورهای کرشر بوده و تقریبا نیازی به سرویس و نگهداری ندارد.

وجود فیلتر پلی‌استر با الیاف نانوکربن در این دستگاه‌ها، در کاهش نیاز این دستگاه‌ها به نگهداری و سرویس بسیار مؤثر است. یک اهرم تکان‌دهنده دستی فیلتر نیز در این سری دستگاه‌ها تعبیه شده که به کمک آن کاربر می‌تواند فیلتر را در مواقع لزوم به سادگی نظافت کند. انتخاب جاروبرقی از میان دستگاه‌های سری IV، تنها برای محیط‌های بسیار بزرگ صنعتی که نیازمند یک دستگاه دائم‌کار هستند، توصیه می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با جزییات و مدل‌های انواع دستگاه‌های خانگی و صنعتی کارچر و خرید جاروبرقی متناسب با نیاز خود، می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت کارن تجارت بهین تماس بگیرید.

جاروبرقی صنعتی سری IV 100/40

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید