تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

زمین شوی کارچر

زمین-شوی-کارچر

زمین شوی کارچر

در این مقاله میخواهیم به تشریح دقیق زمین شوی کارچر مدل B 90 R ساخت کشور آلمان بپردازیم. زمین‌شوی صنعتی مدل B 90 R شرکت Kärcher آلمان موفق به دریافت جایزه بهترین طراحی از مؤسسه بین‌المللی IF Product Design Award شده است. جایگاه راحت قرارگیری کاربر، فاصله مناسب میان صندلی و فرمان، فضای قرارگیری کاربر، دسترسی راحت به قسمت کنترل دستگاه، ابعاد کوچک در عین بزرگی مخازن، زیبایی ظاهری دستگاه، جنس مقاوم و با کیفیت بدنه، همه و همه از عواملی است که سبب شده تا این زمین شوی جایزه بهترین طراحی را از آن خود کند.

این اسکرابر با دو نوع تکنولوژی برس عرضه می‌شود. یک تکنولوژی مربوط به برس‌های دیسکی و دوار و تکنولوژی دیگر مربوط به برس‌های رولی و غلطکی می‌باشد. برس‌های دیسکی یا دوار برای سطوح کاملاً صیقلی مورد استفاده قرار گرفته که سرعت کاری بالایی نیز داشته و شفافیت خوبی برای سطوح ایجاد می‌کنند. برس‌های غلطکی برای سطوح سخت با آلودگی‌ بیشتر استفاده می‌شود.

زیرا برس‌های غلطکی به دلیل سطح مقطع کمتر فشار بیشتری بر روی سطح زمین ایجاد می‌کنند. از لحاظ جنس برس نیز الیاف‌ مختلفی از پرز بسیار نرم تا بسیار سخت در این برس‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. زمین‌شوی مدل B 90 R در نوع برس غلطکی دارای تکنولوژی FACT (Flexible Application Control Technology) می‌باشد.

تکنولوژی Flexible Application Control Technology زمین‌ شوی کارچر

این تکنولوژی می‌تواند فشار برس را بر اساس نوع آلودگی و جنس سطح تنظیم کند. همچنین این زمین شوی کارچر دارای سیستم دیگری به نام Dose می‌باشد که در ادامه توضیح داده می‌شود.

اسکرابر حرم

سیستم مدیریت مواد شوینده زمین شوی B 90 R کارچر آلمان

تکنولوژی Dose مخفف عبارت Demand Orientated Supply Of Detergent است.این تکنولوژی یا سیستم به کاربر اجازه می‌دهد تا ماده شوینده را در مخزنی جداگانه از مخزن آب تمیز نگهداری کند. هنگام خروج آب از برس‌ها با تنظیم دقیق ماده شوینده مورد نیاز با غلظت ۰ تا ۳ درصد با آب مخلوط نماید. این سیستم، مصرف ماده شوینده را به میزان قابل توجهی کاهش داده و در مساحت‌هایی بین ۵،۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰ متر مربع این صرفه‌جویی بسیار چشمگیرتر خواهد بود.

در سیستم زمین شوی‌های صنعتی معمولی کاربر مجبور به مخلوط ماده شوینده و آب تمیز بوده و در این صورت به اجبار برای تمام سطوح باید از ماده شوینده استفاده کند. زیرا آب مخزن با ماده شوینده مخلوط شده است. یک محاسبه ساده نشان دهند آن است که در مساحت ۵،۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰ متر مربع با قیمت ماده شوینده هر لیتر ۴۰۰۰ تومان و نظافت یک روز در میان و استفاده یک بار مخزن پر برای هر ۵،۰۰۰ متر مربع، هزینه ماهیانه بین ۶۰۰،۰۰۰ تومان تا ۱،۲۰۰،۰۰۰ تومان برای ۵،۰۰۰ تا ۱۰،۰۰۰ متر مربع خواهد بود.

سیستم Dose دستگاه زمین شوی B 90 R با توجه به کنترل کاملی که به کاربر می‌دهد این هزینه را حداقل تا یک پنجم کاهش می‌دهد. این زمین‌ شوی کارچر، EASY-Operation می‌باشد. این سیستم به کاربر امکان کنترل فرآیندهای دستگاه با استفاده از کمترین دکمه کلید را فراهم می‌نماید. تمام کارکردهای دکمه‌ها بدون کوچک‌ترین توضیح انگلیسی و تنها با اشکال واضح و گویا نمایش داده شده است. برای استفاده از دستگاه نیازی به دانستن زبان انگلیسی نیست.

اسکرابر کارچر

دیگر امکانات زمین شوی کارچر مدل B 90 R آلمان

یکی دیگر از امکانات این کف شوی صنعتی که کاربری دستگاه را برای اپراتور آسان می‌کند، سیستم Color Coding است. قسمت‌های زرد دستگاه نشان دهنده کاربری صنعتی زمین شوی و قسمت‌های خاکستری نیز نشان دهنده تعمیرات و نگهداری از وسیله می‌باشد. این مدل زمین‌شوی صنعتی قطع کن اتوماتیک دارد. بنابراین در صورت پر شدن مخزن، آب ورودی آن به صورت قطع می‌شود.

جنس پرزهای زمین‌شوی کرشر یا همان اسکرابر با راننده مدل B 90 R، در مقابل سایش بسیار مقاوم است. البته این نکته در مورد جنس تیغه‌های تی دستگاه بسیار پررنگ تر بوده زیرا از ماده‌ای روغنی مقاوم در برابر سایش ساخته شده است. این تیغه‌ها دو لبه داشته و پس از سایش یک لبه، می‌توان از لبه دیگر آن استفاده کرد. طول عمر تیغه زمین شوی مدل B 90 R، در محیط های صنعتی و عمومی به طور متوسط ۳ سال است.

قسمت نگهدارنده تیغه‌های لاستیکی نیز از جنس آلومینیم بوده که در عین سبکی مقاومت بالایی نسبت به ضربه دارد. در قسمت جلویی این زمین شوی صنعتی یک محافظ فولادی متصل به شاسی قرار دارد تا از آسیب به قسمت جلوی زمین شوی جلوگیری شود. محفظه باطری در قسمت زیرین صندلی کاربر قرار داشته و به راحتی قابل دسترسی است.

نظافت صنعتی با اسکرابر

مشخصات فنی زمین شوی B 90 R کرشر

اسکرابر سرنشین‌دار B 90 R دارای برس ۷۵۰ میلیمتری (mm) بوده و تیغه‌های ۱۰۱۰ میلیمتری دستگاه، تمیز کردن ۵،۶۰۰ متر مربع در ساعت را امکان‌پذیر می‌کند. دو مخزن بزرگ ۹۰ لیتری آب تمیز و کثیف نیز نیاز مشتریان را برای تمیز کردن فضاهای با مساحت‌ بالا برطرف می‌کند. زمین‌شوی مدل B 90 R کرشر، دارای ۴ باطری ۶ ولت ۲۷۰ آمپر بوده که با هر بار شارژ،  ۴ ساعت کار مفید را برای دستگاه فراهم می‌کند. وزن دستگاه بدون آب ۲۷۳ کیلوگرم است.

مجموع این ویژگی‌ها، این زمین‌شوی کارچر را به یکی از پر فروش‌ترین مدل‌های زمین شوی صنعتی در جهان بدل کرده است. شرکت کارن تجارت نماینده رسمی کارچر آلمان با آموزش دقیق کاربران و ارائه خدمات پس از فروش سریع و با کیفیت، بالاترین کارایی از دستگاه‌های پیشرفته کارچر را برای هم وطنان عزیز فراهم کرده است. شما می‌توانید با تماس با شرکت کارن تجارت از مشاوره کارشناسان در جهت انتخاب صحیح دستگاه نظافتی بهره‌مند شوید.

در این بخش می‌توانید فیلمی از کاربری زمین شوی مدل B 90 R کرشر را مشاهده فرمایید:

کمپانی کرشر آلمان، بزرگترین و مهمترین تولیدکننده انواع دستگاه‌های نظافت صنعتی در جهان، شرکت کارن تجارت را به عنوان شریک تجاری و نمایندگی خود در ایران تعیین کرده است. شرکت کارن تجارت نیز انواع مختلف دستگاه‌های نظافت صنعتی شامل اسکرابر (دستگاه زمین شوی)، جاروبرقی صنعتی، بخارشوی صنعتی، واترجت صنعتی، سوییپر، پله‌برقی شوی، کارواش اتوماتیک و آیس بلاست را عرضه می‌کند.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

مزایای استفاده از دستگاه‌های اسکرابر و سوییپر در فضای بیمارستانی

اسکرابرهای سرنشین‌دار و سوییپرها به عنوان دستگاه‌های نظافت صنعتی قادر به نظافت محیط‌های بیمارستانی با وسعت بالا در کمترین زمان ممکن هستند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید