تلفن تماس: ۵۴۰۹۱-۰۲۱
سبدخرید
حساب کاربری

معرفی اجمالی شرکت کرشر (کارچر) آلمان

معرفی-کارچر

تاریخچه شرکت کرشر (کارچر)

شرکت کارچر در سال ۱۹۳۵ توسط آلفرد کارچر تأسیس و فعالیت خود را با تولید انواع هیترها، بخاری کابین هواپیما، کوره سختکاری آلیاژها در شهر وینندن آلمان آغاز نمود. این کمپانی اولین واترجت صنعتی فشار قوی (کارواش) آب گرم را در سال ۱۹۵۰ به اروپا معرفی کرد. در سـال ۱۹۶۴ با ادامـه فعالیت، اولیـن کارخانه خارج از آلمان را در فرانسه تأسیس نمودند.
از سال ۱۹۷۴ فعالیت اصلی کرشر یعنی تولید انواع واترجت‌های فشار قوی، شدت بیشتری به خود گرفت و در کنار آن شروع به تولید و گسترش بخش‌های تولیدی دیگر مانند انواع جاروها نمودند. چنانکه امروزه تولیدات این شرکت رنج گسترده‌ای از محصولات را شامل می‌شود. از جمله انواع واترجت‌های فشار قوی خانگی، نیمه صنعتی، واترجت صنعتی، تک فاز، سه فاز، بنزینی، دیزلی، آب گرم و سرد، انواع کف شوی‌های صنعتی، سیستم تصفیه آب خانگی و صنعتی، انواع جاروب‌های خیابانی و انواع کارواش صنعتی مکانیزه و مکنده صنعتی در زمره محصولات این شرکت است.

افتخارات بین‌المللی شرکت

شرکت کارچــر آلمــان با دریـــافت بیش از ۱۰۰ جایـــزه  از ۳۵ مؤسســـه بیـــن‌المللی به پــرافتخارترین برند این صنـعت در دنیا تبــدیل شده اســت. یکی از معتبرترین جـایزه‌های دریافت شده توسط ایـن شرکــت برای تولیــد موکت شــوی‌ صنعتــی و در نمایشــگاه اینتــرکلین آمستــردام در سال ۲۰۱۶ است.

جایگاه ممتاز شرکت در صنعت کشور آلمان

کرشر با تمامی افتخارات خود همواره جایگاه ممتازی در میان صد برند برتر آلمانی داشته است. در آخرین رده‌بندی سال ۲۰۱۵ در مکان شصت و دومین برند ارزشمند کشور آلمان قرار گرفته است.

فعالیت‌های فرهنگی

کرشر همواره به مسئولیت‌های فرهنگی خود متعهد بوده است. برخی از این مشارکت‌ها شامل همکاری با مؤسسات زیست محیطی برای حفظ و نگهداری منابـع آبی، نظافت حرفه‌ای بیش از ۸۰ مکان تاریخی و فرهنگی در بیش از ۲۰ کشور دنیا است. علاوه بر آن، این شرکت در امداد رسانی و رسانـدن آب شـرب بـه وسیـله دستگاه‌های تصفیه آب ساخت کارچر به آسیب دیدگان در بلایای طبیعی نظیر سیل و سونامی فعالیت چشمگیری داشته است. این شرکت در طراحی محصولات خود همواره با در نظر گرفتن مصرف انرژی به عنوان گزاره‌ای مهم، سعی در تولید محصولاتی با توان بالا در عین حال حداقل مصرف انرژی دارد.

محبوبیت برند کارچر

محبوبیت برند کارچر در میان مردم جهان به خصوص قاره اروپا به حدی است که کلمه کارچر مترادف فعل نظافت کردن وارد مکالمات روزمره مردم شده است. ۷ دیکشنری معتبر دنیا کلمه کارچر را مترادف فعل نظافت کردن تعریف کرده است.

توان تولید، کیفیت و تنوع محصولات

کارچر آلمان با دارا بودن ۲۱ کارخانه در ۱۸ کشور دنیا (آلمان، ایتالیا، فرانسه، برزیــل، آمریــکا، لهستـان، چک، چین، ترکیه، اسلوونی، اسلواکی، رومانی، لیتوانی، لیختن اشتاین و…) توان تولید بیش از ۳۰۰۰ قلم کالای مختلف را دارد. این شرکت با داشتن بیش از ۱۱۰۰۰ هزار نفر نیروی کار که بیش از۲۰۰۰ نفـر از آنهـا در بخش تحقیـق و توسعه فعالیـت دارنـد، دارای درآمـد خالـص ثبـت شده ۲ میلیارد یورو در سـال ۲۰۱۲ میـلادی است.
تنوع سبد کالاهـای عرضه شـده کرشر در بخش‌هــای نظافت خانـگی، نیمه صنعتی و صنعتی بسیار زیـاد اسـت و محصولاتـی نظیر انواع:

مدیریت در شرکت کارچر

شرکت کرشر برای مدیریت بهتر فروش و خدمات پس از فروش خود در مناطق مختلف دنیا اقدام به احداث بیش از ۱۷ دفتر مرکزی در کشورهای هدف کرده است. مدیریت کشورهای منطقـه خاورمیانه از طریق دفتر مستقر در شهر دبی انجام می‌گیرد. شرکت کــارن تجـارت بهین، نماینـده رسمی شرکت کرشر آلمان در ایران می‌باشد.

کارن تجارت بهین

شرکت کارن تجارت بهین با توجه به مسئولیت خود به عنوان نماینده رسمی کرشر (کارچر) در ایران با اتکا بر دانش و تخصص کارشناسان خود به ارائه بهترین راه حل‌های نظافتی بر پایه محصولات با کیفیت Kärcher می‌پردازد. کارن تجارت با ارائـه آموزش و خدمـات پـس از فروش حرفه‌ای این اطمینان خاطر را برای مصرف کنندگان فراهم می‌کند که کارچر و کارن همواره در کنارشان خواهند بود.

کدام بخارشوی برای خانه تکانی مناسب است؟

یکی از مهمترین ویژگی‌های بخارشوی، عدم نیاز به مواد شوینده است. این ویژگی بخارشوی‌، این دسته بندی، به دستگاه‌هایی ایمن برای افراد ساکن در خانه بدل می‌کند.

بیش از صد نظر مثبت از مشتریان سازمانی با نظافت این دو دستگاه

کارمندان زمان بسیار زیادی را در محیط کاری خود سپری می‌کنند. با وجود تمام شلوغی‌های زندگی، دقت و توجه به معقوله نظافت، کار مهمی است.

اسکرابر، یک سرمایه‌گذاری منطقی

اگر شما قصد نظافت یک محیط صنعتی را دارید، یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی اسکرابر است. تنوع این دستگاه نظافتی بسیار بالا است.

تنظیم سختی آب در دستگاه بخارشوی SC3

در این ویدیو توضیح داده ایم که چگونه تنظیم سختی آب در بخارشوی SC3 را تنظیم کنید تا رد آب در محل نماند.

با چک لیست نظافتی محیط‌های اداری آشنا شوید.

اگر شما در یک محیط اداری کار می‌کنید، باید از نظافت محیط اطمینان داشته باشید. همچنین فراهم کردن محیطی لذت بخش و سالم برای کارمندان به حفظ روحیه کمک می‌کند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه فرمایید: - از کیبورد فارسی استفاده کنید و نظر خود را به زبان فارسی بنویسید. - نظر خود را براساس تجربه استفاده از محصولات بیان کنید. - به نظرات سایر کاربران احترام بگذارید. - پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند حذف می‌شوند.
× مشاوره قبل از خرید میخواهید؟ با من در تماس باشید